Το smart #1 καταφέρνει να έχει τις καλύτερες επιδόσεις ανάμεσα στα 63 μικρά SUV που έχει δοκιμάσει το Test Center μας.
Η βασική έκδοση του smart #1 φορά έναν ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και 343 Νm ροπής, ο οποίος συνοδεύεται είτε από μπαταρία 49 κWh ή 66 kWh. Εμείς το δοκιμάσαμε με το μεγάλο πακέτο μπαταρίας το οποίο είναι ικανό να τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για 355 χλμ. μικτών διαδρομών. Όπως αναφέραμε και στην αρχή η αυτονομία του μεγαλώνει αρκετά σε εντός πόλης διαδρομές φτάνοντας τα 450 σχεδόν χιλιόμετρα, ενώ αντίστοιχα σε ένα ταξίδι θα μειωθεί στα 280 χλμ.. Από εκεί και πέρα για την καλύτερη διαχείριση της μπαταρίας υπάρχουν τρία επίπεδα ανάκτησης (που ενεργοποιούνται μέσω του infotainment), όπου στο τρίτο επίπεδο θα μπορούσε να ήταν πιο έντονη η ανάκτηση. Aν και αυτή την δυνατότητα την προφέρει η λειτουργία one pedal, με την οποία πρακτικά μπορείς να οδηγείς μόνο χρησιμοποιώντας το πεντάλ του γκαζιού.
Ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο smart #1 να επιταχύνει εκρηκτικά, επιλέγοντας το Sport οδηγικό προφίλ (υπάρχουν επίσης τα Eco και Comfort), είτε από στάση όπου για το 0-100 χρειάζονται 6,3 δλ.., είτε εν κινήσει με τις ρεπρίζ του (60-100 και 80-20 χλμ./ώρα) να είναι οι καλύτερες στην κατηγορία, όπως προαναφέραμε.
Τέλος, αναφορικά με τους χρόνους φόρτισης, σε ταχυφορτιστή των 150 kW 30 λεπτά αρκούν για το κλασικό 10-80%, ενώ σε ρεύμα DC των 22 kW (από τα λίγα ηλεκτρικά με στάνταρ 22άρη OBC) αρκούν 3 ώρες.