Μπαταρία για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα προσφέρει αυτονομία η οποία θα πλησιάζει τα 1.000 χιλιόμετρα, ενώ ταυτόχρονα το κόστος της θα μειώνεται περισσότερο από το μισό σε σχέση με αυτό των σημερινών μπαταριών, εξελίσσει η General Motors!
Η αυτονομία και οι υποδομές φόρτισης είναι τα δύο βασικά ζητήματα που πρέπει να λυθούν για να υιοθετηθούν ακόμα περισσότερο τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και όπως φαίνεται στο πρώτο ζήτημα η General Motors κάνει το επόμενο βήμα. Όπως ανακοίνωσε επίσημα ο πρόεδρος της αμερικανικής φίρμας, Mark Reuss η εταιρεία του έχει ξεκινήσει μία νέα συνεργασία με την εταιρεία SolidEnergy Systems που αφορά τη δημιουργία νέων μπαταριών λιθίου για τα ηλεκτρικά οχήματα.
Το αποτέλεσμα της συνεργασίας θα είναι η δημιουργία μπαταριών που θα έχουν διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα από τις παραδοσιακές μπαταρίες ιόντων λιθίου, ενώ θα είναι και φθηνότερες σε ποσοστό που θα αγγίζει και το 60%. Όπως είναι φυσικό η μείωση του κόστους στις μπαταριές, αναμένεται να περάσει και στην τελική τιμή των αυτοκινήτων, κάνοντας με αυτό τον τρόπο περισσότερο προσιτά τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα απ` ότι είναι σήμερα.
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο Reuss, οι νέες μπαταρίες θα καταστήσουν παρελθόν και το άγχος της αυτονομίας, καθώς θα επιτρέπουν στα οχήματα να κινούνται για 805 έως και 966 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.
Πολύ σημαντικό είναι να αναφερθεί πως η ανάπτυξη των νέων μπαταριών λιθίου δεν αποτελεί κάποιο μακροπρόθεσμο πλάνο. Ο Mark Reuss αποκάλυψε πως η GM έχει ήδη δει τις δυνατότητες τους στην πράξη αφού οι αρχικές πρωτότυπες μπαταρίες έχουν υποβληθεί σε προσομοίωση δοκιμών που ξεπερνούν τα 241.000 χιλιόμετρα συνολικά.
Σύμφωνα με το πλάνο που έχει θέσει η General Motors, οι πρωτότυπες μπαταρίες θα κατασκευαστούν έως το 2023 και αν όλα πάνε βάσει σχεδίου δεν αποκλείεται στα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας να εξοπλίσουν μοντέλα παραγωγής.