ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ευχάριστη και συγκλονιστικά σταθερή

 Σχολιάστε 
37.632 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2024)
Στο δρόμο: Ευχάριστη και συγκλονιστικά σταθερή
2 Φωτογραφίες »

Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση AMG Ride Control με ενεργά αμορτισέρ, η τετρακίνηση και η στάνταρ ενεργητική τετραδιεύθυνση αποτελούν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο η Mercedes-AMG C 43 4MATIC βασίζει την εντυπωσιακά «ζωντανή» οδηγική της υπόσταση. Όταν ζητηθεί από τον οδηγό μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα αλλά και εντυπωσιακά, προσφέροντας ταυτόχρονα ικανοποιητική άνεση (ακόμα και με τους έξτρα τροχούς των 20 ιντσών). Η… πισωκίνητη λογική της τετρακίνησης (κατανομή 31% εμπρός και 69% πίσω) στην πράξη «διορθώνει» την αδράνεια που λόγω βάρους παρουσιάζει το μπροστινό σύστημα, καθιστώντας την ευέλικτη και  «ρυθμίσιμη» με το γκάζι.


Η… πισωκίνητη λογική της τετρακίνησης (κατανομή 31% εμπρός και 69% πίσω) στην πράξη «διορθώνει» την αδράνεια που λόγω βάρους παρουσιάζει το μπροστινό σύστημα, καθιστώντας την Mercedes-AMG C 43 4MATIC ευέλικτη και  «ρυθμίσιμη» με το γκάζι.
2 Φωτογραφίες »

Η… πισωκίνητη λογική της τετρακίνησης (κατανομή 31% εμπρός και 69% πίσω) στην πράξη «διορθώνει» την αδράνεια που λόγω βάρους παρουσιάζει το μπροστινό σύστημα, καθιστώντας την Mercedes-AMG C 43 4MATIC ευέλικτη και «ρυθμίσιμη» με το γκάζι.


Πέραν της ουδετερότητας που παρουσιάζει με τα ηλεκτρονικά της σε ισχύ, η C 43 δείχνει το πραγματικό της σπορ πρόσωπο όταν την αφήσεις πιο «ελεύθερη». Ανάλογα με την γωνία του, ικανοποιητικού σε αίσθηση, τιμονιού και την ποσότητα ισχύος, η C 43 θα ανοίξει προοδευτικά το πίσω μέρος  για να εκτοξευτεί στην επόμενη καμπή μέσα σε τονισμένα ντεσιμπέλ και σκασίματα από τις εξατμίσεις. Βέβαια, όταν θελήσεις να ρίξεις βάρος στην άνεση επιλέγεις  κατάλληλο πρόγραμμα και σετάρισμα αναρτήσεων για να απολαύσεις ταξίδια με υψηλή μέση ωριαία, υψηλή ποιότητα κύλισης, χαμηλό θόρυβο, αλλά και ευκολία χρήσης ακόμα και μέσα στην πόλη. Εκεί το θαύμα κάνει η ενεργητική τετραδιεύθυνση χαρίζοντας στο μήκους 4.791 χλστ. σπορ σεντάν ευελιξία μικρότερου αυτοκινήτου. Αυτό συμβαίνει γιατί στις χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς και έτσι μειώνεται ο κύκλος στροφής. Στις υψηλότερες ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν «μαζί» με τους μπροστινούς τονίζοντας την σταθερότητα.

Και πράγματι ο τρόπος που παίρνει τις ανοιχτές καμπές οι C 43 είναι μοναδικός, όπως φυσικά και η σταθερότητα ακόμα και στην τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα. Κερασάκια στην… τούρτα τα εντυπωσιακά σε δύναμη 4 αεριζόμενα δισκόφρενα, που κοκκαλώνουν από τα 100 χλμ./ώρα τη βάρους 1.810 κιλών Mercedes-AMG C 43 4MATIC σε μόλις 35,1 μέτρα!

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes-AMG C 43 4MATIC | Εκρηκτική λιμουζίνα 421 ίππων
Σελίδα 2Κινητήρας-Επιδόσεις: Εκτοξεύεται με 421 άλογα και ηλεκτρικό turbo
Σελίδα 3Εσωτερικό: Σπορτίφ πολυτέλεια & τιμόνι από F1
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ευχάριστη και συγκλονιστικά σταθερή
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON