Η Μazda σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο θεωρείται από τις πιο ξεχωριστές mainstream αυτοκινητοβιομηχανίες. Η απουσία τούρμπο downsized βενζινοκινητήρων, η ιδιαίτερη σχεδιαστική γραμμή και η έμφαση στα δυναμικά χαρακτηριστικά με ταυτόχρονο περιορισμό του βάρους κάνουν την εταιρία από τη Χιροσίμα να ξεχωρίζει.
Στην Ελλάδα δεν απολαμβάνουμε τις αρετές αυτές εδώ και 3 χρόνια, όμως ίσως κάτι να αλλάζει. Αφορμή στάθηκε η ανακοίνωση των Ιαπώνων για 7θεσια έκδοση του μεσαίου τους SUV, του CX-5. Σύμφωνα με τους ίδιους, «το νέο CX-5 αναμένεται να αποτελέσει το εφαλτήριο που θα ενδυναμώσει την παρουσία μας στην Ευρώπη και θα μας επαναφέρει σε αγορές που απουσιάζουμε». Χωρίς να γίνεται απευθείας αναφορά στη χώρα μας, είναι σχεδόν σίγουρο ότι σκιαγραφείται η ελληνική αγορά.
Για να γίνει αυτό, βέβαια, θα χρειαστεί η γκάμα κινητήρων του Mazda3 και του CX-3. To CX-5 εξοπλίζεται με τον δίλιτρο και 2.5 λίτρων βενζινοκινητήρα SkyActiv-G και τον πετρελαιοκινητήρα SkyActiv-D των 2.2 λίτρων. Τέτοιοι κυβισμοί δεν δημιουργούν πρόβλημα στην υπόλοιπη Ευρώπη, αλλά εδώ ουσιαστικά «κόβονται» στο τελωνείο. Αντιθέτως, τα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου των 1.5 λίτρων ταιριάζουν «γάντι» στις επιταγές της ιδιόμορφης ελληνικής αγοράς.
Περισσότερες πληροφορίες δεν ανακοινώθηκαν, αλλά φαίνεται πως αναμένονται εξελίξεις.
Το περιμενα οτι φετος θα δουμε τη Mazda στην Ελλαδα. Παντου σε ολο τον κοσμο ξεσκιζει και σε πωλησεις και σε βραβεια! Ακομα και στην Αυστραλια που δεν υπαρχουν γερμανοτσολιαδες που τρωνε παραμυθι 2 μαρκες μονοπωλουν το ενδιαφερον των αγοραστων: Mazda και Hyundai! Μιλαμε για πραγματικα premium εταιρεια και οχι μουφα premium οπως οι παραγωγικες υπερτιμημενες και ζημιαρικες γερμανικες.
σε προσφατη βολτα μου στην ιταλια μου εκανε εντυπωση τα ποσα mazda νεας γενιας ειδα στο δρομο. δεν το περιμενα γιατι ειχα ξεχασει οτι η μαρκα προχωραει πολυ καλα εκτος απο τη χωρα μας! ειναι πανεμορφα και φυσικα οταν εχεις χρονια να δεις τις αλλαγες παει το ματι σου απευθειας. κριμα που δεν ερχονται εδω να δεις και κατι διαφορετικο!
ελπίζουμε να μην αργήσουν ....Ιαπωνικά αυτοκίνητα από τη Ιαπωνία.. με λογικές τιμές και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...και δεν σκέπτεσαι συνέχεια αν έκανες καλά που αγορασες αμάξι.... ή αν έπιασαν τόπο τα 20 χιλιάρικα.....!!! φερτε το 2 μεχρι 14 χιλιαρικα , το 3 μεχρι 16χιλιαρικα, το cx3 μεχρι 18χιλιαρικα και το cx 5 μεχρι 20 χιλιαρικα , με ατμοσφαιρικούς αξιόπιστους οικονομικούς κινητήρες , με τέλειες ανεξάρτητες αναρτήσεις, με ποιοτητα κατασκευής πρεμιουμ σαν μερσεντές και ..αφήστε τους άλλους να σας βλέπουν....!
Επιτελους να κανουν την επιστροφη γιατι λειπουν απο την χωρα μας.
Καλος αντιπροσωπος ποιοτικα αυτοκινητα ξεχωριστες παρουσιες αξιοπιστια αναμφιβολη που πρεπει να συνδυαστουν με τιμες φυσιολογικες για να κανουν την επιτυχια της μοναδικης mazda πραγματικοτητα!
Ειχα παει στη Νοτιοανατολικη Ασια προσφατα για διακοπες οπου εκει κυκλοφορουσαν ολα τα νεα Μαζντα και το 3 και το 6 και το cx-5. Ολα ειναι απιθανα αυτοκινητα και πανεμορφα. Αν υπηρχε αντιπροσωπεια και στην Ελλαδα σιγουρα θα πουλουσε και παρα πολυ μαλιστα.
Η MAZDA ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ. ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ. ΑΠ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΕΙΓΑΓΩΓΕΑΣ ΑΝ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.
Τι να ρθουν να κανουν;;Να πουλανε 40(!!)κομματια το χρονο οπως η Subaru;;
Εκτος αν παρει την αντιπροσωπεια ο Θεοχαρακης και βαλει τουρμπο στον 1500αρη με εργοστασιακη εγγυηση...
Το περιμενα οτι φετος θα δουμε τη Mazda στην Ελλαδα. Παντου σε ολο τον κοσμο ξεσκιζει και σε πωλησεις και σε βραβεια! Ακομα και στην Αυστραλια που δεν υπαρχουν γερμανοτσολιαδες που τρωνε παραμυθι 2 μαρκες μονοπωλουν το ενδιαφερον των αγοραστων: Mazda και Hyundai! Μιλαμε για πραγματικα premium εταιρεια και οχι μουφα premium οπως οι παραγωγικες υπερτιμημενες και ζημιαρικες γερμανικες.
σε προσφατη βολτα μου στην ιταλια μου εκανε εντυπωση τα ποσα mazda νεας γενιας ειδα στο δρομο. δεν το περιμενα γιατι ειχα ξεχασει οτι η μαρκα προχωραει πολυ καλα εκτος απο τη χωρα μας! ειναι πανεμορφα και φυσικα οταν εχεις χρονια να δεις τις αλλαγες παει το ματι σου απευθειας. κριμα που δεν ερχονται εδω να δεις και κατι διαφορετικο!
ελπίζουμε να μην αργήσουν ....Ιαπωνικά αυτοκίνητα από τη Ιαπωνία.. με λογικές τιμές και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...και δεν σκέπτεσαι συνέχεια αν έκανες καλά που αγορασες αμάξι.... ή αν έπιασαν τόπο τα 20 χιλιάρικα.....!!! φερτε το 2 μεχρι 14 χιλιαρικα , το 3 μεχρι 16χιλιαρικα, το cx3 μεχρι 18χιλιαρικα και το cx 5 μεχρι 20 χιλιαρικα , με ατμοσφαιρικούς αξιόπιστους οικονομικούς κινητήρες , με τέλειες ανεξάρτητες αναρτήσεις, με ποιοτητα κατασκευής πρεμιουμ σαν μερσεντές και ..αφήστε τους άλλους να σας βλέπουν....!
Επιτελους να κανουν την επιστροφη γιατι λειπουν απο την χωρα μας. Καλος αντιπροσωπος ποιοτικα αυτοκινητα ξεχωριστες παρουσιες αξιοπιστια αναμφιβολη που πρεπει να συνδυαστουν με τιμες φυσιολογικες για να κανουν την επιτυχια της μοναδικης mazda πραγματικοτητα!
Ειχα παει στη Νοτιοανατολικη Ασια προσφατα για διακοπες οπου εκει κυκλοφορουσαν ολα τα νεα Μαζντα και το 3 και το 6 και το cx-5. Ολα ειναι απιθανα αυτοκινητα και πανεμορφα. Αν υπηρχε αντιπροσωπεια και στην Ελλαδα σιγουρα θα πουλουσε και παρα πολυ μαλιστα.
Η MAZDA ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ. ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ. ΑΠ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΕΙΓΑΓΩΓΕΑΣ ΑΝ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.
Τι να ρθουν να κανουν;;Να πουλανε 40(!!)κομματια το χρονο οπως η Subaru;; Εκτος αν παρει την αντιπροσωπεια ο Θεοχαρακης και βαλει τουρμπο στον 1500αρη με εργοστασιακη εγγυηση...