ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πάνω από το όριο το CUPRA Born εμφανίζει υποστροφική συμπεριφορά και το πίσω μέρος ανοίγει την ουρά χτυπώντας κάποιες κορίνες.
2 Φωτογραφίες »

Πάνω από το όριο το CUPRA Born εμφανίζει υποστροφική συμπεριφορά και το πίσω μέρος ανοίγει την ουρά χτυπώντας κάποιες κορίνες.

Elk Test με 75 χλμ./ώρα: ανεπιτυχής προσπάθεια

84.688 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2024)

Γεμάτοι αυτοπεποίθηση ανεβάσαμε ταχύτητα στα 75 χλμ./ώρα, ταχύτητα που όμως είναι πάνω από το όριο του αυτοκινήτου καθώς δυσκολεύτηκε στην πρώτη κιόλας αλλαγή πορείας. Έτσι κατεβήκαμε ένα χιλιόμετρο, στα 74 χλμ/ώρα, ταχύτητα όπου το μοντέλο κατάφερε να μπει στον 2ο διάδρομο όμως είχε υποστροφική συμπεριφορά σε αυτό το όριο με το πίσω μέρος να ξεκολλάει και να ρίχνει κάποιες κορίνες. Πάντως, δεν ξεκόλλησε  απότομα και είχε προοδευτική αντίδραση (σ.σ. κάτι που δεν το έχουν όλα τα ηλεκτρικά), το μπροστινό σύστημα συνέχιζε να υπακούει (σ.σ. προσέξτε στην φωτογραφία ότι την ώρα της υπερστροφής σηκώνεται μέχρι και ο μπροστινός δεξιά τροχός) και συνολικά, παρότι η προσπάθεια σε αυτά τα χιλιόμετρα είναι αποτυχημένη ο οδηγός δεν τρομάζει. Τέλος, ακόμη και σε αυτό το όριο η λειτουργία του ESP βαθμολογείται με άριστο βαθμό.


Παρόλα αυτά, και στο όριο έχει προοδευτικότητα στις αντιδράσεις και ένα πολύ καλό σε αμεσότητα και πληροφόρηση τιμόνι.
2 Φωτογραφίες »

Παρόλα αυτά, και στο όριο έχει προοδευτικότητα στις αντιδράσεις και ένα πολύ καλό σε αμεσότητα και πληροφόρηση τιμόνι.

Σελίδα 1Elk Test: Το CUPRA Born στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου
Σελίδα 2Επιτυχημένη η πρώτη προσπάθεια στα 72 χλμ./ώρα
Σελίδα 3Elk Test με 75 χλμ./ώρα: ανεπιτυχής προσπάθεια
Σελίδα 4Η καλύτερη επίδοση του Elk Test στα 73 χλμ./ώρα
Σελίδα 5Αίσθηση οδηγού-επιβατών & βαθμολογία
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON