Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Επιδόσεις: Εκτοξεύεται με 421 άλογα και ηλεκτρικό turbo

 Σχολιάστε 
11.404 Επισκέψεις στο άρθρο (20/7/2024)
Αποδίδοντας συνολικά 421 άλογα και 500 Nm ροπής, το 2λιτρο μοτέρ-θαύμα εντυπωσιάζει με την μηδενική υστέρηση απόκρισης και φυσικά με τις επιδόσεις-ρουκέτας που χαρίζει στην C 43.

Αποδίδοντας συνολικά 421 άλογα και 500 Nm ροπής, το 2λιτρο μοτέρ-θαύμα εντυπωσιάζει με την μηδενική υστέρηση απόκρισης και φυσικά με τις επιδόσεις-ρουκέτας που χαρίζει στην C 43.

Φυσικά ξεκινάμε από τι υπάρχει κάτω από το μπροστινό, μακρύ, καπό ή μάλλον από το τι ΔΕΝ υπάρχει. Ο twin-turbo 3λιτρος V6 των 390 ίππων μπήκε πλέον στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και στη θέση του συναντάμε ένα νέο μηχανικό σύνολο. Ο 2λιτρος, πλέον, 4κύλινδρος turbo κινητήρας έχει άμεση σχέση με το αντίστοιχο μοτέρ της Mercedes-AMG A 45 S, μόνο που εδώ υπάρχει ήπια υβριδικό σύστημα 48V και κυρίως ηλεκτρικό turbo, σε μια παγκόσμια πρώτη της σχετικής τεχνολογίας Mercedes-AMG (πρωτοεμφανίστηκε στην Mercedes-AMG SL 43).


Αποδίδοντας συνολικά 421 άλογα και 500 Nm ροπής (με ένα boost στις χαμηλές στροφές από το 13 ίππων ηλεκτρομοτεράκι-μίζα του 48-βόλτου ήπια υβριδικού συστήματος), το μοτέρ-θαύμα εντυπωσιάζει με την μηδενική υστέρηση απόκρισης και φυσικά με τις επιδόσεις-ρουκέτας που χαρίζει στην C 43. Με επιλεγμένη την Sport+ λειτουργία τα όργανα μετρήσεων έδειξαν επιδόσεις supercar (εντάξει όχι τελευταίας γενιάς): 0-100 σε 4,6 δλ., ενώ τα 2,4 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και τα 3,0 δλ. για το 80-120 είναι ενδεικτικά της δύναμης και της γεμάτης λειτουργίας του συνόλου, με την C 43 μάλιστα να ζυγίζει κάτι παραπάνω από 1.800 κιλά. Μάλιστα κάνει και ωραίο  ήχο, που ακούγεται λιγότερο τεχνητός από ότι είναι με σκασίματα και ένα ευχάριστα μπάσο μοτίβο, ειδικά αν έχεις επιλέξει κάποια από τις δύο σπορ λειτουργίες (Sport και την ακραία Sport+). Σίγουρα δεν υπάρχει η μελωδία του πάλαι ποτέ 3λιτρου V6, αλλά αδιάφορο ήχο δεν τον λες οπότε εκτός από την ουσία (επιδόσεις και μηδενικό turbo lag) το μοτέρ  κερδίζει και τις εντυπώσεις. Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για το αυτόματο κιβώτιο, το οποίο ενίοτε δεν ακολουθεί την ξυραφένια απόκριση του κινητήρα ειδικά στη λειτουργία Comfort λειτουργία δείχνοντας κάπως διστακτικό όταν πατάς τέρμα το γκάζι. Στις Sport λειτουργίες είναι πάντως πολύ καλύτερο και σε παρακινεί να παίζεις με τις εναλλαγές σχέσεων, μέσω των paddles στο τιμόνι.

Αν και όσοι γοητευτούν από τη C 43  λίγη σημασία θα δώσουν στο πόσο καίει, η μέση κατανάλωση των 12,5 λτ./100 χλμ. είναι σε λογικά πλαίσια με δεδομένες τις επιδόσεις, την μόνιμη τετρακίνηση και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αν βέβαια το πόδι είναι βαρύ και έχεις συνεχώς επιλεγμένο το Sport+ πρόγραμμα, περίμενε να βλέπεις το ντεπόζιτο των 66 λίτρων να αδειάζει σε χρόνο dt. Πάντως δείχνοντας την απαιτούμενη σύνεση και με επιλεγμένο το Comfort πρόγραμμα μπορείς να δεις στο ταξίδι ακόμα και 9 λτ./100 χλμ..

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes-AMG C 43 4MATIC | Εκρηκτική λιμουζίνα 421 ίππων
Σελίδα 2Κινητήρας-Επιδόσεις: Εκτοξεύεται με 421 άλογα και ηλεκτρικό turbo
Σελίδα 3Εσωτερικό: Σπορτίφ πολυτέλεια & τιμόνι από F1
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ευχάριστη και συγκλονιστικά σταθερή
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
NISSAN