Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο Σ. Τσογκανής σχολιάζει: Δραματικό φινάλε στο φετινό EKO Ράλλυ Aκρόπολις!

 Σχολιάστε 
17.458 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2024)

Ανατροπή στην τελευταία κυριολεκτικά στιγμή είναι το χαρακτηριστικό της τελευταίας μέρας του φετινού σκληρού και λίαν απαιτητικού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Οζιέ τουμπάρισε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή χάνοντας την ευκαιρία να αυξήσει τις πιθανότητές του για κατάκτηση του φετινού Πρωταθλήματος. Όσο για τη Hyundai, αυτή σημείωσε τον απόλυτο θρίαμβο έχοντας τρία αυτοκίνητα στην πρώτη τριάδα.


Σκληρή και η τελευταία μέρα του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με τρείς Ειδικές Διαδρομές μεταξύ των οποίων και δύο φορές το Ελευθεροχώρι που δυσκόλεψε πολύ εξαιτίας της καταρρακτώδους νυχτερινής βροχής.

Όλοι περίμεναν την επίθεση του Οζιέ για την κάλυψη της διαφοράς από τον κύριο αντίπαλο τον Νεβίλ και φυσικά την απόλυτη επίδοση του Γάλλου με σκοπό τους βαθμούς της «Σούπερ Κυριακής» της ειδικής βαθμολογίας δηλαδή για τους συμμετέχοντες στην τελευταία ημέρα.

Ο Γάλλος κέρδισε την πρώτη Ειδική, το Οινοχώρι περνώντας τον Σόρδο, ανεβαίνοντας στη 2η θέση της γενικής κατάταξης και μειώνοντας τη διαφορά από τον Νεβίλ στα 1λ. 15, 6 δλ. από το 1λ. 19,9 δλ.  Κέρδισε και το πρώτο Ελευθεροχώρι μειώνοντας τη διαφορά στα 1λ 2,4 δλ.!

Στη δεύτερη διέλευση από τη συγκεκριμένη Ειδική Διαδρομή που ήταν και η Power Stage με τη δική της ιδιαίτερη βαθμολογία ο Γάλλος υπολόγισε λάθος μια στροφή με αποτέλεσμα να τουμπάρει… Κατάφερε και συνέχισε με μεγάλη καθυστέρηση πλέον των 20 λεπτών και να τερματίσει πολύ πίσω εξασφαλίζοντας απλά τους βαθμούς της χθεσινής ημέρας, του Σαββάτου...

Έτσι η διαφορά του Νεβίλ που κράτησε πολύ συγκρατημένο ρυθμό ολόκληρη την Κυριακή με στόχο να αποφύγει κάθε άσχημο ενδεχόμενο αυξήθηκε στους 34 βαθμούς από τον δεύτερο πλέον Τάνακ, συνάδελφό του στην ίδια ομάδα, τη Hyundai.

Η Κορεάτικη εταιρεία σημείωσε ένα απόλυτα εξαιρετικό 1-2-3 (Νεβίλ, Σόρδο, Τάνακ) στον πλέον σκληρό αγώνα του φετινού Πρωτθλήματος αυξάνοντας τη διαφορά της από την Toyota στους 35 βαθμούς!
Η Ιαπωνική ομάδα είχε έναν από τους χειρότερους αγώνες των τελευταίων ετών με αναπάντεχα προβλήματα αξιοπιστίας των turbo… κάτι που όπως οι τεχνικοί της παραδέχθηκαν είχε εμφανιστεί από τη Φινλανδία, φέτος, χωρίς όμως να δοθεί κάποια λύση.

Την τελευταία Ειδική Διαδρομή με τον Νεβίλ να διατηρεί έναν ήσυχο ρυθμό έχοντας περάσει από το τουμπαρισμένο αυτοκίνητο του Οζιέ, την κέρδισε o εκπληκτικός Αντριέν Φουρμώ με το Ford Puma Rally-1 μόλις 1 δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Τάνακ που δεν απέφυγε ένα ακόμη, ευτυχώς μικρής έκτασης, κλατάρισμα.

Ο Έλφυν Έβανς προσπάθησε σκληρά την τρίτη ημέρα του αγώνα για να ξεπεράσει τις συνέπειες του τουμπαρίσματος στην δεύτερη διέλευση από την Ειδική Διαδρομή των Αγίων Θεοδώρων την προηγούμενη ημέρα έχοντας χάσει την επαφή με τους προπορευόμενους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών.
Μαζί με τους Φουρμώ και Μούνστερ έπεσε πίσω στη γενική κατάταξη και αυτό έδωσε τη μοναδική ευκαιρία στους εξαιρετικούς καθόλα οδηγούς της μικρότερης κατηγορίας, της WRC Rally-2 να ανέβουν πολλές θέσεις στη γενική κατάταξη. Κορυφαίος ο Σάμι Πάγιαρι με το Yaris, ακολουθούμενος από τον νεοεμφανιζόμενο (και χάρη στα χρήματα που συγκέντρωσαν οι φίλοι του στην Εσθονία…) Ρόμπερτ Βίρβς (Skoda Fabia), τον άτυχο λόγω κλαταρισμάτων αλλά υπέροχο Γιοχάν Ροσέλ (Citroen C3)  και τον πάντα σταθερό Καγιετάν Καγιετάνοβιτς (Skoda Fabia).

Όλα τα παραπάνω σημαίνουν ότι ο Νεβίλ προηγείται καθαρά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών με 192 βαθμούς. Ο Τάνακ ακολουθεί με 158 και ο Οζιέ με 154.

Απομένουν ακόμη 3 αγώνες: το χωμάτινο ράλλυ Χιλής και τα ασφάλτινα ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης και Ιαπωνίας. Και ο Νεβίλ και ο Οζιέ χαρακτηρίζονται ως «μετρ της ασφάλτου» και όλα είναι πιθανά.

Σε ότι αφορά στους Έλληνες οδηγούς πρώτος τερμάτισε ο Παναγιώτης Ρουστέμης με τον Χρήστο Μπακλόρη (Skoda Fabia) στη 12η θέση γενικής κατάταξης ακολουθούμενος από τον Ζουρντάν Σερδερίδη (Ford Puma Rally-1) στην 14η θέση, τον Ευθύμιο Χαλκιά με συνοδηγό τον Νίκο Κόμνο (Renault Clio Rally -2) στην 28η θέση γενικής κατάταξης.

Περισσότερα για τους Έλληνες συμμετέχοντες σε επόμενο σημείωμα.
Επίσης σε επόμενο σημείωμα θα ακολουθήσει γενική επισκόπηση του πολύ σκληρού και άριστα οργανωμένου φετινού αγώνα.

Και του χρόνου! Με νέα ημερομηνία, τον προσεχή Ιούνιο!

Σελίδα 1ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: 3 στα 3 η Hyundai - Νικητής ο Neuville
Σελίδα 2Ο Σ. Τσογκανής σχολιάζει: Δραματικό φινάλε στο φετινό EKO Ράλλυ Aκρόπολις!
Autotriti.gr
Autotriti.gr