ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Είναι το νέο Golf και το τελευταίο;

6.756 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2020)

Μπορεί το Golf να παραμένει σήμερα το επίκεντρο της γκάμας της VW, τι θέση θα έχει όμως όταν η μάρκα γυρίσει τα μοντέλα της σε ηλεκτρικά; Με στόχο η ηλεκτροποίηση της VW να κορυφωθεί το 2025, μήπως αυτό το νέο Golf θα είναι και το τελευταίο;


Το Golf ήταν το μοντέλο με το οποίο η VW αντικατέστησε τον σκαραβαίο. Το μοντέλο πάνω στο οποίο για αρκετά χρόνια στήριξε ολόκληρη την ύπαρξή της και το μοντέλο που κατάφερε να την κάνει αυτό που είναι σήμερα. Το Golf είναι η VW.
 
Στο όνομα του η VW δεν έχει απλά ένα μικρομεσαίο, αλλά έχει το μικρομεσαίο εκείνο με το οποίο όλοι οι κατασκευαστές συγκρίνουν τα δικά τους. Όχι απαραίτητα γιατί είναι το καλύτερο, αλλά γιατί σε όλους του τομείς το Golf είναι καλό. Σε όλους. Και αυτό είναι δύσκολο.
 
Με ένα τέτοιο όνομα στο ρόστερ της, θα έλεγε κανείς πως η VW δεν θα άλλαζε το Golf με τίποτε. Και όμως, το Golf δεν θα είναι το όνομα του ηλεκτρικού μικρομεσαίου της μάρκας. Το ID3 έχει ήδη λανσαριστεί, και είναι ξεκάθαρο πως η μάρκα θέλει να κόψει δεσμούς με το παρελθόν.
 
Και αυτό φαίνεται και από την τρέχουσα γενιά. Φτυστό το προηγούμενο, με αλλαγές στα σημεία σε ότι αφορά τη σχεδίαση, έχει εμφανώς την προτεραιότητα να δείχνει Golf παρά κάτι καινούργιο. Καθ όμως, θα μπορούσε η VW να χρησιμοποιήσει αυτό το Golf για να γεφυρώσει τα δύο αυτοκίνητα. Να κάνει την μετάβαση από το Golf στο ID3 πιο εύκολη, πιο ομαλή και πιο προφανή.
 
Όμως η περίοδος είναι λίγο ευαίσθητη και το ρίσκο μεγάλο. Η αυτοκινητοβιομηχανία ενώ ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη μεταμόρφωσή της από την εποχή του ατμού, έχει εντωμεταξύ να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις για χαμηλότερους ρύπους CO2 από φέτος, και κάθε ευρώ από πωλήσεις μετράει. Πόσο ρίσκο μπορεί να πάρει η VW αλλάζοντας το Golf, το βασικότερό της μοντέλο, προς μια κατεύθυνση που κανείς δεν ξέρει πως θα πάει, όταν όλες οι μάρκες ξεκινούν από λευκό χαρτί.
 
Όμως μετά από αυτό, τέλος. Το Golf αυτό κάνει χρήση όλων των νεώτερων τεχνολογιών της μάρκας. Είναι στη δεύτερη γενιά της πλατφόρμας MQB που στοίχισε ο κούκος-αηδόνι στον όμιλο, έβγαλε τα λεφτά της και με το παραπάνω, αλλά δεν έχει πλέον λόγο ύπαρξης αφού υπάρχει έτοιμη πλατφόρμα για ηλεκτρικά.
 
Και αφού ηλεκτρικό Golf δεν θα υπάρξει, αυτό το Golf θα είναι πιθανότατα και το τελευταίο.
 
Εσείς τι λέτε; Θα είναι; Ή θα διατηρήσει η VW το Golf συμβατικό ή υβριδικό, παράλληλα με την ηλεκτρική γκάμα της και μετά το 2025; Τι λέτε, γίνεται VW χωρίς Golf;

Hyundai
5 KALA THERINA