To full υβριδικό σύστημα του ZR-V μας έγινε ήδη γνωστό από το νέο Civic με απόδοση 184 άλογα και 315 Nm ροπής. Συνδυάζει 2 ηλεκτροκινητήρες με 2λιτρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα υψηλής συμπίεσης, που λειτουργεί σε κύκλο ¶τκινσον (η βαλβίδα εισαγωγής παραμένει ανοιχτή για περισσότερη ώρα μειώνοντας τον χρόνο του κύκλου συμπίεσης). Ο θερμικός κινητήρας παράγει ρεύμα για τους δύο ηλεκτροκινητήρες (μόνο με full γκάζι, το μοτέρ εμπλέκεται στην κίνηση), ενώ το αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί σαν CVT, χωρίς να είναι και χωρίς να παράγει έντονο βουητό στην πλήρη επιτάχυνση.
Το μεγάλο ατού είναι φυσικά η κατανάλωση καυσίμου. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση τιμή που γυροφέρνει τα 6,2 λτ./100 χλμ., ενώ στην πόλη πέφτει κάτω από τα 5,5 λτ./100 χλμ.. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 57 λίτρων, η πραγματική αυτονομία φτάνει έως και τα 1.100 χλμ. με ένα φουλάρισμα του ντεπόζιτου, ειδικά με επιλεγμένη τη λειτουργία ECO (υπάρχει ακόμα Normal, Sport και Snow).
Καλά τα νέα και από τον γραμμικό τρόπο που αποδίδεται η ροπή, χωρίς ξεσπάσματα, αλλά και η απουσία κραδασμών από την εναλλαγή στη λειτουργία των κινητήριων μονάδων. Φυσικά και θα καταλάβεις όταν θα μπει ο βενζινοκινητήρας στο παιχνίδι, ειδικά στην πλήρη επιτάχυνση, ωστόσο σε καμία περίπτωση ο θόρυβος δεν είναι ενοχλητικός. Αν θελήσεις να κινηθείς σβέλτα έχοντας επιλέξει τη Sport λειτουργία, το ZR-V δε θα πει όχι με το υβριδικό σύνολο να επιταχύνει με ρυθμό... GTi το οικογενειακό SUV της Honda: 0-100 se 7,6 δλ., 60-100 σε 4,0 και 80-120 σε 5,7 δλ. Πάντως η τελική περιορίζεται στα 173 χλμ./ώρα. Καλά νέα και από το κιβώτιο που είναι πολύ ήσυχο στη λειτουργία του και μάλιστα διαθέτει ένα νέο σύστημα, το Linear Shift Control που «κόβει» στιγμιαία τις στροφές, ώστε να δημιουργήσει μια αίσθηση κανονικών αλλαγών, η οποία έχει και το ανάλογο ηχητικό υπόβαθρο (Sport mode).