ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σε ακόμα περισσότερες αγορές της Ευρώπης επεκτείνεται η Nio.

Σε ακόμα περισσότερες αγορές της Ευρώπης επεκτείνεται η Nio.

Δυναμική αναμένεται η παρουσία της Nio στην Ευρώπη

1.184 Επισκέψεις στο άρθρο (10/10/2022)

Η Nio «κυκλοφορεί» από πέρυσι στη Νορβηγία, αλλά πλέον στοχεύει και στις υπόλοιπες αγορές της Ευρώπης, φέρνοντας αρκετά νέα ηλεκτρικά μοντέλα. Μάλιστα, θα λανσάρει επίσης μια νέα μάρκα που θα πουλά μικρότερα και πιο οικονομικά αυτοκίνητα.

Άνοιγμα σε περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές

Η Nio παρουσίασε την Παρασκευή τα σχέδιά της για το λανσάρισμα της premium μάρκας της στη Γερμανία, τη Σουηδία, την Ολλανδία και τη Δανία μετά το ντεμπούτο της στην ευρωπαϊκή αγορά πέρυσι στη Νορβηγία. Επιπλέον ανακοίνωσε ότι το επόμενο έτος θα λανσάρει τα οχήματά της στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ελβετία, την Αυστρία, το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο.

Ήδη στους νορβηγικούς δρόμους  κυκλοφορεί  το μεγάλο SUV ES8, το οποίο όμως δεν θα πωληθεί ευρύτερα σε όλη την Ευρώπη παρά μόνο μετά την αναβάθμιση του στην πλατφόρμα NT2  και αφού μετονομαστεί σε «EL».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αρκετές επιλογές & νέα οικονομικότερη μάρκα

Τα αυτοκίνητα της που θα κυκλοφορούν από εδώ και στο εξής  στην Γηραιά Ήπειρο θα κατασκευάζονται όλα στην τελευταία πλατφόρμα NT2 της μάρκας, ξεκινώντας από το μεγάλο σεντάν ET7. Μάλιστα, οι παραδόσεις του εν λόγω μοντέλου θα ξεκινήσουν αυτόν τον μήνα, ενώ θα ακολουθήσουν το μεσαίο σεντάν ET5 και το μεγάλο SUV EL7 τον Μάρτιο.

Πέρα από τα premium μοντέλα θα λανσαριστούν και τα αυτοκίνητα της θυγατρικής εταιρίας της κινεζικής μάρκας, η οποία θα παράγει μικρότερα και πιο οικονομικά αυτοκίνητα από τα premium που κατασκευάζει ήδη.
 

Επεκτείνει και το δίκτυο ανταλλαγής μπαταριών

Η Nio αναπτύσσει και το δίκτυο ανταλλαγής μπαταριών της σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, με 20 από αυτές  να έχουν προγραμματιστεί να ανοίξουν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, αυξάνοντας τες σε 120 έως το τέλος του 2023.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλα τα μοντέλα της κινεζικής εταιρίας έχουν κατασκευαστεί για να δέχονται τυποποιημένες μπαταρίες με δυνατότητα ανταλλαγής και επί του παρόντος το 95 τοις εκατό των ιδιοκτητών στη Νορβηγία μισθώνουν την μπαταρία με τη δυνατότητα αναβάθμισης σε μεγαλύτερο μέγεθος όταν απαιτείται μεγαλύτερη αυτονομία.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
LEASING ECIATAN VS ECOMBO