Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Επιμένει στα υβριδικά, σκεπτική προς τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα η Toyota

Επιμένει στα υβριδικά, σκεπτική προς τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα η Toyota

1.691 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2022)

Αν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανά τον κόσμο έχουν κάνει δυναμική στροφή προς την κατασκευή πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων, η Toyota παραμένει σταθερή στην τακτική της να παράγει περισσότερους υβριδικούς κινητήρες. Ποια είναι τα επιχειρήματά της;

Η αγορά δεν είναι έτοιμη για την ηλεκτροκίνηση

Η Toyota είναι ηγέτιδα δύναμη στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως, αλλά εξακολουθεί να μην μπαίνει δυναμικά στον τομέα των πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η εταιρεία, ο Διευθύνων Σύμβουλος και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη της επιμένουν ότι η αγορά δεν είναι έτοιμη για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, παρόλο που η ζήτηση συνεχώς αυξάνεται. Ενώ λοιπόν οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες προχωρούν κατασκευάζοντας πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Toyota υπερασπίζεται τα σχέδιά της και συνεχίζει να προσφέρει πολλαπλές επιλογές κινητήρων, αφήνοντας την απόφαση στον πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, τα αντεπιχειρήματα της ιαπωνικής εταιρείας  για την ηλεκτροκίνηση είναι η υψηλή τιμή των ηλεκτρικών οχημάτων, η έλλειψη ζήτησης και η περιορισμένη υποδομή φόρτισης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

30% των πωλήσεων της Toyota αφορά υβριδικά αυτοκίνητα

Με όλα αυτά, ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Toyota στην Αυστραλία, Sean Hanley στα πλαίσια εκδήλωσης για την παρουσίαση του Toyota Corolla  Cross Hybrid, ρωτήθηκε για τα EV σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας και τη συνολική της πρόοδο στη προσπάθεια για μείωση του αποτυπώματος άνθρακα.

Είπε ότι η Toyota δεν είναι αντίθετη με τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV), και ότι η μείωση των εκπομπών αερίων άνθρακα είναι απαραίτητη, αλλά με την προϋπόθεση «να μπορούν να χρησιμοποιούν όλοι το αυτοκίνητό τους». Πρόσθεσε ότι ο άνθρακας είναι ο εχθρός και όχι το σύστημα μετάδοσης κίνησης ενός αυτοκινήτου. Η Toyota συμφωνεί ότι ο άνθρακας είναι το πρόβλημα και ότι πρέπει να ληφθούν μέτρα για την μείωση του, αλλά ότι η ιαπωνική εταιρεία δεν συμφωνεί απαραίτητα με άλλους σχετικά με το «πώς και το πότε». Μάλιστα, όπως σχετικά τόνισε: «Είμαστε η μόνη εταιρεία αυτοκινήτων που το 30 τοις εκατό των πωλήσεών της αφορά μόνο υβριδικά αυτοκίνητα. Αυτό παίζει ρόλο στη μείωση (των εκπομπών)».

300.000 υβριδικά = 90.000 BEV

Η Toyota υπολογίζει ότι τρία υβριδικά είναι περίπου ίσα με ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο (BEV). Υποστηρίζει επίσης ότι τα 300.000 υβριδικά της που κινούνται με βενζίνη και πωλούνται στην Αυστραλία μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών άνθρακα περίπου όσο 90.000 BEV.

Συνέχεια του άρθρου >>>
TI YOKOHAMA AGORAZO
SEAT XENOIASTOI