ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μερικά από τα σχόλια που ξεχωρίσαμε!

Μερικά από τα σχόλια που ξεχωρίσαμε!

2.432 Επισκέψεις στο άρθρο

Philip Nek Tsoutsikos

120 αν πάω με το δικό μου έτσι και αλλιώς καίω 4.5 λίτρα τα 100χλμ, γιατί να δώσω 45000 για αυτοκίνητο.
Παίρνω καινούργιο με 25.000 ευρώ και μου μένουν άλλα 20.000 ευρώ να κάψω για βενζίνες τα υπόλοιπα 20 χρόνια χωρίς άγχος.
 
Stelios Spais
Πάρα πολύ καλό το συγκριτικό αυτό τεστ, πραγματικά δίνει μια καλή εικόνα σχετικά με την κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο με αυτή την ταχύτητα. Με μεγαλύτερες ή μικρότερες ταχύτητες, πιθανώς να διαφοροποιείται η σειρά στους "πρωταθλητες" αυτονομίας, το συγκεκριμένο όμως δεν παύει να αποτελεί μια πάρα πολύ σπουδαία πηγή πληροφορίας.
 
Ζήσης Φύσσας
Επιτέλους και ένα άρθρο άξιο του ονόματος autotriti...👍👍👍 Μας είχατε πήξει στα άσχετα ρε παιδιά. Μπράβο για το άρθρο.
 
George Zografakis
προσωπικά με θερμικό μοτέρ δεν ταξιδεύω ποτέ πάνω από 120-130 χλμ/ώρα...
γιατί κάποιοι λέτε οτι τα πάνε συντηρητικά? νομίζω πως είναι πολύ καλό το όριο το οποίο έχετε βάλει.
θα ήθελα να έχουμε μια εικόνα και με τις έξτρα καταναλώσεις από χρήση κλιμά, μουσική κλπ...
 
Nikolaos Katsaris
Δεν τα βλέπω να φτάνουν Λάρισα. Αν δεν φτιαχτούν μπαταρίες με πραγματική αυτονομία γύρω στα 600 και πάνω δεν έχουν νόημα τέτοια ηλεκτρικά θηρία στην Ελλαδα.Μόνο τα μικρά για πόλη θα έχουν μελλον
Στο εξωτερικό έχουν παντού δημοσιους φορτιστές και τα πιο πολλά σπίτια που είναι μονοκατοικιες.

Dimitris Panikidis
ευτυχως/δυστυχως το Υδρογονο ειναι πολυ κοντιτερα απο οσο φανταζομαστε... ειναι το καυσιμο που θα επικρατησει... τα ηλεκτρικα εχουν οριζοντα τελους... μονο τα πολυ μικρα πολεως θα αντεξουν...
 
Dimitrios Skandalis
Μπραβο στην κοπελα με το τεσλα.Σαν ιδιωτης,πηρε το αμαξι της και συμμετεχει στην δοκιμη...
 
Xristos Konstandinou
Βάλτε τον Pantelis Patelos κατευθείαν στην πίστα και αφήστε τον ξέρει τι δοκιμή πρέπει να κανει.
 
Panos Foul
Καλό το τέστ, αλλά νωρίς ακόμα. Όταν θα φτιαχτεί ηλεκτρικό να φτάνει Θεσσαλονίκη και να μένει με 40% μπαταρία, τότε θα πάρω. Δυστυχώς ακόμα η τεχνολογία δεν έχει φτάσει στην αυτονομία τών κινητήρων εσωτερικής καύσης, είδομεν.
 
Odysseas Paisios
Ως γνήσιοι Αυστραλοπιθηκοι δεν θέλετε να μετακομίσετε από τη σπηλιά στο σπίτι γιατί μπορεί να γκρεμιστεί η να καει...αλλά τελικά...
Η λύση είναι μία!
Μικρό ηλεκτρικό στη πόλη και καύσιμο στο ταξίδι!!!
Αλλά η τιμές είναι ακόμη απαγορευτικές!
Οπότε καύσιμο μέχρι να στερέψει ή να καταστραφεί ο πλανήτης!
 
Bob Ray
Συγχαρητήρια για τη δοκιμή!Απλά οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ειναι εντελώς εκτός budget για το μέσο Έλληνα οδηγό.
 
John Onassiadis
Εντύπωση μου κάνει πάντως ότι τελικά όλα δείχνουν πάνω κάτω την ίδια κατανάλωση..
ανεξαρτήτως μάρκας budget ..
 
Παναγιώτης Κάμπας
Γενικά είμαι κατά των ηλεκτρικών ,ωστόσο πιστεύω το Μερσεντές είναι ανώτερο από τα υπόλοιπα ακόμα και με το 18% τα ποσοστά μπαταρίας που είχαν στο τέλος της διαδρομής αλλά με βάση τις ανέσεις που σου παρέχουν τα αμαξια αυτά σε αυτά τα 300 χιλιόμετρα... Και για κάποιον λόγο πιστεύω ότι το Μερσεντές έχει διπλάσια λειτουργικά μέρη που καταναλώνουν σίγουρα περισσότερη ενέργεια σε σχέση με τα υπόλοιπα με αποτέλεσμα την άνεση την αξιοπιστία και την μέγιστη ασφάλεια των επιβατών σε σχέση με τα υπόλοιπα..
 

Σελίδα 1Δράση με 1.000 καλές αντιδράσεις! Για το LIVE Test αυτονομίας ηλεκτρικών
Σελίδα 2Μερικά από τα σχόλια που ξεχωρίσαμε!
FORD
NEXEN ENDIAFERON