Οι Κεχαγιάς - Λευκαδίτης Σάββας έδειξαν από νωρίς τις διαθέσεις τους κερδίζοντας τις δυο πρωινές ειδικές διαδρομές Λουτράκι 1 και Πισια 1, με τους πρωταθλητές Μπαντούνα Γιάννη - Σούκουλη Κώστα (Mitsubishi Lancer EVO V), να βρίσκονται σε απόσταση βολής στα 4.42 δευτερόλεπτα μετά το τέλος του πρώτου σκέλους.
Τους ακολούθησαν, στο μεσημεριανό Σέρβις, στην τρίτη θέση οι «Roustemis Panagiotis» - Κολτσίδας Σπύρος (Mitsubishi Lancer EVO X), εμπρός από τους Φιλιππίδη Γιώργο - Μαχαίρα Λεωνίδα με ίδιο αυτοκίνητο. Την πρώτη εξάδα έκλεισαν στην πέμπτη θέση οι Λαινόπουλος-Κολοτούρος (Subaru Impreza 555) και στην έκτη οι Ισμαήλος-Μπακλώρης (Mitsubishi Lancer EVO IX).
Δείτε περισσότερα στο AutoTρίτη
Η κατηγορία F2 επεφύλασσε μια μεγάλη μάχη ανάμεσα στους Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτο (Peugeot 208 VTi) και τους EL NAK Jr - Βίγκο Ανδρέα (Renault Clio Sport). Οι πρώτοι ήταν ταχύτεροι στις δύο Ειδικές του πρωινού loop και απέκτησαν διαφορά 8 δευτερολέπτων. Τρίτοι στην κατηγορία ήταν το μεσημέρι οι Μποζιονέλος-Παναρίτης (Ford Escort RS 2000).
Στην κλάση C6 οι Αγγελόπουλος-Πετρόπουλος (Toyota Yaris 3 Door NCP10) βρέθηκαν μετά το πρωινό loop να προηγούνται των ΅ΆArmaΆΆ-΅ΆArmaki” (Nissan Micra 1.3). Όσο για τη μάχη των Ιστορικών αυτοκινήτων, οι Παν. Παραδείσης - Ποιμενίδης (Ford Escort MK2 RS 2000) κέρδισαν και τις δύο πρωινές ειδικές διαδρομές, έχοντας πίσω τους, τους Γ. Παραδείση-Φράγκου (Ford Escort MK1 RS 2000) και στην τρίτη θέση τους Μανδρούκα-Τσάδαρη (Porsche 911 Carrera 3.0).
Στην κατηγορία η οποία συζητήθηκε αρκετά, την 4x4 -διότι είχαμε να δούμε αρκετό καιρό τέτοιου είδους συμμετοχές- οι Σιούτης-Κυπριανού (Mitsubishi Pajero 3000), σημειώνοντας φανταστικούς χρόνους, κέρδισαν και τις δυο ειδικές του πρώτου σκέλους, με τους Βορριά-Μπάκα (Mitsubishi Pajero 3000) να βρίσκονται στη δεύτερη θέση και τους Μπερσή-Κάλφα (Suzuki Vitara 2.0) να συμπληρώνουν την τριάδα.
Το δεύτερο σκέλος
Με την ολοκλήρωση του service στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου, όλα ήταν έτοιμα για την έναρξη του δεύτερου σκέλους με τις δύο ειδικές διαδρομές Λουτράκι και Πίσσια να επαναλαμβάνονται. ¶μεσα οι Κεχαγιάς-Λευκαδίτης (Ford Fiesta R5) έδειξαν τις προθέσεις τους και πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο και στις δύο διαδρομές αυξάνοντας το προβάδισμα τους από τους δεύτερους Μπαντούνα-Σούκουλη, οι οποίοι έχασαν χρόνο στο Λουτράκι 2.
Στην F2 όλοι περίμεναν τη μεγάλη μάχη του Γιάννη Ακράτου με τον EL NAK Jr. Ο πρώτος, κερδίζοντας και τις δύο ιδικές σε συνδυασμό με ένα κλαταρισμένο ελαστικό στο Λουτράκι 2 και αργότερα ένα πρόβλημα στην ανάρτηση για τους EL NAK Jr- Βίγκο στα Πίσσια 2, απέκτησαν μεγάλο προβάδισμα για την νίκη. Στην δεύτερη θέση ανέβηκαν οι Μποζιονέλος-Παναρίτης, με τους Αγγελόπουλο-Πετρόπουλο να συμπληρώνουν την τριάδα. Έτσι, οι τελευταίοι συνέχισαν να προηγούνται στη C6, όπως και στα Ιστορικά οι Παν. Παραδείσης-Ποιμενίδης, και στα 4x4 οι Σιούτης-Κυπριανού, οι οποίοι μάλιστα ανέβηκαν στη 12η θέση γενικής μετά το τέλος του δεύτερου σκέλους.
Τρίτο σκέλος και τερματισμός
Μετά το τέλος της ανασυγκρότησης, τα πληρώματα ήταν έτοιμα για το τρίτο και τελευταίο σκέλος του Εαρινού Ράλλυ. Με 25 αγωνιστικά χιλιόμετρα να χωρίζουν τους Κεχαγιά-Λευκαδίτη (Ford Fiesta R5) από τη νίκη, και τη μεγάλη διαφορά από τους Μπαντούνα-Σούκουλη, όλοι περίμεναν πως οι πρωτοπόροι θα κόψουν ρυθμό. Προς έκπληξη όλων, όμως, σημείωσαν και στις δυο Ειδικές τον ταχύτερο χρόνο κάνοντας το 6 στα 6, και φυσικά κατέκτησαν και την νίκη στην γενική πανάξια. Πίσω από τους περσινούς πρωταθλητές, την τριάδα έκλεισαν οι Λαινόπουλος- Κολοτούρος.
Στα Ιστορικά στον αγώνα κυριάρχησαν οι Παραδείσης-Ποιμενίδης (Ford Escort MK2 RS 2000), με τους Γιώργο Παραδείση-Φράγκου (Ford Escort MK1 RS 2000) στην δεύτερη θέση. Την τριάδα έκλεισαν οι Μανδρούκας-Τσάδαρης (Porsche 911 Carrera 3.0). Τέλος, στην κατηγορία 4x4 έφτασαν κυρίαρχοι μέχρι την καρό σημαία οι Σιούτης-Κυπριανού (Mitsubishi Pajero 3000), με τους Μπερσή-Κάλφα (Suzuki Vitara 2.0), να τερματίζουν δεύτεροι.