2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μια πρώτη ιδέα για τη μορφή της επόμενης γενιάς της A-Class πήραμε από το πρωτότυπο Concept A Saloon.
Downsizing για τη Mercedes
4.473 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2017)
Η Γερμανική εταιρεία μπαίνει και αυτή στο χορό του downsizing και εισαγάγει δύο νέους κινητήρες βενζίνης στα 1.2 και 1.4 λτ., προϊόν της συνεργασίας με τη Renault.
Η Mercedes-Benz πρόκειται να παρουσιάσει μια ολοκαίνουργια σειρά εισαγωγικών βενζινοκινητήρων που θα αποτελείται από μονάδες άμεσου ψεκασμού 1.2 και 1.4 λτ., ως μέρος μιας οργανωμένη πολιτικής downsizing η οποία αποσκοπεί στην παροχή μικρότερων μοντέλων με βελτιωμένη οικονομία και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Οι νέοι τετρακύλινδροι κινητήρες, οι οποίοι υπάγονται στην εσωτερική κωδική ονομασία M282, σχεδιάζεται να παρουσιαστούν με την επόμενη γενιά των compact μοντέλων της Mercedes-Benz, ξεκινώντας με τις πιο προσιτές εκδόσεις της A-Class τέταρτης γενιάς, η οποία πρόκειται να κυκλοφορήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2018.
Οι νέοι κινητήρες θα χρησιμοποιηθούν και σε ένα νέο SUV, αντίπαλο της BMW X1 που αναμένεται να ονομαστεί GLB.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Οι νέοι τετρακύλινδροι κινητήρες, οι οποίοι υπάγονται στην εσωτερική κωδική ονομασία M282, σχεδιάζεται να παρουσιαστούν με την επόμενη γενιά των compact μοντέλων της Mercedes-Benz, ξεκινώντας με τις πιο προσιτές εκδόσεις της A-Class τέταρτης γενιάς, η οποία πρόκειται να κυκλοφορήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2018.
Μετά την εισαγωγή τους στην A-Class, οι νέοι κινητήρες θα χρησιμοποιηθούν στις επόμενες γενιές των CLA, GLA και B-Class. Θα χρησιμοποιηθούν επίσης στη νέα A-Class Saloon, για την οποία πηραμε μια πρώτη ιδέα από το Concept A Saloon στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης το 2017, και σε ένα νέο SUV, αντίπαλο της BMW X1 που αναμένεται να ονομαστεί GLB.
Οι νέοι κινητήρες, που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τη Renault, σχεδιάστηκαν ειδικά για εγκάρσιες εφαρμογές, πράγμα που σημαίνει ότι είναι απίθανο να χρησιμοποιηθούν σε μεγαλύτερα μοντέλα της Mercedes-Benz ή ακόμη και σε υβριδικές εφαρμογές.
Οι νέοι κινητήρες, που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τη Renault, σχεδιάστηκαν ειδικά για εγκάρσιες εφαρμογές, πράγμα που σημαίνει ότι είναι απίθανο να χρησιμοποιηθούν σε μεγαλύτερα μοντέλα της Mercedes-Benz ή ακόμη και σε υβριδικές εφαρμογές.
θεωρω οτι ολη η προσπαθεια των κατασκευαστων να ρίξουν την κατανάλωση μεσω του downsizing δεν εχει πετυχει...εχουν περασει τοσα χρονια που ακομα βλεπεις τον ecoboost της ford ως τον boostjet της suzuki τιμες μεσης καταναλωσης 7,5 που στα ζορια φτανουν διψηφια νουμερα.. και πως να μην ζοριστει ενας 1000αρης ή 1200αρης;; Δεν θέλω να φανω γραφικος με τους Ιαπωνες αλλα ώς τωρα μονον η Toyota κατηργησε τον 1330αρη του Yaris και στη θεση του κατασκευασε 1500αρη 12% οικονομικοτερο του 1330αρη... αληθεια οι κατασκευαστες θα λογοδοτησουν για τις απατεωνιες τους;
Entaxei ama eytase edo i mercedes,kalytera as pari o kosmos ena as poume ena fiat me 1.200 cc kai tha kanei ti douleia tou mia xara.
Μετά τους μικρούς πετρελαιοκινητήρες όπου προέρχονται από τη RENAULT, τον ίδιο δρόμο ακολουθούν και οι βενζινοκινητήρες. Με αυτή τη κίνηση η εταιρεία έχει στόχο να μειώσει λίγο την τιμή του προϊόντος, δηλαδή περίπου στα 23.000 ευρώ, τιμές δηλαδή κοντά στο AUDI A3 και τη BMW 1. Βέβαια MERCEDES με κινητήρα RENAULT και μικρούς κυβισμούς θα απευθύνεται σε άλλες αγορές και όχι της Γερμανίας, όπου ακόμα και σήμερα δεν κυκλοφορεί καμία A 180 CDI με κινητήρα RENAULT, αλλά μόνο από Α200 CDI και πάνω όπου φοράνε κινητήρα MERCEDES.
Προς λάθος κατεύθυνση η mercedes!!! ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.-
Νταξ για Merc υποβαθμιση ειναι αφου θα αντικαταστησουν τον 1600αρη.Αλλα για τη Ρενω ο 1400αρης ειναι απαραιτητος για megane/kadjar γιατι ο 1.2 δεν μπορει να σταθει απεναντι στον 1.5 TSi Evo!