Η Τoyota δεν θεωρεί πως πρέπει να ακολουθήσει το παράδειγμα της Tesla και να προσφέρει εξελιγμένα αυτόνομα συστήματα οδήγησης στα επιβατικά της οχήματα.
Tα επαγγελματικά Τοyota θα είναι τα πρώτα που θα λάβουν τα αυτόνομα συστήματα που έχει αναπτύξει η φίρμα, με τον James Kuffner, επικεφαλής του Toyota Research Institute-Advanced Development (TRI-AD) να υποστηρίζει πως η εγκατάστασή τους στα ταξί και σε άλλα μη επανδρωμένα οχήματα είναι πιο εύκολη.
Ο ίδιος είπε: «Θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να εφαρμοστούν συστήματα Επιπέδου 4 για ένα ιδιόκτητο όχημα. Το Επίπεδο 4 είναι πραγματικά κάτι προσπαθούμε να πετύχουμε στις υπηρεσίες κινητικότητας.»
Το επόμενο βήμα για την Τοyota είναι να κατασκευάσει ένα όχημα με αυτόνομα συστήματα Επιπέδου 2. Η εταιρεία ωστόσο ενδιαφέρεται περισσότερο να εξετάσει τα όρια των αυτόνομων αυτών συστημάτων και λιγότερο να τα προσφέρει στα νέα της μοντέλα όπως κάνει αυτή την στιγμή η Tesla, γιατί πιστεύει πως «επειδή ένα όχημα είναι σε θέση να κάνει κάτι, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει».
Εν προκειμένω , η Toyota τονίζει πως τα πολλαπλά ατυχήματα (μερικά από τα οποία ήταν θανατηφόρα) που έχουν γίνει λόγω αστοχίας των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης, απέδειξαν πως η χρήση τους παραμένει ακόμα αναξιόπιστη για τα στάνταρ της φίρμας.