ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
6 φωτογραφίες »

Peugeot 2008

76.442 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2020)

To προηγούμενο Peugeot 2008 είχε καταφέρει να μας εντυπωσιάσει στο τεστ αποφυγής κινδύνου σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία με ταχύτητα εισόδου τα 76 χλμ./ώρα. Το ολοκαίνουργιο 2008 βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, αλλά έχει αλλάξει αναλογίες και έχει αποκτήσει πιο SUV χαρακτήρα. Θα καταφέρει το κάτι παραπάνω ή έστω να ισοφαρίσει το ρεκόρ του προκατόχου του;

76 χλμ./ώρα: Αποτυχημένη προσπάθεια
Η πρώτη προσπάθεια έγινε στην ταχύτητα επιτυχίας του προηγούμενου, δηλαδή στα 76 χλμ./ώρα. Λόγω μεγαλύτερου ύψους, μεγαλύτερης διαδρομής ανάρτησης και υψηλότερου κέντρου βάρους, το 2008 δεν έδειξε ικανό να επιτύχει την επίδοση-ρεκόρ του προκατόχου του. Έγειρε αρκετά, κάποιες αναπηδήσεις δεν αποφεύχθηκαν, ενώ η έντονη υποστροφή από την πρώτη κιόλας αλλαγή πορείας δεν μπόρεσε να τιθασευτεί από το ESP οδηγώντας σε επαφή με τις κορίνες του δεύτερου διαδρόμου. Επίσης στην οριακή αυτή κατάσταση το τιμόνι δεν έδειξε να έχει ιδανική επαναφορά μετά τη σχετική εντολή του οδηγού.

74 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Το νέο 2008 δεν δυσκολεύτηκε καθόλου στα 74 χλμ./ώρα. Η διαδικασία ήταν απόλυτα ελεγχόμενη και τα «σημάδια» από το πλαίσιο, την ανάρτηση και το τιμόνι ήταν πολύ θετικά. Το ESP λειτούργησε διακριτικά και βοήθησε στην άψογη εκτέλεση του ελιγμού από πλευράς αυτοκινήτου. Η κλίση ήταν και εδώ αισθητή, χωρίς όμως να προκαλείται αίσθηση ανασφάλειας. Αντίθετα το 2008 έδειξε πως έχει το κάτι παραπάνω. 

75 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Αυτό το κάτι παραπάνω βγήκε στα 75 χλμ./ώρα, την ανώτερη ταχύτητα εισόδου που  κατάφερε το 2008 για να ολοκληρώσει με επιτυχία το τεστ αποφυγής κινδύνου. Το τιμόνι του «άκουγε» και περνούσε τις εντολές του οδηγού πιστά στο δρόμο τη στιγμή που η ανάρτηση δεν προκάλεσε μετατοπίσεις βάρους, παρά την αισθητή κλίση. Το ESP έκανε την εμφάνισή του στην τελευταία αλλαγή πορείας δραστικά διατηρώντας το 2008 σε τροχιά και βοηθώντας το να πραγματοποιήσει εύκολα και την τελευταία αλλαγή κατεύθυνσης
(στην επάνοδό του στον διάδρομο).

Γενική αίσθηση οδηγού: Η συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου δεν έχει την αμεσότητα του προηγούμενου, αλλά το νέο πλαίσιο είναι στιβαρό και το τιμόνι αρκετά στιβαρό. Η πιο SUV αίσθηση και το αυξημένο ύψος από το έδαφος φαίνονται, αλλά δεν προβληματίζουν.

Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Αισθητή η κλίση στην έντονη πίεση, αλλά σε καμία περίπτωση δε νιώσαμε ανασφάλεια ή πως τα πράγματα θα εξελιχθούν… περίεργα.

VS προηγούμενου 2008
To προηγούμενο Peugeot 2008  είχε καταφέρει ρεκόρ για την κατηγορία με 76 χλμ./ώρα εμφανίζοντας συμπεριφορά που θύμιζε συμβατικό, παρά SUV μοντέλο. Και όχι άδικα αφού ήταν σχετικά χαμηλά θυμίζοντας περισσότερο υπερυψωμένο208. Η νέα γενιά βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, αλλά οι αναλογίες συνολικά είναι πιο SUV. Σε συνδυασμό και με τη μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης, το νέο 2008 κατάφερε 75 χλμ./ώρα, το οποίο συνεχίζει να είναι ρεκόρ για την κατηγορία!

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS