Στην ευχάριστη συμπεριφορά συμβάλει που η κίνηση είναι στους πίσω τροχούς, καθώς σε βοηθάει να πλασαριστείς καλύτερα σε μια στροφή.
Ευχάριστη έκπληξη μας περίμενε πίσω από το τιμόνι του #1, καθώς το μικρό SUV της smart έχει ωραίο πάτημα στο δρόμο. Σίγουρα στην ευχάριστη συμπεριφορά συμβάλει που η κίνηση είναι στους πίσω τροχούς, καθώς σε βοηθάει να πλασαριστείς καλύτερα σε μια στροφή, αλλά και συνοδεύεται από ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Ωστόσο και το τιμόνι του αποδείχτηκε άμεσο και με καλή πληροφόρηση, ενώ δεν παρατηρήθηκαν φαινόμενα αυξημένων κλίσεων στις στροφές, με το σφιχτό set-up της ανάρτησης να διαχειρίζεται καλά και το βάρος του 1,9 τόνου, αλλά και τα 18,2 εκ. απόστασης από το έδαφος.
Το smart #1 προσφέρει άνεση και υψηλή ποιότητα κύλισης, με την ανάρτηση να περνάει ομαλά και ήσυχα πάνω από λακκούβες και σαμάρια και στον ανοιχτό δρόμο να μην περνάει θόρυβος από το δρόμο.
Βέβαια αυτό που έχει σημασία και αυτό που αναζητά περισσότερο ο αγοραστής αυτής της κλάσης είναι η άνεση και η ποιότητα κύλισης. Στοιχεία που αμφότερα θα στα προσφέρει το smart #1, με την ανάρτηση να περνάει ομαλά και ήσυχα πάνω από λακκούβες και σαμάρια και στον ανοιχτό δρόμο να μην περνάει θόρυβος από το δρόμο.