Νέο Continental EcoContact6: Για ακρίβεια χειρισμών, άριστο φρενάρισμα & οικονομία
90.857 Επισκέψεις στο άρθρο (30/9/2020)
7 Φωτογραφίες »
Η εξαιρετική επίδοση του νέου Toyota Yaris στο ΕLK TEST οφείλεται και στο κορυφαίο ελαστικό Continental EcoContact6 με το οποίο ήταν εφοδιασμένο.
Το EcoContact 6 της Continental προσφέρει σημαντικές επιδόσεις στον τομέα της αντίστασης κύλισης, της χιλιομετρικής απόδοσης, της ακρίβειας στον χειρισμό και της απόστασης φρεναρίσματος.
Το EcoContact6 είναι ένα high-tech, θερινό ελαστικό που σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, προσφέρει 20% περισσότερη χιλιομετρική απόδοση, 15% χαμηλότερη αντίσταση κύλισης, ακόμα πιο ακριβή χειρισμό και μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε στεγνό, αλλά και βρεγμένο οδόστρωμα.
Το EcoContact6 είναι ένα high-tech, θερινό ελαστικό που σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, προσφέρει 20% περισσότερη χιλιομετρική απόδοση, 15% χαμηλότερη αντίσταση κύλισης, ακόμα πιο ακριβή χειρισμό και μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε στεγνό, αλλά και βρεγμένο οδόστρωμα.
Η Continental μάλιστα έχει ήδη λάβει εγκρίσεις από 12 Ευρωπαϊκούς κατασκευαστές οχημάτων για την τοποθέτηση του EcoContact 6 ως πρώτη επιλογή (όπως για παράδειγμα το Toyota Yaris της δοκιμής μας). Κατά την εξέλιξη του EcoContact 6 οι μηχανικοί της Continental μελέτησαν κάθε κατασκευαστικό στοιχείο του νέου ελαστικού, αναζητώντας πιθανές βελτιώσεις. Η αποδοτική κατανομή του διοξειδίου του πυριτίου (silica) στη γόμα πρόσφερε πιο ισορροπημένη κατανομή των χημικών συστατικών, με αποτέλεσμα έναν ακόμη πιο ισχυρό δεσμό των πολυμερών και μικρότερη παραμόρφωση του ελαστικού, κατά την οδήγηση. Όλα αυτά οδήγησαν και στη συνολική μείωση της αντίστασης κύλισης, που με τη σειρά της έφερε πιο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Ανάλογα με τη διάσταση του ελαστικού, υπάρχουν εναλλακτικές χαράξεις πέλματος, με 3, 4 ή 5 λωρίδες (νευρώσεις). Έτσι, το ελαστικό μπορεί να προσφέρει υψηλή πρόσφυση και χειρισμό ακριβείας σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, μέχρι τα φυσικά όριά του. Η ειδικά μελετημένη «ασύμμετρη» σχεδίαση του πέλματος και η high-tech γόμα δημιούργησαν ένα ιδιαίτερα ισχυρό δεσμό των πολυμερών με αποτέλεσμα την ελάχιστη παραμόρφωση του ελαστικού σε οριακές συνθήκες και αλλαγές πορείας, όπως στην περίπτωση της δοκιμής αποφυγής ταράνδρου (Elk Test). Επίσης τα ειδικά πρόσθετα στη γόμα, βοήθησαν την επιφάνεια του πέλματος να έρχεται σε καλύτερη επαφή με τον δρόμο, που σημαίνει λιγότερες στροφές του τροχού, άρα περισσότερα ωφέλιμα χιλιόμετρα. Το προϊόν αυτών των δύο καινοτομιών στη γόμα του ελαστικού ονομάζεται, GreenChili 2.0.
Παράλληλα, οι αυλακώσεις στον «ώμο» του ελαστικού διαχέουν το νερό προς τα έξω, μακριά από την επιφάνεια επαφής του πέλματος με τον δρόμο, επιτυγχάνοντας ακόμη καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο σε συνδυασμό και με τις λοξότμητες άκρες των ειδικών εγκοπών του πέλματος.
Quick info
- Μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου χάρη στη βελτιωμένη γεωμετρία στοιχείων και στην αποδοτική κατανομή πυριτίου.
- Ενισχυμένη χιλιομετρική απόδοση χάρη στο νέο μείγμα Green Chili™ 2.0
- Βελτιστοποιημένη εμπειρία πρόσφυσης και χειρισμών
Σελίδα 1 | Με πόσα «έστριψε» το νέο Toyota Yaris (+video) |
Σελίδα 2 | VS προηγούμενου Toyota Yaris (1,5 VVTi-Ε) |
Σελίδα 3 | Νέο Continental EcoContact6: Για ακρίβεια χειρισμών, άριστο φρενάρισμα & οικονομία |