ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
7 φωτογραφίες »

Το κορεατικό SUV είναι κάτι περισσότερο από εμφανές πως ξεχωρίζει από όλα τα προηγούμενα μοντέλα.

Επίσημο: Νέο Hyundai Tucson

26.253 Επισκέψεις στο άρθρο (15/9/2020)

Το ντεμπούτο του πραγματοποίησε και επίσημα το νέο Hyundai Tucson το οποίο έρχεται με νέο επαναστατικό σχεδιασμό, αλλά και μία πλήρη γκάμα από υβριδικές επιλογές συστημάτων κίνησης.


Ξεκινώντας από τον εξωτερικό σχεδιασμό της 3ης γενιάς του Tucson που θα κατασκευαστεί στην Ευρώπη και 4ης συνολικά, το κορεατικό SUV είναι κάτι περισσότερο από εμφανές πως ξεχωρίζει από όλα τα προηγούμενα μοντέλα. Αιτία για αυτό είναι το νέο σχεδιαστικό μοτίβο εν ονόματι «Parametric Dynamics design», με προεξάρχον στοιχείο την εντυπωσιακή μάσκα που φέρει μία σειρά τραπεζοειδών στοιχείων. Ακόμα πιο εντυπωσιακά είναι τα φώτα ημέρας που ενσωματώνονται στις δύο άκρες της μάσκας, ενώ επιπλέον φωτιστικά σώματα έχουν τοποθετηθεί στα ανοίγματα που βρίσκονται χαμηλότερα στα άκρα του προφυλακτήρα.
 
Περνώντας στο πλάι, κατά μήκος των πλευρών, υπάρχει χρώμιο που ακολουθεί τη γραμμή οροφής και παίρνει το σχήμα της πίσω κολόνας, ενώ οι τροχοί 17, 18 ή 19 ιντσών διαθέτουν περίπλοκο και ασύμμετρο σχεδιασμό. Στο πίσω μέρος μία κόκκινη LED μπάρα διέπει το αμάξωμα σε όλο το πλάτος, «σκεπάζοντας» κατά κάποιο τρόπο τις κάθετες λυχνίες στις δύο άκρες. Ένα ασημένιο στοιχείο στον προφυλακτήρα, τύπου αεροδυναμικού διαχύτη δίνει το «παρών», ενώ το αισθητικό παζλ ολοκληρώνεται με την αεροτομή, η οποία είναι φυσική συνέχεια της οροφής.
 
Περνώντας στο μοντέρνο εσωτερικό του Tucson, το πολυλειτουργικό τιμόνι κερδίζει νέο σχεδιασμό, ενώ βλέπουμε πως το πάνω μέρος του ταμπλό χωρίζεται από το υπόλοιπο μέσω μίας μεταλλικής γραμμής που συνεχίζει και στις πόρτες. Το Tucson επίσης εκσυγχρονίζεται σημαντικά μέσω ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 10.25 ιντσών που «κολλάει» κάθετα στο ταμπλό και δεν «φωλιάζει» μέσα.  Ίδιου μεγέθους είναι και η οθόνης αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ενσωμάτωση των Apple CarPlay και Android Auto και συνδεσιμότητα Bluetooth για δύο συσκευές.
 
Με μήκος 4.500 χιλιοστά (+ 20 από το προηγούμενο μοντέλο), πλάτος 1.865 χιλιοστά (+ 15), ύψος 1.650 χιλιοστά (+ 5) και μεταξόνιο 2.680 χιλιοστά (+ 10), οι χώροι του Tucson έχουν αυξηθεί με αυτόν των αποσκευών να μπορεί να φιλοξενήσει έως 620 λίτρα συνολικά με τα καθίσματα στη θέση τους και 1.799 λίτρα με διπλωμένα καθίσματα. Να σημειωθεί πως η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ έχει μικρές διαφοροποιήσεις ανάλογα με το σύστημα κίνησης που θα επιλεγεί.
 
Στους κινητήρες, η Hyundai αποφάσισε να δώσει στο Tucson όλο το φάσμα των υβριδικών επιλογών, με αποκορύφωμα ένα plug-in υβριδικό μοντέλο που θα συνδυάζει τον 1,6 λίτρων T-GDI βενζινοκινητήρα, συνολική ισχύ 265 ίππων και θα έρθει το 2021. Από κει και πέρα το κορεατικό SUV λαμβάνει τον προαναφερόμενο 1,6 λίτρων βενζινοκινητήρα προσφέροντας 150 ίππους. Το μοτέρ συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους μπροστά ή στους τέσσερις τροχούς. Διαθέσιμος είναι και ο 1,6 λίτρων CRDi ντίζελ κινητήρας με 115 ίππους, 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους μπροστά τροχούς.
 
Τρεις ήπια υβριδικές εκδόσεις 48 βολτ είναι παρούσες. Οι δύο αφορούν τον 4κύλινδρο 1,6 λίτρων T-GDI βενζινοκινητήρα που προσφέρει 150 και 180 ίππους καθώς και προαιρετική τετρακίνηση. Αμφότερες προσφέρονται με το νέο εξατάχυτο έξυπνο κιβώτιο της εταιρείας - ένα χειροκίνητο κιβώτιο που δεν διαθέτει πεντάλ συμπλέκτη - ή ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων. Η τρίτη ήπια υβριδική επιλογή αφορά τον 1,6 λίτρων CRDi ντίζελ κινητήρα με 136 ίππους που συνεργάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο και επιλογή 4κίνησης.    
 
Μία υβριδική έκδοση θα προσφέρεται επίσης, όπου ο 4κύλινδρος 1,6 λίτρων T-GDI βενζινοκινητήρας «παντρεύεται» με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 44.2 kW  και μία μικρή μπαταρία 1,49kWh. Η συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στα 230 άλογα και η κίνηση οδηγείται στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου έξι ταχυτήτων.
 
Κλείνοντας να πούμε πως το νέο Tucson το οποίο θα έχει στη φαρέτρα του πλήθος συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού θα βρίσκεται στις ευρωπαϊκές αγορές έως το τέλος του έτους, ενώ από το 2021 πέραν της plug-in υβριδικής έκδοσης θα δούμε και την N Line.  

FORD
JEEP