Νέο Ibiza ισούται με μικρότερο Leon. Εσάς σας αρέσει τόση ομοιομορφία σε μία γκάμα;
Έπαθε VW το νέο Ibiza;
4.571 Επισκέψεις στο άρθρο (12/4/2017)
Πόσο ίδια και πόσο διαφορετικά πρέπει να είναι τα αυτοκίνητα της γκάμας ενός κατασκευαστή; Με το νέο Ibiza η SEAT επανέρχεται στον ισχυρό εταιρικό σχεδιασμό, αυτή τη φορά εντάσσοντας και το μικρό της μοντέλο. Εσάς σας αρέσει έτσι, ή βρίσκεται πως χάνει από τον χαρακτήρα του;
Όταν η SEAT λανσάρισε την δεύτερη γενιά του Leon, βρέθηκε με μια γκάμα χωρισμένη στα δύο. Από την μία τα σχεδόν ίδια Leon, Altea και το τότε Toledo, και από την άλλη ένα ανεξάρτητο Ibiza. Η λογική το μικρό μοντέλο της μάρκας, το best seller της να είναι σχεδιαστικά αυτόνομο, επικράτησε και στην τρίτη γενιά που τώρα αλλάζει. Μπορεί να είχε ομοιότητες με το νέο Leon, όμως μέχρι εκεί.
Τώρα, με το Leon πλέον να διαγράφει εμπορική επιτυχία στην Ευρώπη και το Ateca να αναμένεται να ακολουθήσει πολύ καλά, η SEAT λανσάρει το νέο Ibiza κατ` εικόνα και ομοίωση. Από την μάσκα μέχρι την πίσω κολώνα τα αυτοκίνητα είναι μία πινελιά, μία συνταγή. Με εξαίρεση φυσικά τις διαστάσεις.
Όμως η νέα αυτή γλώσσα της SEAT που πλέον περιλαμβάνει και το Ibiza, βγάζει τη μάρκα από το κυνήγι του Νότου, όπου το μεσογειακό ταπεραμέντο απαιτούσε συναίσθημα στη σχεδίαση, και το κάνει και αυτό πιο βόρειο, πιο γερμανικό. Σαφώς η εποχή που τη σχεδίαση στην SEAT είχε αναλάβει ο Da Silva, φρέσκια μεταγραφή από την Alfa Romeo, έχει περάσει.
Επίσης από τα σχεδιαστήρια της ισπανικής μάρκας έχει φύγει πλέον και ο Donckerwolke, ο σχεδιαστής του Ibiza που αλλάζει και ο άνθρωπος πίσω από τις πιο διάσημες αναγεννήσεις των τελευταίων δεκαετιών (Skoda, Lamborghini).
Το εταιρικό ντιζάιν στην SEAT ήρθε ως πλήρη ενσωμάτωση της μάρκας στον όμιλο, που ξεκάθαρα ακολουθεί την ίδια τακτική, από την Audi, όπου μόνο διαστάσεις ξεχωρίζουν το Α3 σεντάν, το Α4 και το Α6, ως τη Skoda, που θέλεις προπόνηση για να ξεχωρίσεις το Rapid από την Octavia και τη Superb.
Τι σημαίνει όμως αυτό για το Ibiza; Σαφώς το νέο μοντέλο είναι όμορφο, όμως τι του προσδίδει και τι του αφαιρεί η ομοιομορφία με τα άλλα αυτοκίνητα της γκάμας; Είναι καλύτερα; Ή χάνει από χαρακτήρα; Τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Τώρα, με το Leon πλέον να διαγράφει εμπορική επιτυχία στην Ευρώπη και το Ateca να αναμένεται να ακολουθήσει πολύ καλά, η SEAT λανσάρει το νέο Ibiza κατ` εικόνα και ομοίωση. Από την μάσκα μέχρι την πίσω κολώνα τα αυτοκίνητα είναι μία πινελιά, μία συνταγή. Με εξαίρεση φυσικά τις διαστάσεις.
Όμως η νέα αυτή γλώσσα της SEAT που πλέον περιλαμβάνει και το Ibiza, βγάζει τη μάρκα από το κυνήγι του Νότου, όπου το μεσογειακό ταπεραμέντο απαιτούσε συναίσθημα στη σχεδίαση, και το κάνει και αυτό πιο βόρειο, πιο γερμανικό. Σαφώς η εποχή που τη σχεδίαση στην SEAT είχε αναλάβει ο Da Silva, φρέσκια μεταγραφή από την Alfa Romeo, έχει περάσει.
Επίσης από τα σχεδιαστήρια της ισπανικής μάρκας έχει φύγει πλέον και ο Donckerwolke, ο σχεδιαστής του Ibiza που αλλάζει και ο άνθρωπος πίσω από τις πιο διάσημες αναγεννήσεις των τελευταίων δεκαετιών (Skoda, Lamborghini).
Το εταιρικό ντιζάιν στην SEAT ήρθε ως πλήρη ενσωμάτωση της μάρκας στον όμιλο, που ξεκάθαρα ακολουθεί την ίδια τακτική, από την Audi, όπου μόνο διαστάσεις ξεχωρίζουν το Α3 σεντάν, το Α4 και το Α6, ως τη Skoda, που θέλεις προπόνηση για να ξεχωρίσεις το Rapid από την Octavia και τη Superb.
Τι σημαίνει όμως αυτό για το Ibiza; Σαφώς το νέο μοντέλο είναι όμορφο, όμως τι του προσδίδει και τι του αφαιρεί η ομοιομορφία με τα άλλα αυτοκίνητα της γκάμας; Είναι καλύτερα; Ή χάνει από χαρακτήρα; Τι λέτε;
Προσωπικα μου αρεσει.ΕΙχα δει φωτογραφιες απο τη εκθεση της γενευης,οπου ειχαν μεταξυ αλλων στο stand τους και ενα μπλε ibiza και μου αρεσε παρα πολυ στο συγκεκριμενο "mediterranean blue".Θεωρω πως ξεχωριζει οσο πρεπει,αλλα αυτο που κεντρισε το δικο μου ενδιαφερον,ειναι το ποσο αναβαθμισμενο ποιοτικα εσωτερικο εχει το νεο ibiza.