- Τέλος ο 3λιτρος διπλοτούρμπινος V6, τώρα με 2λιτρο mild hybrid μοτέρ, ηλεκτρικό turbo και 421 άλογα
- Οι μετρήσεις έδειξαν επιτάχυνση ρουκέτας (0-100 σε 4,6 δλ) και προσπέρασμα-αστραπή (60-100 χλμ./ώρα σε 2,4 δλ.)
- Με κουμπιά στο τιμόνι που ρυθμίζεις set-up σαν σε μονοθέσιο της F1
- Στρίβει τους πίσω τροχούς ανάποδα από τους μπροστά για να παρκάρεις πιο εύκολα
Τέλος ο 3λιτρος διπλοτούρμπινος V6, τώρα με 2λιτρο mild hybrid μοτέρ, ηλεκτρικό turbo και 421 άλογα
Η light εκδοχή της C-Class από τα χέρια της Mercedes-AMG δεν φοράει πλέον 3λιτρο, V6 κινητήρα με 2 τούρμπο, παρά ένα 2λιτρο,4κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο. Αυτό έχει άμεση σχέση με το αντίστοιχο μοτέρ της Mercedes-AMG A 45 S, μόνο που εδώ υπάρχει ήπια υβριδικό σύστημα 48V και κυρίως ηλεκτρικό turbo, σε μια παγκόσμια πρώτη της σχετικής τεχνολογίας Mercedes-AMG
Οι μετρήσεις έδειξαν επιτάχυνση ρουκέτας (0-100 σε 4,6 δλ) και προσπέρασμα-αστραπή (60-100 χλμ./ώρα σε 2,4 δλ.)
Αποδίδοντας συνολικά 421 άλογα και 500 Nm ροπής, το μοτέρ-θαύμα εντυπωσιάζει με την μηδενική υστέρηση απόκρισης και φυσικά με τις επιδόσεις-ρουκέτας που χαρίζει στη Mercedes-AMG C 43 4MATIC. Με επιλεγμένη την Sport+ λειτουργία τα όργανα μετρήσεων έδειξαν επιδόσεις supercar (εντάξει όχι τελευταίας γενιάς): 0-100 σε 4,6 δλ., ενώ τα 2,4 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και τα 3,0 δλ. για το 80-120 είναι ενδεικτικά της δύναμης και της γεμάτης λειτουργίας του συνόλου.
Παρόλη τη διακριτικότητα, που τη χαρακτηρίζει, η… light σπορ εκδοχή της C-Class (υπάρχει και η Plug-in C 63 S e Performance των 680 ίππων) εκπέμπει τα απαραίτητα δυναμικά vibes.
Με κουμπιά στο τιμόνι που ρυθμίζεις set-up σαν σε μονοθέσιο της F1
Εκτός από τα μπάκετ καθίσματα και τις οθόνες, την παράσταση στην καμπίνα κλέβει το τιμόνι AMG Performance μιας και χάρη στα 2 φωτιζόμενα περιστροφικά κουμπιά ρυθμίσεων, θυμίζει λίγο τιμόνι F1: Το ένα κουμπί στα δεξιά αφορά στο σύστημα παραμετροποίησης για επιλογή προγράμματος λειτουργίας (Comfort, Normal, Sport, Sport+ και εξατομικευμένο), ενώ αυτό που είναι στο αριστερό μπράτσο βοηθά να έχεις άμεση πρόσβαση στο AMG Dynamics.
Στρίβει τους πίσω τροχούς ανάποδα από τους μπροστά για να παρκάρεις πιο εύκολα
Η Mercedes-AMG C 43 4MATIC προσφέρει στάνταρ το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, που έχει λανσάρει η γερμανική φίρμα. Στις χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς και έτσι μειώνεται ο κύκλος στροφής προς χάρη της ευελιξίας και της ευκολίας στο παρκάρισμα. Στις υψηλότερες ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν «μαζί» με τους μπροστινούς τονίζοντας την σταθερότητα
Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή της νέας Mercedes-AMG C 43 4MATIC με το ηλεκτρικό turbo και τα 421 συνολικά άλογα.
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Επιδόσεις: Εκτοξεύεται με 421 άλογα και ηλεκτρικό turbo |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Σπορτίφ πολυτέλεια & τιμόνι από F1 |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ευχάριστη και συγκλονιστικά σταθερή |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |