Είναι η Octavia αξιόπιστη επειδή την παίρνουν οι ταξιτζήδες;
26.623 Επισκέψεις στο άρθρο (4/1/2021)
Αν το το πιο δημοφιλές ταξί είναι η Skoda Octavia, και αν τα ταξί είναι τα αυτοκίνητα που κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, σημαίνει πως η Octavia είναι και αξιόπιστη;
Ή για να αντιστρέψουμε την ερώτηση, αν δεν ήταν αξιόπιστη, θα την αγόραζαν οι ταξιτζήδες; Και φυσικά υπάρχει μια λογική σε αυτό. Ένας επαγγελματίας που βγάζει το ψωμί του από το αυτοκίνητό του, λογικό είναι να προτιμήσει ένα μοντέλο που ξέρει ότι θα του είναι πιστό. Ότι δηλαδή θα δουλεύει κάθε μέρα, θα έχει ελάχιστο χρόνο εκτός χρήσης λόγω συντήρησης, και φυσικά χαμηλό κόστος χρήσης.
Όμως οι ταξιτζήδες δεν αγοράζουν μόνο Octavia. Το ίδιο επιχείρημα πρέπει να ισχύει και για τα άλλα μοντέλα που οδηγούν, όσοι οδηγοί ταξί δεν έχουν Octavia. Δεν μπορεί εκείνοι να την "πάτησαν", ή και αν την πάτησαν, σίγουρα αφού είναι τόσο σημαντικό, θα τα είχαν ξεφορτωθεί και θα αγόραζαν και αυτοί Octavia. Και πιθανώς κάποιοι να το έκαναν.
Όμως η επιλογή ταξί δεν γίνεται αποκλειστικά με βάση την αξιοπιστία. Το κόστος αγοράς και κυρίως χρήσης είναι σημαντικό. Και η Octavia έχει με το μέρος της αυτή τη στιγμή κάτι που κανένα άλλο μοντέλο στην αγορά ταξί δεν έχει: τα νούμερα.
Με τα ταξί να κάνουν εκατομμύρια χιλιόμετρα στη ζωή τους, τα σέρβις τους και η συντήρησή τους γίνονται σε υποπολλαπλάσιους χρόνους από ότι σε ένα ΙΧ. Αν εσύ θες τακάκια κάθε 4 χρόνια, ένα ταξί θέλει κάθε 6 μήνες. Δίσκο πλατώ στους 15 μήνες, και λάδια κάθε τρεις.
Όταν λοιπόν το μοντέλο που οδηγείς είναι το best seller έχεις δύο θετικά. Σέρβις παντού, και άρα ανταγωνιστικές τιμές, και αφθονία ανταλλακτικών, και με την αγορά να έχει ψαχτεί αφού υπάρχει ζήτηση, έχεις και την μεγαλύτερη πιθανότητα να βρεις με απόσταση τα πιο φθηνά από κάθε άλλο μοντέλο. Και το ίδιο ισχύει ακόμη περισσότερο στις επισκευές, ενώ έχει αντίκτυπο και στα ασφάλιστρα, αφού η μαζικότητα όλων αυτών των εξόδων τα μειώνει, και έτσι οι ασφαλιστικές προσφέρουν καλύτερα πακέτα.
Είναι λοιπόν η Octavia αξιόπιστη επειδή ή αφού την αγοράζουν οι ταξιτζήδες. Ναι, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι περισσότερο αξιόπιστη από άλλα μοντέλα που δεν αγοράζουν οι οδηγοί ταξί. Απλά σημαίνει πως έχει με το μέρος της ένα σωρό άλλα θετικά, λόγω της θέσης ισχύος που έχει στην αγορά.
Τι λές λοιπόν; Εσύ θα πάρεις Octavia επειδή την έχουν οι ταξιτζήδες, ή μήπως θα την αποφύγεις για τον ίδιο ακριβώς λόγο; και τελικά τι σου λέει το ότι είναι το αυτοκίνητο που προτιμούν τόσοι επαγγελματίες που εξαρτώνται από αυτό;
Το 1.6 diesel Octavia καίει λιγότερο ακόμα και από υβριδικό Toyota Prius μέσα στην πόλη, αλλά το τελευταίο είναι σαφέστατα πιο πολιτισμένο και συμβατό με το καθαρό αστικό περιβάλλον και με μικρότερο κόστος συνήθους Service. Αυτά από εξομολόγηση ταξιτζή! Βέβαια, τέτοιου μεγέθους αυτοκίνητα για ταξί μόνο σε μη πραγματικά ανεπτυγμένες χώρες! Στις υπόλοιπες τα ταξί ανήκουν σε εταιρείες κι όχι σε επαγγελματίες, έχουν μεγάλες διαστάσεις και τα κόμιστρα δεν είναι φθηνά, μιας και οι συγκοινωνίες δουλεύουν όπως θα έπρεπε
Δεν καταλαβαινω αν μιλατε για octavia diesel η γενικα octavia. Προσωπικα σε εκδοση diesel και αν μου ηταν αναγκαιοι οι χωροι της θα την επερνα, οπως θα επερνα και αν ειχα περισσοτερα η λιγοτερα χρηματα καποιο αλλο αυτοκινητο του groop vag σε diesel απο 1600cc και πανω. Η συναρμογη της η ποιοτητητα κατασκευης και γενικα η καροτσα ειναι πολυ καλη γι αυτο αλλωστε καταπινουν και τοσα χιλιομετρα και τρωνε ψωμι οπως λεμε και οι ταξιτζιδες. Οταν ενα καλο πακετο οπως ειναι αυτο των ταξιτζιδων το βλεπεις τοσα χρονια στον δρομο octavia 4,5 6,7 εννωειται οτι ειναι μια επιλογη μηδενικου ρισκου. Με τους προβληματικους tsi κινητηρες ομως δυσκολα θα την επελεγα, καθως επισεις και τα αλλα του groop vag.
Έχω τον ίδιο κινητήρα 1600 cc 90hp με χειροκίνητο 5άρι σασμάν σε vw polo 6r(10.500€ με το τελωνείο του 14 απο Βουλγαρία το αγόρασα το 2020 μέσα από τη vw Plovdiv σε Έλληνα επιχειρηματία ανήκει η vw το κατάστημα δηλ..) με 55000χλμ Τώρα έχω 70000 τι να σας πω καταπληκτικά οικονομικό το αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής σταθερό πάτημα και πρακτικό στην πόλη με τους στενούς δρόμους.Κρίμα μόνο με το lockdown δε ν μπορώ να το χαρώ μιας και το θέμα καύσιμο είναι μείζονος σημασίας με το ντιζελάκι
Το 1.6 diesel Octavia καίει λιγότερο ακόμα και από υβριδικό Toyota Prius μέσα στην πόλη, αλλά το τελευταίο είναι σαφέστατα πιο πολιτισμένο και συμβατό με το καθαρό αστικό περιβάλλον και με μικρότερο κόστος συνήθους Service. Αυτά από εξομολόγηση ταξιτζή! Βέβαια, τέτοιου μεγέθους αυτοκίνητα για ταξί μόνο σε μη πραγματικά ανεπτυγμένες χώρες! Στις υπόλοιπες τα ταξί ανήκουν σε εταιρείες κι όχι σε επαγγελματίες, έχουν μεγάλες διαστάσεις και τα κόμιστρα δεν είναι φθηνά, μιας και οι συγκοινωνίες δουλεύουν όπως θα έπρεπε
Δεν καταλαβαινω αν μιλατε για octavia diesel η γενικα octavia. Προσωπικα σε εκδοση diesel και αν μου ηταν αναγκαιοι οι χωροι της θα την επερνα, οπως θα επερνα και αν ειχα περισσοτερα η λιγοτερα χρηματα καποιο αλλο αυτοκινητο του groop vag σε diesel απο 1600cc και πανω. Η συναρμογη της η ποιοτητητα κατασκευης και γενικα η καροτσα ειναι πολυ καλη γι αυτο αλλωστε καταπινουν και τοσα χιλιομετρα και τρωνε ψωμι οπως λεμε και οι ταξιτζιδες. Οταν ενα καλο πακετο οπως ειναι αυτο των ταξιτζιδων το βλεπεις τοσα χρονια στον δρομο octavia 4,5 6,7 εννωειται οτι ειναι μια επιλογη μηδενικου ρισκου. Με τους προβληματικους tsi κινητηρες ομως δυσκολα θα την επελεγα, καθως επισεις και τα αλλα του groop vag.
Έχω τον ίδιο κινητήρα 1600 cc 90hp με χειροκίνητο 5άρι σασμάν σε vw polo 6r(10.500€ με το τελωνείο του 14 απο Βουλγαρία το αγόρασα το 2020 μέσα από τη vw Plovdiv σε Έλληνα επιχειρηματία ανήκει η vw το κατάστημα δηλ..) με 55000χλμ Τώρα έχω 70000 τι να σας πω καταπληκτικά οικονομικό το αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής σταθερό πάτημα και πρακτικό στην πόλη με τους στενούς δρόμους.Κρίμα μόνο με το lockdown δε ν μπορώ να το χαρώ μιας και το θέμα καύσιμο είναι μείζονος σημασίας με το ντιζελάκι