ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

98.611 Επισκέψεις στο άρθρο (26/12/2023)

Στο δρόμο: Ευχάριστο, άνετο & ήσυχο


Παρά την ελαφρά πιο σφιχτή ανάρτηση, η ποιότητα κύλισης παραμένει σε υψηλά επίπεδα χαρακτηριστικό που τονίζεται όταν αφήνεις το γκάζι και αυτομάτως σβήνει το μοτέρ και κινείται ηλεκτρικά.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παρά την ελαφρά πιο σφιχτή ανάρτηση, η ποιότητα κύλισης παραμένει σε υψηλά επίπεδα χαρακτηριστικό που τονίζεται όταν αφήνεις το γκάζι και αυτομάτως σβήνει το μοτέρ και κινείται ηλεκτρικά.

Αυτό που σε κερδίζει στο υβριδικό Nissan Juke είναι η πολιτισμένη λειτουργία του συστήματος. Αν και η εμπλοκή του βενζινοκινητήρα ενίοτε γίνεται αισθητή, δεν υπάρχουν κομπιάσματα στο πάτα-άσε του γκαζιού και κυρίως όταν επιζητάς την πλήρη επιτάχυνση δεν υπάρχει το δυνατό βουητό των υβριδικών με eCVT κιβώτιο.

Παρά το έξτρα βάρος ο οδηγικός χαρακτήρας όχι μόνο δεν έχει αλλάξει, αλλά έχει τονιστεί χάρη στη «ζωντάνια» των 143 ίππων, ειδικά στη λειτουργία Sport (υπάρχει επίσης Eco και Normal). Μέσα στην πόλη είναι ευέλικτο, εύχρηστο και φυσικά super οικονομικό, στοιχεία που σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο, καθιστούν το υβριδικό Juke το καλύτερο αγχολυτικό στην κίνηση. Παρά έξω και παρά την ελαφρά πιο σφιχτή ανάρτηση, η ποιότητα κύλισης παραμένει σε υψηλά επίπεδα χαρακτηριστικό που τονίζεται όταν αφήνεις το γκάζι και αυτομάτως σβήνει το μοτέρ και κινείται ηλεκτρικά.

Καλό σε αίσθηση τιμόνι, καλό κράτημα, συγκρατημένη κλίση και δυνατά φρένα με 4 δισκόφρενα συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο το οδηγικό προφίλ του υβριδικού Juke, το οποίο διαθέτει και τη λειτουργία του e-pedal. Όταν την ενεργοποιείς από το σχετικό κουμπί, το αυτοκίνητο φρενάρει πιο έντονα στο άφημα του γκαζιού, όχι όμως όσο στο αμιγώς ηλεκτρικό  LEAF.

Η γνώμη μας

+ Kατανάλωση-λειτουργία υβριδικού συστήματος, ζωντανές επιδόσεις, σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας
- Τιμή, χώρος αποσκευών

Συνδυάζοντας το «νεύρο» των 143 ίππων και την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση χάρη στο εξαιρετικό υβριδικό του σύστημα, το υβριδικό Nissan Juke αποτελεί μια πρόταση που μπορεί να «σταθεί» στην εποχή της ακριβής βενζίνης, αποτελώντας μια εναλλακτική της έκδοσης diesel, που έχει καταργηθεί εδώ και καιρό.

Σελίδα 1Δοκιμή: Nissan Juke Hybrid με 143 PS
Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Έχει «νεύρο» με μόλις 5,5 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 3Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
Σελίδα 4O full hybrid ανταγωνισμός του υβριδικού Juke
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
OPEL