ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: 3 στα 3 η Hyundai - Νικητής ο Neuville

 Σχολιάστε 
18.652 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2024)
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: 3 στα 3 η Hyundai - Νικητής ο Neuville
4 Φωτογραφίες »

- Ντεραπάρισε ο Sebastian Ogier στην τελευταία ειδική
- 1ος ο Neuville, 2ος ο Sordo, 3ος ο Tanak που ανεβαίνει για 50η φορά σε πόντιουμ στην καριέρα του
- Η πρώτη πεντάδα συμπληρώνεται με 2 πληρώματα της κλάσης WRC2: Pajari με Toyota GR Yaris και Virves με Skoda Fabia RS

Ντεραπάρισε ο Sebastian Ogier στην τελευταία ειδική

Η τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας στο Ελευθεροχώρι, που αποτέλεσε και την Power Stage του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, έχρισε νικητή τον Thierry Neuville, τον Βέλγο rally man της Hyundai Shell Mobis ο οποίος είχε κερδίσει ξανά το Ράλλυ Ακρόπολις πριν δύο χρόνια, το 2022.

Η κανονική ροή της Power Stage του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 διεκόπη από ένα επείγον περιστατικό που αφορούσε την υγεία ενός θεατή, ο οποίος διακομίστηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο. Από εκεί και μετά, όταν συνεχίστηκε ο αγώνας, συνέβη ένα ατύχημα περίπου 1,6 χλμ. μετά την εκκίνηση με πρωταγωνιστή τον Sebastian Ogier, ο οποίος έχασε τον έλεγχο του Toyota GR Yaris σε μια δεξιά στροφή με αποτέλεσμα να αναποδογυρίσει. Σημειώστε ότι ο μπαρουτοκαπνισμένος Γάλλος rally man είχε καταφέρει να ανελιχθεί στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης πριν την εκκίνηση της Power Stage, μπαίνοντας σφήνα ανάμεσα στα τρία πληρώματα της Hyundai.

1ος ο Neuville, 2ος ο Sordo, 3ος ο Tanak που ανεβαίνει για 50η φορά σε πόντιουμ στην καριέρα του

Αφότου επιβεβαιώθηκε ότι ο Sebastian Ogier και ο συνοδηγός του Vincent Landais ήταν καλά στην υγεία τους, οι άνθρωποι της Hyundai Shell Mobis έπλευσαν σε πελάγη ευτυχίας, καθώς αυτή η εξέλιξη είχε ως αποτέλσμα να έχουν αποκλειστικά δικά τους πληρώματα στο πόντιουμ του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Συγκεκριμένα, πρώτος γενικής είναι ο Thierry Neuville, ο οποίος μπορεί να είχε κάποιες ατυχίες στο ξεκίνημα του αγώνα, αλλά τελικά με διάφορες «καραμπόλες» στην κατάταξη που προέκυψαν από μηχανικά προβλήματα και κλαταρίσματα αντίπαλων πληρωμάτων, βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα και από τότε παρέμεινε στην κορυφή.

Δεύτερος στην κατάταξη, ο Dani Sordo -μετά το ατύχημα του Ogier-, ο οποίος είχε έναν καλό αγώνα συνολικά και βρέθηκε στην πρωτοπορία για μερικές ειδικές, παρόλο που και αυτός αντιμετώπισε προβλήματα το τελευταίο τριήμερο κυρίως με κλαταρίσματα. Το πόντιουμ ολοκληρώνεται με τον Ott Tanak, ο οποίος μπορεί να ευνοήθηκε από την τούμπα του Ogier, αλλά έκανε αρκετές υπερβάσεις έχοντας προβλήματα και αυτός με την ισχύ του i20 N, και έτσι ανεβαίνει για 50η φορά στην καριέρα του σε βάθρο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.


Τρία πληρώματα της Hyundai Shell Mobis απαρτίζουν το πόντιουμ του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 (1ος ο Neuville, 2ος ο Sordo, 3ος ο Tanak).
4 Φωτογραφίες »

Τρία πληρώματα της Hyundai Shell Mobis απαρτίζουν το πόντιουμ του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 (1ος ο Neuville, 2ος ο Sordo, 3ος ο Tanak).

Η πρώτη πεντάδα συμπληρώνεται με 2 πληρώματα της κλάσης WRC2: Pajari με Toyota GR Yaris και Virves με Skoda Fabia RS

Το πόσο σκληρό και απαιτητικό ήταν φέτος το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για ανθρώπους και μηχανές φαίνεται επίσης από την τελική πεντάδα, η οποία συμπληρώνεται από δύο πληρώματα WRC2, καθώς οι υπόλοιποι «μεγάλοι» παίκτες των εργοστασιακών ομάδων της κλάσης Rally1 είτε εγκατέλειψαν ή τερμάτισαν σε αρκετά χαμηλότερες θέσεις της γενικής κατάταξης. Αυτή η εξέλιξη είναι απόρροια είτε μηχανικών προβλημάτων, είτε κλαταρισμάτων που είχαν και έχασαν πολύτιμο χρόνο.

Στην κλάση WRC2 ο Sam Pajari με Toyota GR Yaris κατέκτησε την τρίτη του νίκη μέσα στο 2024, παίρνοντας ουσιαστικά την μπουκιά από το στόμα του Robert Virves με Skoda Fabia RS. Τα δύο πληρώματα κονταροχτυπήθηκαν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και μέχρι το μέσον του σαββατιάτικου σκέλους είχαν διαφορές μερικών δευτερολέπτων, ωστόσο από τότε και έπειτα ο Pajari πήρε κεφάλι και τελικά τερμάτισαν με τον ίδιο ακριβώς χρόνο (3:45:05.3).

Μένουν τρεις γύροι ακόμα για το τέλος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ σε Χιλή, Κεντρική Ευρώπη και Ιαπωνία και όλα είναι πιθανά. Το μόνο σίγουρο έιναι πως το φετινό «Ακρόπολις» ήταν ένα από τα σκληρότερα ράλλυ, θυμίζοντας παλιές εποχές, όπως έιχαν προβλέψει από την αρχή όλα τα πληρώματα.

Βαθμολογία οδηγών μετά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 & τελική κατάταξη

Πάτησε πάνω στην εικόνα και δες αναλυτικά όλη την γενική κατάταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024:


Σελίδα 2Ο Σ. Τσογκανής σχολιάζει: Δραματικό φινάλε στο φετινό EKO Ράλλυ Aκρόπολις!
Autotriti.gr
Mototriti.gr