Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στόχος της ΕΕ είναι να γίνει η Ευρώπη πιο ανταγωνιστική απέναντι στους κατασκευαστές μπαταριών της Ασίας και των ΗΠΑ.

Ε.Ε. & εταιρείες συζητούν για τα ηλεκτρικά

1.652 Επισκέψεις στο άρθρο (4/10/2017)

Η Ευρωπαϊκή Ένωση μέσα στην επόμενη εβδομάδα αναμένεται να φιλοξενήσει στελέχη από αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά και εταιρείες που ασχολούνται με το χώρο της χημείας αλλά και της μηχανικής προκειμένου να συζητήσουν την περαιτέρω ανάπτυξη των μπαταριών.

Στόχος της ΕΕ είναι να γίνει η Ευρώπη πιο ανταγωνιστική απέναντι στους κατασκευαστές μπαταριών της Ασίας και των ΗΠΑ, κάτι το οποίο επιτάσσει και η ραγδαία ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
 
Για αυτό το λόγο οι αυτοκινητοβιομηχανίες Renault και Daimler, η γερμανική εταιρεία BASF αλλά και η Siemens είναι μεταξύ εκείνων που θα δώσουν το παρόν στη συγκέντρωση της Τετάρτης στις Βρυξέλλες. Επιπλέον γίνεται λόγος πως στην ίδια συγκέντρωση θα βρίσκονται η Volkswagen, ο όμιλος Total Saft που κατασκευάζει μπαταρίες, η Continental αλλά και η Umicore.
 
Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί πως με δήλωσή του ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Maros Sefcovic δήλωσε ότι η χρηματοδότηση της ΕΕ θα μπορούσε να στηρίξει τη δημιουργία κοινοπραξίας στον συγκεκριμένο τομέα, αναφέροντας: «Η φιλοδοξία μας είναι να δημιουργήσουμε πραγματική παραγωγή στην ΕΕ, μια πλήρη αλυσίδα συμπεριλαμβανομένης της ανακύκλωσης. Η υποστήριξη της παραγωγής μπαταριών είναι απλώς μια επιτακτική ανάγκη αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί για τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα», ήταν τα λόγια του Sefcovic.
Παρόλο που οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες συναρμολογούν πακέτα μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η περιοχή δεν έχει σημαντικό ρόλο στην κατασκευής τους, καθώς τα βασικά δομικά στοιχεία των μπαταριών κατασκευάζονται κυρίως στην Ασία. Η αγορά κυριαρχείται από τις ιαπωνικές εταιρείες Panasonic και NEC, την LG και τη Samsung της Κορέας, την BYD και την CATL της Κίνας καθώς και την Tesla από τις ΗΠΑ.
 
Αν οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αυξάνονται, όπως εκτιμούν πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, τότε σύμφωνα με του αναλυτές της Bernstein Research θα πρέπει να υπάρξει και η αντίστοιχη παραγωγή μπαταριών η οποία θα μπορούσε να κοστίσει έως και 30 δισεκατομμύρια δολάρια.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως μπορεί η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα να παραμένει αδύναμη λόγω της περιορισμένης υποδομής αλλά και του υψηλού κόστους αγοράς ενός οχήματος. Αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει ανάλογα με το πόσο γρήγορα πέφτουν οι τιμές των μπαταριών, έχοντας πέσει κατά 18% μέσα στο 2016.

ford
ODIGOS AGORAS LINGLONG