H Volkswagen σχεδίαζε να μεταφέρει την παραγωγή του Passat από το Emden της Γερμανίας στο νέο εργοστάσιο της φίρμας στην Τουρκία, από τότε όμως που τα πλάνα αυτά ακυρώθηκαν, η εταιρεία υποχρεώθηκε να επενδύσει στο εργοστάσιο που διατηρεί στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας για να φιλοξενήσει την παραγωγή του γερμανικού σεντάν το 2023.
Νέα δημοσιεύματα ωστόσο αναφέρουν πως η VW έχει αποφασίσει να μην μετακινήσει τελικά την παραγωγή του Passat αλλά να την διακόψει πλήρως το 2023 με σκοπό να γίνει μεγαλύτερος χώρος στον όμιλο για την Skoda Superb που προσφέρει περισσότερη πρακτικότητα και ευρυχωρία ενώ, ειδικά τα προηγούμενα χρόνια, ήταν αρκετά φθηνότερη από γερμανικό σεντάν.
Γίνεται επίσης λόγος πως η επόμενης γενιάς Superb θα βάλει ως στόχο να προσελκύσει πελάτες από την κεντρική και την ανατολική Ευρώπη, όπου τα σεντάν συνεχίζουν να είναι αρκετά δημοφιλή, ενώ το Passat σε έκδοση wagon θα συνεχίσει να πωλείται με στόχο κυρίως την δυτική Ευρώπη.
Η προσοχή της VW είναι γνωστό πως έχει στραφεί προς τα SUV και την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μάλιστα, υπάρχουν ήδη φήμες, πως εκτός από το Passat, υπάρχουν σκέψεις και το Arteon δεν θα έχει κάποιον διάδοχο…
Η αγορά της κατηγορίας(Segment D) Υποφέρει εδώ και χρόνια! Κόστος αγοράς, ουσιαστικά, στα 30000, service ακριβούτσικα, πρακτικότητα μειωμένη... Οι πωλήσεις πανευρωπαικά πέφτουν για σχεδόν μια δεκαετία, με λιγώτερο πληττόμενη αυτή των γερμανικών premium, που, όπως δείχνουν τα πράγματα, μόνον αυτή θα επιβιώσει, με πληγωμένα, ίσως, φτερά, πχ τρικύλινδροι κινητήρες κλπ! Κρίμα, γιατί προ 30ετίας, και πιο πριν, η κατηγορία ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στην αγορά ΙΧ
Το να σκέφτεται κάποιος να καταργήσει το δεύτερο σε μακροβιότητα και πωλήσεις μοντέλο (μετά το golf χωρίς να υπολογίζω τον σκαραβαίο που δεν κυκλοφορεί πλέον) δεν το θεωρώ και πολύ λογική επιλογή
Η ίδια ιστορία και με το jetta. Sedan αμάξωμα, τη στιγμή που η skoda με octavia και superb κερδίζει καθαρά σε σχέση χώρων-πρακτικότητας-τιμής (το simply clever δεν είναι τυχαίο), σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα κάθε χρόνο, είναι λογικό η vw να παραμείνει σε suv και 3θυρα-5θυρα που απευθύνονται και σε άλλο, νεανικότερο κοινό και οικογενειάρχες χωρίς πολλές και ιδιαίτερες απαιτήσεις και "κολλημένους" με το σήμα. Για τον τελευταίο λόγο θα παραμείνει το station passat, αμάξωμα που προτιμάται παραδοσιακά στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.
... δεν είμαι fun της μάρκας, το έχω πει εδώ και χρόνια... μου αρέσει πάρα πολύ όμως το beetle και το golf... το passat όχι, ΟΜΩΣ καλό, κ.τ.λ. είναι να υπάρχει στην κατηγορία sedan κάτι και με λίγα κυβικά για χώρες όπως την δική μας... και άλλοι είναι καλό, κ.τ.λ. να ξαναβγάλουν κάποιο sedan με λίγα κυβικά, όπως η toyota το avensis, κ.τ.λ.
..... ξέχασα το polo αλλά παρόλα αυτά το passat παραμένει ένα πολύ δυνατό μοντέλο στην γκαμα της wv και θεωρώ με καλύτερη αξιοπιστία γενικότερα από τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας.....μην ξεχνάμε την παρουσία του και ως taxi
Η αγορά της κατηγορίας(Segment D) Υποφέρει εδώ και χρόνια! Κόστος αγοράς, ουσιαστικά, στα 30000, service ακριβούτσικα, πρακτικότητα μειωμένη... Οι πωλήσεις πανευρωπαικά πέφτουν για σχεδόν μια δεκαετία, με λιγώτερο πληττόμενη αυτή των γερμανικών premium, που, όπως δείχνουν τα πράγματα, μόνον αυτή θα επιβιώσει, με πληγωμένα, ίσως, φτερά, πχ τρικύλινδροι κινητήρες κλπ! Κρίμα, γιατί προ 30ετίας, και πιο πριν, η κατηγορία ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στην αγορά ΙΧ
Το να σκέφτεται κάποιος να καταργήσει το δεύτερο σε μακροβιότητα και πωλήσεις μοντέλο (μετά το golf χωρίς να υπολογίζω τον σκαραβαίο που δεν κυκλοφορεί πλέον) δεν το θεωρώ και πολύ λογική επιλογή
Η ίδια ιστορία και με το jetta. Sedan αμάξωμα, τη στιγμή που η skoda με octavia και superb κερδίζει καθαρά σε σχέση χώρων-πρακτικότητας-τιμής (το simply clever δεν είναι τυχαίο), σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα κάθε χρόνο, είναι λογικό η vw να παραμείνει σε suv και 3θυρα-5θυρα που απευθύνονται και σε άλλο, νεανικότερο κοινό και οικογενειάρχες χωρίς πολλές και ιδιαίτερες απαιτήσεις και "κολλημένους" με το σήμα. Για τον τελευταίο λόγο θα παραμείνει το station passat, αμάξωμα που προτιμάται παραδοσιακά στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.
... δεν είμαι fun της μάρκας, το έχω πει εδώ και χρόνια... μου αρέσει πάρα πολύ όμως το beetle και το golf... το passat όχι, ΟΜΩΣ καλό, κ.τ.λ. είναι να υπάρχει στην κατηγορία sedan κάτι και με λίγα κυβικά για χώρες όπως την δική μας... και άλλοι είναι καλό, κ.τ.λ. να ξαναβγάλουν κάποιο sedan με λίγα κυβικά, όπως η toyota το avensis, κ.τ.λ.
..... ξέχασα το polo αλλά παρόλα αυτά το passat παραμένει ένα πολύ δυνατό μοντέλο στην γκαμα της wv και θεωρώ με καλύτερη αξιοπιστία γενικότερα από τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας.....μην ξεχνάμε την παρουσία του και ως taxi