Χωρίς πολλές φιοριτούρες και φρου-φρου, η καμπίνα του ZR-V ακολουθεί τη λογική της minimal οριζόντιας σχεδίασης του νέου Civic. Σίγουρα αντί για τη φλοίδα μαλακού υλικού, που «ντύνει» το ταμπλό, θα θέλαμε περισσότερα μαλακά υλικά, αν συνυπολογίσουμε τον ανταγωνισμό και το κόστος αγοράς, αλλά η απάντηση της Honda έρχεται με την ευχάριστη υφή, το άριστο φινίρισμα, την εξαιρετική συναρμογή, αλλά και στιβαρότητα της όλης κατασκευής. Ο διάκοσμος έχει έντονα ψηφιακό χαρακτήρα, ειδικά στο μοντέλο της δοκιμής με τον έξτρα ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,2ΆΆ. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η άριστης ευκρίνειας και άμεσης απόκρισης κεντρική οθόνη αφής του συστήματος infotainment (συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto) 9 ιντσών, η οποία και είναι υπεύθυνη για τις περισσότερες λειτουργίες.
Ανεση για τους επιβάτες, μέτριος ο χώρος αποσκευών
Με μήκος στο άνω άκρο των μικρομεσαίων SUV και μεταξόνιο 2,66 μ., το ZR—V είναι σε θέση να φιλοξενήσει στην καμπίνα με άνεση ακόμα και 5 επιβάτες. Το σχεδόν 1,4 μ. φάρδους πίσω κάθισμα, τα 21 εκ. «αέρα» στα γόνατα και το εντελώς επίπεδο πάτωμα, προσφέρουν αρχοντική άνεση στους πίσω 3 επιβάτες. Από την άλλη, η μπαταρία του υβριδικού συστήματος «κλέβει» χώρο και έτσι τα 390 λτ. του χώρου αποσκευών είναι αρκετά κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV. Πάντως στην καμπίνα υπάρχουν αρκετές θήκες για αντικείμενα και έξυπνα τρικ, όπως οι πλαϊνοί καθρέπτες είναι πλέον τοποθετημένοι απευθείας στις εμπρός πόρτες, κάνουν το ιαπωνικό μοντέλο ακόμα πιο φιλικό προς τον χρήστη.