Πόσα χρόνια ακούμε ότι η SEAT θέλει να γίνει η Alfa Romeo στη θέση της Alfa Romeo; Πόσα χρόνια βλέπουμε τους Ισπανούς να παίρνουν διάφορες κατευθύνσεις που έχουν λίγη σχέση με την Alfa; Μήπως όμως τελικά η SEAT τα κατάφερε; Τι λέτε; Είναι η SEAT η νέα Alfa;
Για πολλούς και μόνο η σύγκριση των δύο εταιρειών είναι άκυρη. Και πιθανώς να έχουν δίκιο, ειδικά όταν συγκρίνεις μία μάρκα με τον πλούτο ιστορίας, την παράδοση, τα επιτεύγματα, τα κλασσικά αυτοκίνητα που έχει αφήσει πίσω της, και το θρύλο που έχει δημιουργήσει, με μία άλλη που έχει σαφώς πιο ταπεινά γονίδια. Όμως εκεί που η Alfa έχει να θυμάται το ένδοξο παρελθόν της, η SEAT έχει να καμαρώνει το εκπληκτικό της παρόν.
Ένα παρόν που την έχει κάνει τέσσερις φορές μεγαλύτερη από την Alfa Romeo, που της προσφέρει μία γκάμα επτά μοντέλων, και που της έχει χαρίσει μέχρι και μία ξεχωριστή μάρκα επιδόσεων, την Cupra για να τονίσει το προφίλ της.
Σημαίνουν όμως όλα αυτά πως η SEAT έχει αντικαταστήσει την Alfa; Εξαρτάται πως θα το δεις. Από τη μία, η SEAT δεν μας έδωσε ποτέ τα μοντέλα-μύθους της Alfa Romeo. Δεν μας έδωσε ποτέ ούτε την σχεδίαση, ούτε την φινέτσα, ούτε το πάθος της Alfa Romeo. Και ούτε πρόκειται. Από την άλλη η Alfa επιμένει να παράγει αυτοκίνητα που σε κάνουν να τα ερωτεύεσαι, αυτοκίνητα που ακόμη και σήμερα γράφουν ιστορία και γίνονται μύθος. Δεν γίνονται όμως δικά μας.
Βλέπεις η Alfa διάλεξε τον premium δρόμο και έτσι όσο και να θέλουμε τα μοντέλα της, δεν μπορούμε να τα αγοράσουμε. Η Alfa Romeo μπορεί να απέκτησε τους οπαδούς της χάρη στα ξεχωριστά της αυτοκίνητα, όμως αυτό που την έβαλε στην καρδιά των οδηγών ήταν τα αυτοκίνητα που οι οδηγοί αυτοί οδηγούσαν. Μπορεί να θυμόμαστε τις GTV και τις Montreal, όμως οδηγούσαμε τις Alfasud και τις 33, τις 145 και τις 156. Αυτά τα αυτοκίνητα μας έμειναν. Τι οδηγούμε σήμερα στη θέση τους;
Αν θες να αγοράσεις σήμερα ένα αυτοκίνητο που να αντέχει η τσέπη σου, που να είναι τεχνολογικά προηγμένο, και να έχει μεσογειακό ταπεραμέντο, οι Ιταλοί έχουν λίγα να προσφέρουν. Αντίθετα οι Ισπανοί έχουν γίνει η μόνη λύση. Και με αυτή την έννοια η SEAT έχει γίνει η Alfa Romeo στη θέση της Alfa Romeo.
Ποιος δεν θυμάται ήδη τα Ibiza και τα Leon που οδηγήσαμε, ποιος δεν βλέπει σήμερα τα μοντέλα της μάρκας παρκαρισμένα σε κάθε πιλοτή, όπως κάποτε ήταν οι 33 και οι 156; Τι λέτε λοιπόν; Είναι η SEAT η μάρκα για όσους θα ήθελαν μια Alfa Romeo;
......Καμμια σχεση!!!!!! Το προβλημα με την Alfa Romeo ειναι οτι ενω εχει ενα "βαρυ" ονομα, με ιστορια και προοπτικες, ειναι κατω απο την διοικηση της Fiat, η οποια ειναι μαλλον ανικανη να κανει σωστη διαχειρηση στο brand name που λεγεται Alfa Romeo. Αλλα το να την συγκρινεις με την SEAT ειναι ιεροσυλια!!!!
Ουτε για αστειο. Αλφα δεν θα γινει ποτε. Επειδή εβαλε μερικα παραπάνω αλογα στο αχρωμο, αοσμο και αδιαφορο κουπρα δεν αλλαζει κατι.
Μια 147, μια μιτο ή μια τζουλιετα (περιπου στην ίδια κατηγορία) εχουν χαρακτήρα και ψυχη. Αυτοκίνητα που σε κερδιζουν για μια ζωη με την φινέτσα, την ξεχωριστή σχεδιαση και την οδηγική συμπεριφορά τους.
Με το αρθρο αυτο κινδυνεύετε να κατηγορηθειτε για ιεροσυλία και βλασφημία :)
...τι σχεση εχει η Cupra, η Seat, η VW, η Audi, η Auto Union Rennabteilung.
Επισης, τι σχεση εχε η Βαρκελώνη Καταλονίας , το Βόλφσμπουργκ Σαξονίας, το Κεμνιτς, και η μετά Β΄Π.Π. εποχή?
Εχει σχεση το 300 αλογων Λεον του 2019, με τις Silver Arrows του 1932 ?
Εμ, έλα που έχει.....
Το "badge" της Σεατ δεν έχει βιωσει τις παλιες (και ξεθοριασμενες) δοξες της Αλφα, αυτο ειναι βεβαιο, αλλα καπου μεσα της, ισως (?) υπαρχουν ψηγματα, μιας ακομα πιο ενδοξης, σκληρης και ισως ψυχρης, Γερμανικής αυτοκινητιστικής ιστορίας....
Παρότι έχω δύο σύγχρονα seat δεν είναι Alfa Romeo.
Από την άλλη και τα τελευταία Alfa romeo δεν είναι alfa romeo με τον τρόπο που κάποιος θέλει ένα Alfa να είναι.
Θα μου πεις υπάρχει η Giulia.
ΝΑΙ αλλά στην κατηγορία της δεν παίζει μόνη της με πίσω κίνηση και μάλιστα θα έλεγα δεν της αρμόζουν για την κατηγορία τα μειονέκτηματα της σε σύγκριση με τα άλλα πολυτελή...
Οποτε τι μένει για τη seat?
Με βαση τους αναγκαστικά αποστειρωμενους δρόμους που ακολουθούν οι σύγχρονες επιταγές των πωλήσεων των κανονισμών κτλ δεν είναι Alfa romeo.
Εκεί ομως που κερδίζει την ίδια τη σύγχρονη Alfa είναι ότι στις κατηγορίες που συμμετέχει, για τα λεφτά που δίνεις παίρνεις μια σπορ διάθεση και δεν έχεις παράπονο η αναγκαστικό συμβιβασμούς σε μηχανικα μέρη.
Οταν φτάνει γιατρός να επιλέγει leon cupra αντί για giuletta (OK είναι παλιά πλέον και ξεπερασμένη) η audi a3...tdi 1.6 σχεδόν στα ίδια λεφτά ε καταλαβαίνεις ότι όσο υπάρχουν άνθρωποι που γουστάρουν λίγο παραπάνω ταχύτητα και σκληρή ανάρτηση θα πουλιέται και ένα seat παραπάνω. Δεν είναι κακό να υπάρχουν αυτά τα configuration αυτοκινήτων και ας ανήκει η πίτα των πωλήσεων στο golf η στο άστρα.
Αντίστοιχα στο ibiza class μπορείς να έχεις 150 ίππους και ζάντες κτλ σε λεφτά...που οι άλλοι δινουν 1000ρια απλά.
Ούτε η mito το προσέφερε αυτό και δυστυχώς και αυτή μόνο alfa δεν την έλεγες μηχανικα πάρα την καλή διάθεση στο design.
Αν σε κάτι μοιάζει η seat στην Alfa romeo και το θεωρώ καλό είναι ότι έχει χαμηλό μέσο όρο ηλικίας αγοραστών. Με τα καλά του και τα κακά του.
Υπέρ χαρισματικα αυτοκίνητα με ιταλικό design που ξεβρακωνουν στο δρόμο τα αντίστοιχα γερμανικά δεν τα λες...αλλα ουτε και τα alfa romeo εδώ και πολλά πολλά χρόνια.
Ναξερα ποιος εγκέφαλος σκέφτεται τέτοια άρθρα.
ΟΧΙ!!! ΑΙΣΧΟΣ!
Ε όχι! Δεν υπάρχει καμία σύγκριση! Άκυρο το άρθρο.
Άρθρα δίχως νόημα, μόνο και μόνο για να γίνει ντόρος!Πουλάει η Alfa τελικά σαν brand εδώ στον τύπο!
......Καμμια σχεση!!!!!! Το προβλημα με την Alfa Romeo ειναι οτι ενω εχει ενα "βαρυ" ονομα, με ιστορια και προοπτικες, ειναι κατω απο την διοικηση της Fiat, η οποια ειναι μαλλον ανικανη να κανει σωστη διαχειρηση στο brand name που λεγεται Alfa Romeo. Αλλα το να την συγκρινεις με την SEAT ειναι ιεροσυλια!!!!
Ουτε για αστειο. Αλφα δεν θα γινει ποτε. Επειδή εβαλε μερικα παραπάνω αλογα στο αχρωμο, αοσμο και αδιαφορο κουπρα δεν αλλαζει κατι. Μια 147, μια μιτο ή μια τζουλιετα (περιπου στην ίδια κατηγορία) εχουν χαρακτήρα και ψυχη. Αυτοκίνητα που σε κερδιζουν για μια ζωη με την φινέτσα, την ξεχωριστή σχεδιαση και την οδηγική συμπεριφορά τους. Με το αρθρο αυτο κινδυνεύετε να κατηγορηθειτε για ιεροσυλία και βλασφημία :)
...τι σχεση εχει η Cupra, η Seat, η VW, η Audi, η Auto Union Rennabteilung. Επισης, τι σχεση εχε η Βαρκελώνη Καταλονίας , το Βόλφσμπουργκ Σαξονίας, το Κεμνιτς, και η μετά Β΄Π.Π. εποχή? Εχει σχεση το 300 αλογων Λεον του 2019, με τις Silver Arrows του 1932 ? Εμ, έλα που έχει..... Το "badge" της Σεατ δεν έχει βιωσει τις παλιες (και ξεθοριασμενες) δοξες της Αλφα, αυτο ειναι βεβαιο, αλλα καπου μεσα της, ισως (?) υπαρχουν ψηγματα, μιας ακομα πιο ενδοξης, σκληρης και ισως ψυχρης, Γερμανικής αυτοκινητιστικής ιστορίας....
Παρότι έχω δύο σύγχρονα seat δεν είναι Alfa Romeo. Από την άλλη και τα τελευταία Alfa romeo δεν είναι alfa romeo με τον τρόπο που κάποιος θέλει ένα Alfa να είναι. Θα μου πεις υπάρχει η Giulia. ΝΑΙ αλλά στην κατηγορία της δεν παίζει μόνη της με πίσω κίνηση και μάλιστα θα έλεγα δεν της αρμόζουν για την κατηγορία τα μειονέκτηματα της σε σύγκριση με τα άλλα πολυτελή... Οποτε τι μένει για τη seat? Με βαση τους αναγκαστικά αποστειρωμενους δρόμους που ακολουθούν οι σύγχρονες επιταγές των πωλήσεων των κανονισμών κτλ δεν είναι Alfa romeo. Εκεί ομως που κερδίζει την ίδια τη σύγχρονη Alfa είναι ότι στις κατηγορίες που συμμετέχει, για τα λεφτά που δίνεις παίρνεις μια σπορ διάθεση και δεν έχεις παράπονο η αναγκαστικό συμβιβασμούς σε μηχανικα μέρη. Οταν φτάνει γιατρός να επιλέγει leon cupra αντί για giuletta (OK είναι παλιά πλέον και ξεπερασμένη) η audi a3...tdi 1.6 σχεδόν στα ίδια λεφτά ε καταλαβαίνεις ότι όσο υπάρχουν άνθρωποι που γουστάρουν λίγο παραπάνω ταχύτητα και σκληρή ανάρτηση θα πουλιέται και ένα seat παραπάνω. Δεν είναι κακό να υπάρχουν αυτά τα configuration αυτοκινήτων και ας ανήκει η πίτα των πωλήσεων στο golf η στο άστρα. Αντίστοιχα στο ibiza class μπορείς να έχεις 150 ίππους και ζάντες κτλ σε λεφτά...που οι άλλοι δινουν 1000ρια απλά. Ούτε η mito το προσέφερε αυτό και δυστυχώς και αυτή μόνο alfa δεν την έλεγες μηχανικα πάρα την καλή διάθεση στο design. Αν σε κάτι μοιάζει η seat στην Alfa romeo και το θεωρώ καλό είναι ότι έχει χαμηλό μέσο όρο ηλικίας αγοραστών. Με τα καλά του και τα κακά του. Υπέρ χαρισματικα αυτοκίνητα με ιταλικό design που ξεβρακωνουν στο δρόμο τα αντίστοιχα γερμανικά δεν τα λες...αλλα ουτε και τα alfa romeo εδώ και πολλά πολλά χρόνια.
...πέρασε και δεν ακούμπησε η seat!!! Άλογα από τα lidl... παλιά ήταν της μόδας τα carrefour!!!