6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Επίσημο: Νέο VW Golf (+video)
82.494 Επισκέψεις στο άρθρο (24/10/2019)
Αποκαλύφθηκε και επίσημα η νέα 8η γενιά του VW Golf που, αν και βαδίζει σε γνώριμα σχεδιαστικά μονοπάτια, αλλάζει ριζικά, ούσα πιο hi-tech από ποτέ ενώ έχει στη φαρέτρα της 8 κινητήρες, μεταξύ των οποίων 5 υβριδικά σύνολα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ψίθυροι, πληροφορίες εκ των έσω, φήμες, κατασκοπευτικές φωτογραφίες -με ή χωρίς καμουφλάζ- και γενικότερα όλο το παιχνίδι γύρω από την αποκάλυψη της «πολυτραγουδισμένης» νέας, 8ης γενιάς του Volkswagen Golf έφτασαν στο τέλος τους. Το δημοφιλές γερμανικό μικρομεσαίο παρουσιάστηκε επίσημα και το autotriti.gr σας αποκαλύπτει όλες τις λεπτομέρειες.Κοιτώντας τις φωτογραφίες πολλοί θα σπεύσουν να σχολιάσουν πως το Golf δεν άλλαξε και τόσο αισθητικά. Η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι της εταιρείας δεν άλλαξαν προσέγγιση στο ντιζάιν (σ.σ. άλλωστε ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει) αλλά έχει δοθεί μια νέα οπτική με εντονότερες γραμμές και αρκετές διακριτικές διαφοροποιήσεις. Το αμάξωμα δείχνει φαρδύτερο, παρόλο που σε απόλυτους αριθμούς δεν είναι, με πιο ογκώδεις ώμους ενώ οι καθαρές γραμμές στο πλάι και πίσω χαρίζουν μια φρέσκια εικόνα στο νέο Golf. Πλήρως ανασχεδιασμένα φώτα -αποκλειστικά LED σε όλες τις εκδόσεις- εμπρός και πίσω, νέοι προφυλακτήρες με διαφορετικές γρίλιες και το α λα T-Roc πίσω τετραγωνισμένο μέρος ολοκληρώνουν την εικόνα του γερμανικού μικρομεσαίου. Σημαντική δουλειά έχει γίνει επίσης στην αεροδυναμική, εκεί που το νέο Golf έχει ρίξει το συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,275 Cd ενώ και η μετωπική επιφάνεια ορίζεται στα 2,21 τετραγωνικά μέτρα.
Σε μηχανικό επίπεδο, το 8ης γενιάς Golf πατάει πάνω στη νεότερη εκδοχή της πλατφόρμας MQB, η οποία μάλιστα κάνει το ντεμπούτο της με το γερμανικό μικρομεσαίο. Όσον αφορά στις διαστάσεις, παρατηρεί κανείς πως είναι ελάχιστα μικρότερο σε μήκος με 4.284 χλστ. (-26 χλστ.), πλάτος με 1.789 χλστ. (-10 χλστ.) και ύψος με 1.456 χλστ. (-36 χλστ.), σε αντιστοιχία με το απερχόμενο μοντέλο εντούτοις, το μεταξόνιο έχει κερδίσει 16 χλστ. (2.636 χλστ.) με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε τη χωρητικότητα για το διαμέρισμα των αποσκευών αν και πιστεύουμε ότι θα κυμανθεί λίγο πάνω από τα 380 λτ. της προηγούμενης γενιάς.
Αν η εξωτερική εμφάνιση αποτελεί φυσική εξέλιξη της προηγούμενης γενιάς, στην καμπίνα του νέου Golf τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. To εσωτερικό είναι όλα τα λεφτά και αυτό που δίνει το στίγμα της νέας γενιάς. Μιας γενιάς που είναι full digital, συνεχώς on line, εξαιρετικά προηγμένης τεχνολογικά και με τεχνητή νοημοσύνη που έχει τον άνθρωπο στο επίκεντρο. Όμως για αυτά θα μιλήσουμε διεξοδικά στο κομμάτι για την τεχνολογία του νέου Golf. Εδώ θα μείνουμε στις τεράστιες οθόνες που κλέβουν την παράσταση (σ.σ. θυμίζουν κάτι από Mercedes A-Class), η πρώτη στο οπτικό κέντρο του οδηγού που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η δεύτερη, προέκταση της πρώτης, δεξιά. Μέσα από αυτήν μάλιστα ελέγχονται πλέον τα πάντα, χωρίς κουμπιά ή για να είμαστε πιο ακριβείς, χωρίς κουμπιά όπως τα ξέρετε. Για παράδειγμα ο περιστροφικός διακόπτης για τα φώτα αριστερά στο ταμπλό έχει αντικατασταθεί από κουμπιά αφής, στην κεντρική κονσόλα πάλι μόνο πλήκτρα αφής θα βρείτε, ενώ μέχρι και η αυξομείωση της έντασης του ηχοσυστήματος, με κουμπιά αφής γίνεται… Το Golf 8 αφήνει πίσω του τους παλαιομοδίτικους, παραδοσιακούς διακόπτες. Το μόνο που θα σας θυμίσει κάτι από το παρελθόν είναι οι διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα χειριστήρια στο τιμόνι, αφού μέχρι και ο επιλογέας ταχυτήτων ή το start/stop button έχουν αλλάξει. Εμάς, πάντως, μας αρέσει που το εσωτερικό του μπαίνει σε μια νέα εποχή. Είναι αναμφίβολα high-tech και ταυτόχρονα έχει εκλεπτυσμένο, premium design.
Φίλοι της vw κατά βάθος σας ζηλεύω θέλω να αλλάξω αμάξι και δεν μπορώ, έχω ένα νισσαν 19 χρόνια με 240000 χλ και δεν λέει να χαλάσει να πάρω καινούριο. Φαντασιονομαι ότι καίει μηχανή, πολαπλασιαστες, ότι πεφτη ο ουρανός τα παράθυρα, αλλά τίποτα. Δεν μπωρο άλλο βαρέθηκα.
Φαίνεται πολύ hitech και αξιόλογο πράγματι, αλλά.... δεν βαρεθήκαμε ακόμη να ανεχόμαστε το γκρούπ που μας εξαπατά ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ και ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΑ με ΣΚΟΠΙΜΑ λανθασμένες μετρήσεις και σκάνδαλα κατά συρροή? Τί άλλο πρέπει να γίνει για να αποφασίσουμε επιτέλους μποϊκοτάζ, ώστε να αποδείξουμε ότι είμαστε συνειδητοποιημένοι πολίτες και όχι απλοί άβουλοι καταναλωτές?
Ο προσωπικός βοηθός θα σου λέει και τι χάλασε;
....Oτι και να κανουν οι Γερμανοι το εχουν χασει το παιχνιδι. Οσο τα καινουργια αυτοκινητα γινονται περισσοτερο εξαρτημενα απο την τεχνολογια, και με ολο και περισσοτερες ηλεκτρονικες διευκολυνσεις εξαιτιας του ανταγωνισμου, τοσο περισσοτερο παιζουν στο γηπεδο των Ιαπωνων και Κορεατων. Τα στοιχεια ειναι αδυσωπητα και δειχνουν οτι τα τελευταια χρονια με την συνεχη αυξηση των τεχνολογικων αξεσουαρ, η αξιοπιστια των ευρωπαικων μοντελων (και περισσοτερο των γερμανικων !!!!) πεφτει ακομη περισοτερο σε σχεση με τα ιαπωνικα και κορεατικα. Το χασμα συνεχως μεγαλωνει! Και αυτο το λεω εντελως αντικειμενικα, αφου δεν ειμαι γαπωνεζοπληκτος. Alfisti εμαι και αυτο ειναι αλλη μια πονεμενη ιστορια !!!!!. Κατα τ' αλλα, το νεο Golf, απο εξωτερικη εμφανιση ειναι μια ακομη γερμανικη πατατα, ενω το εσωτερικο εχει οπως παντα πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης και ακολουθει πιστα τον ανταγωνισμο για ολοενα και μεγαλυτερες οθονες. Να δουμε στις ποσες ιντσες θα φθασουμε τελικα!!!!!
Εξωτερικά είναι σκέτο καραγκιοζιλίκι. Οπως τα περισσότερα αυτοκίνητα του group της VW. Πληκτικά και πολύ συντηριτικά σχέδια. Και να μη ξεχνάμε τις σημαντικές βλάβες σε κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων σε πολλές εκδόσεις.
ΑΣΧΗΜΟ... απλά ΑΣΧΗΜΟ... προσωπικά δεν βλέπω κανένα λόγο να επιλέξει κάποιος Golf... εκτός ίσως εάν κάποιος εχει κόλημα με τις οθόνες... (καλή αισθητική ΔΕΝ έχει, ιδιαίτερη τεχνολογία ΔΕΝ έχει - οι οθόνες δεν είναι τεχνολογία - καλή τιμή ΔΕΝ έχει, αξιοπιστία ΔΕΝ έχει, χώρους καλύτερους του ανταγωνισμού ΔΕΝ έχει, κρατήματα καλύτερα του ανταγωνισμού ΔΕΝ έχει... ουφ, κουράστηκα, ψάξτε να βρείτε τι ΕΧΕΙ...)
Άμα χαλάσουν οι οθόνες, να δω τι θα κάνεις... Ωραίο, αλλά πλέον φοβάσαι να αγγίξεις...
Μια απο τα ιδια για τον κουβα της VW . Πραγματικα δε ξερω τι να κανω να κλαψβ ή να γελασω με αυτα τα εκτρωματα που βγαζει αυτη η εταιρεια τα τελευταια χρονια που αν δεν υπηρχαν οι κ@υλωμενοι με αυτη την εταιρεια απλα θα ειχε σβησει εχοντας αυτο το μοντελο για 1ο .
Ρε παιδιά στην παρουσίαση του X ceed που εγινε στην Ελλάδα πήγατε; πέστε μας κάνα νέο, εντυπώσεις. Ευχαριστώ πολύ
Απάντηση: Αγαπητέ αναγνώστη, έχουμε ήδη οδηγήσει το Kia XCeed. Παραβρεθήκαμε και στην ελληνική παρουσίαση.
Ειναι οντως αποριας αξιο, πως με τοσα αρνητικα σχολια απο το 70% του συνολου να εχει πουλησει εκατομμυρια αυτοκινητα και να συνεχιζει...
....αχ αυτό το γκολφ όγδοης γενιάς.... Προκαλεί τριβές, διαφωνίες, καυστικά σχόλια, λοξές ματιές, θυμό και νεύρα σε όσους δεν θα το έχουν στο γκαράζ τους, και οοοοοσοι το επιλέξουν ανα τον κόσμο, τουλάχιστον ανεγκέφαλοι!! Θα είναι και πάλι το πιο ολοκληρωμένο της κατηγορίας με διαφορά; Μάλλον όχι. Οι μέρες αυτές, της μεγάλης διαφοράς από τον ανταγωνισμό, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Όμως θα ταράξει πολύ τα νερά, και δώσει τρομερούς πονοκεφάλους στα επιτελεία Ιαπώνων, Κορεατών, και Ευρωπαίων φυσικά. Και ο σκληρός ανταγωνισμός οφελεί όλους μας, είτε βλέπουμε το όγδοο γκολφ ως τενεκέ με πολύ γερμανικό μάρκετινγκ, ή κορωνίδα της ευρωπαϊκής μικρομεσαίας κατηγορίας (που συρρίκνωνεται σε πωλήσεις λόγο των κροσοβερ) Καλές πωλήσεις :)
Το μπροστινό μέρος επηρεάστηκε από την νέα corolla, το εσωτερικό σίγουρα όμορφο αλλά πολύ hightech, άραγε τα θέλουμε όλα αυτά; κι αν πάθουν βλάβη; υπάρχει τεχνογνωσία; εγώ την πάτησα πάντως και το κοστούμι πήγε 850 ευρώ, να δούμε. Κατά τα άλλα δεν σου κάνει και πολύ κλικ να πας να το δεις, όπως άλλα όμορφα και φρέσκα μοντέλα.Και φυσικά εκεί που παθαινεις πλάκα , λέμε τώρα, όταν το αγοράσεις και σου πουν οι κολλητοί σου, ρε μ@λ@κ@ το ίδιο που είχες αγόρασες, και αρχίζεις, ρε για μπείτε μέσα να δείτε άμα είναι ίδιο, χαχαχα, να δούμε ο χρόνος θα δείξει.
Πιο πολύ facelifting είναι το εξωτερικό, το εσωτερικό ωραίο.
VW, ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝΕΤΕ ΑΥΤΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΤΙ, ΑΠΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ, ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ. ΜΟΝΟ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ, ΓΙΑ ΤΑ ΦΤΗΝΙΑΡΙΚΑ ΤΕΝΕΚΕΔΑΚΙΑ ΣΑΣ. ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ..........................................VW ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΑΝ ΦΤΩΧΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΨΩΡΙΑΡΗΔΕΣ, ΦΤΩΧΟΜΠΙΝΕΔΕΣ, ΓΙΔΙΑ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.......................ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ, ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΤΣΕΠΗ ΣΑΣ, ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΠΡΗΞΕΙ........................................................................
....Απαντηση στον ST: Κι εγω Αlfa οδηγω. Το γιατι ειναι μια πονεμενη ιστορια η Αlfa, ειναι προφανες. Σε λιγο δεν θα υπαρχει μοντελο να αγορασουμε, αφου καταργουνται ενα προς ενα.
Ωραίο εσωτερικά, αλλά τι κόλλημα, πια, αυτοί οι σχεδιαστές με τις φόρμες Golf! Λίγο πιο προσεγμένο να ήταν το εξωτερικό σχέδιο...
Ναι ρε συ... τόσα εκατομμύρια αγοραστές ανά τον κόσμο μαύρα μεσάνυχτα έχουν από αυτοκίνηση, έπρεπε να πάρουν πρώτα ενημέρωση από τους παντογνώστες που έμειναν με 19χρονα nissan (γιατί ρε μεγάλε δεν αγοράζεις το νέο juke; την φαβε περίμενες για αυτοκίνητο;) ή τους ξινίζει η μούρη της γκόλφως (πάρτε το νέο yaris που από ομορφιά...μμμμ, μούρλια είναι). Για τους λοιπούς που τους χαλάνε οι οθόνες, και τα τουότα δεν έχουν αποκτήσει αυτές τις ταμπλέτες ή τα χιουντάι δεν έχουν ψηφιακές οθόνες; To σχολίασα κι αλλού, όσο κι αν πονάει, θα πουλήσει και θα πουλά. υγ. παρά το γεγονός πως ιταλόφιλος δεν ήμουν ποτέ, αδιαμφισβήτητα σα τα alfa romeo ομορφιές δεν έχουν κυκλοφορήσει στους δρόμους τόσες δεκαετίες.
Πανος Κ@...και γιατί είναι πονεμένη ιστορία η ΑΛΦΑ; Έχω την G 2χρονια ..αψεγάδιαστη..τέλεια..πανέμορφη μπροστά σε αυτες τις γερμανικές άσχημες..δεν με ενδιαφέρει αν πουλάνε πιο πολλά αυτοκίνητα....μπορεί και να το αξίζουν..δεν με ενδιαφέρει ..η ΑΛΦΑ με καλύπτει κ με το παραπάνω σε όλα ..ότι έχει σχεσι με την αυτοκίνηση κ με το κόστος της....μόνο Τζιουλεττα