Τα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;
843.001 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2019)
Πράσινες, κίτρινες και κόκκινες μάρκες. Ποια αυτοκίνητα είναι ζημιάρικα; Ποια τρίζουν; Σε ποια σε γδέρνουν ζωντανό όταν πας για service; Ποιες εταιρείες αθετούν τις υποσχέσεις και υποχρεώσεις τους; 4.000 επώνυμες αναφορές αποκαλύπτουν τα μυστικά όλων των μοντέλων!
Μετά από 4.000 επώνυμες αναφορές, ήρθε η ώρα για την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της 5ης φάσης του Autocheck, της μεγάλης έρευνας του AutoΤρίτη στην οποία οι ιδιοκτήτες αποκαλύπτουν όλα τα μυστικά των αυτοκινήτων τους, δίνοντας σε όλους εσάς πλούσιο υλικό, όχι μόνο για να ενημερωθείτε για τις κακοτοπιές, αλλά και να καταθέσετε τις δικές σας εμπειρίες.
Τονίζουμε πως, μέσα στους τελευταίους 4 μήνες περισσότεροι από 450.000 άνθρωποι διάβασαν τις 4.000 αναφορές της έρευνας η οποία βρισκόταν στην 5η της φάση μετά από τα προηγούμενα 4 «κύματα», και αρκετοί εξ αυτών έκαναν την αναφορά τους.
Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών… μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές.
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα πρασινίζουν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (θετικά σχόλια) ή κοκκινίζουν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (αρνητικά σχόλια), τα αυτοκίνητα τους, ανάλογα με την σημαντικότητα του περιστατικού που αναφέρουν. Εμείς βλέπουμε για κάθε μάρκα αν υπερτερούν οι θετικές ή οι αρνητικές αναφορές.
Καλύτερες μάρκες αυτές που έχουν πολύ μικρό ποσοστό σε αρνητικές αναφορές. Στον πάτο αυτές που έχουν μεγάλο ποσοστό αρνητικές αναφορές.
Με βάση τις αναφορές αυτές κατατάξαμε τις μάρκες. Ορίζουμε ως πράσινες εκείνες που συγκέντρωσαν πάνω από 85% θετικές αναφορές, κίτρινες αυτές που έλαβαν πάνω από 60% και κόκκινες από εκεί και κάτω. Στον τελικό πίνακα έχουν συμπεριληφθεί οι μάρκες για τις οποίες έχουν γίνει περισσότερες από 50 αναφορές
Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;
Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;
Περιμένατε μήνες για κάποιο ανταλλακτικό και το πληρώσατε πανάκριβα;
H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της; Κάντε αναφορά!
Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;
Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι πολύ χαμηλές;
Tα ανταλλακτικά του είναι πάντα διαθέσιμα και πάμφθηνα;
Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα; Επιβραβεύστε τους!
Οι πληροφορίες αυτές είναι πολύτιμες για μας τους υπόλοιπους, αλλά και για σας. Μια βλάβη που σας συνέβη αυτό τον μήνα και τη χρυσοπληρώσατε, αν έχει συμβεί σε άλλους 5 αυτό το μήνα, τότε δεν είναι τυχαία βλάβη, ούτε οφείλεται σε σας.
Ό,τικοκκινίσετεβοηθάει όλους τους άλλους να αποφύγουν τα ίδια λάθη και υποχρεώνει τους κατασκευαστές και τις αντιπροσωπείες να βελτιωθούν.
Ό,τι πρασινίσετε, επιβραβεύει αυτούς που προσπαθούν και τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν να παρέχουν ακόμα καλύτερες υπηρεσίες για το καλό όλων μας.
Ο δικός μας στόχος, σαν Auto Τρίτη, είναι να ακουστούν τα παράπονά σας και να βελτιωθούν οι υπηρεσίες των εταιρειών προς εσάς. Θα συνεχίσουμε λοιπόν, με τη βοήθειά σας και τις αναφορές σας, να πιέζουμε προς την κατεύθυνση αυτή.
Κάντε λοιπόν τώρα και εσείς αναφορά πατώντας το πλήκτρο «Αναφορά» στο τέλος του κειμένου.
Δίνετε το όνομα και το email σας και το site μας θα σας στείλει την ίδια στιγμή ένα link στο email σας για να καταχωρήσετε την αναφορά σας.
....Η εκδικηση του καταναλωτη!!!!!.....Να τι παθαινουν οσοι δεν σεβονται τους πελατες τους, και προπαντων οταν τους βλεπουν "αφ' υψηλου"...... Το καταλαβατε εσεις της V.W. και BMW ???
Έχω το Seat Cordoba του 2003 μοντέλο 1400 75 ίππους το πείρα καινούρια από Χανία το 2005 και έχω 72.000χιλ. Τους πρώτους μήνες το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά στην αντιπροσωπία μου είπαν ότι έφταιγαν τα μπουζί το κόστος δεν καληβωταν . Στα 14χρονια που το έχω έχουν αλλαχθεί τα συνεμπλοκ οι 2 κλειδαριές οι πίσω και 2 τάπες βενζίνας. Κόβονται τα καλώδια στο πορπασκαζ που ανοιγοκλείνει και διαρροή φρέον του κλιματισμού . Κακής ποιότητα βαφή και φαναριών ξεθωριάζουν και μπάζουν νερά Στην στάση μόνιμο τρέμουλο του κινητήρα και ένας πολλαπλασιαστής βραχυκυκλωμένος που ήταν και η μοναδική φορά που με άφησε το αμάξι. Δεν θα ξανάπαιρνα Seat και ότι βγάζει VW grup.
Απάντηση: Για να συμμετάσχετε στη μεγάλη έρευνα Autocheck του AutoΤρίτη πατήστε το κουμπί «Κάντε την αναφορά σας τώρα» και κάντε την καταχώρηση. Ευχαριστούμε!
ιμια παρακληση ..οποιοι γραφουν για ζημιες στην Τζιουλεττα ..ας λενε ποιες είναι ακριβώς αυτές... επίσης τα δυο μικροπροβληματάκια που λενε σε άλλα σιτε, όπως πχ που φουσκώνει δεξια το ταμπλώ με τη ΄ζεστ ή που σπάνε εύκολα τα εσωτερικά πόμολα στις πόρτες ...αν έχετε αντιμετοπισει κατι παρομοιο θα ηθελα και άλλοι νομιζω να τα γνωρίζουμε να δουμε σε τι συχνοτητα και σε ποιες εκδοσεις αυτά παρουσιάζονται....
Toyota carina e gli 1992
Ηλεκτρική καθρέφτες, υδραυλικό τιμόνι, a/c, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα.
Έχω σχεδόν 300.000 Χιλ. Πέρα από το προβλεπόμενο σέρβις το αμάξι το μόνο που ζητάει είναι λαδάκι και βενζίνη. Κάθε μέρα Με 6€ κάνω 50χλμ. Πραγματικά δεν έχω να ζηλέψω τπτ από τα καινούργια αυτοκίνητα!!!
Ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που εμπιστεύομαι ευρωπαϊκό αυτοκίνητο. Απαράδεκτη νοοτροπία. Τόσα χρόνια εξέλιξης στην αυτοκίνηση και όλα τα ευρωπαϊκά οχήματα καίνε λάδια και χαλάνε οι αντλίες νερού. Πόσο πια υποτιμάνε την νοημοσύνη μας; Συνεχώς με ένα λαμπάκι αναμμένο, που κανένας δεν μπορεί να εξηγήσει. Αντλία νερού αντικατάσταση, αντλία βενζίνης. Αισθητήρας εκκεντροφόρου, φλάντζα κεφαλής, αυτή την στιγμή είναι πάλι στο συνεργείο για φλάντζα, πολλαπλασιαστές (αρκετές φορές). Τρίζει η εταζέρα πίσω και γενικά το σκάφος. Για την τιμή του δεν αξίζει. Όμως, άριστο από θέμα χώρων και ιδού ο λόγος που αγοράστηκε. Την επόμενη φορά (αν υπάρξει), θα μείνω στα απλά και λιτά γιαπωνέζικα - κορεάτικα. Είχα και στο παρελθόν καινούργια αυτοκίνητα ποτέ τόσο δυσαρεστημένος όσο από την Citroen. Σε βάθος χρόνου φαίνεται η αξία του καθενός και προσωπικά δεν έχω την δυνατότητα να αλλάζω αυτοκίνητο κάθε 10 χρόνια.
Δεν θα αξιολογούσα το ίδιο μάρκες με 6 αναφορές και μάρκες με 280! Θα έπρεπε να υπάρχει ένα ελάχιστο όριο απαντήσεων πάνω από το οποίο θα αξιολογούνται.
Renault Scenic 2006 1.6 βενζίνηΑγορασμένο καινούργιο
30.000κμ και 70.000κμ πρόβλημα σε κινητήρα ακουγόταν από την κεφαλή μεταλικός θόρυβος, κόστος επισκευής 800 ευρώ την κάθε φορά. Πολλαπλασιαστές συνεχώς χαλασμένοι,δοκιμή με διάφορες μάρκες.
Πρόβλημα στον ψεκασμό, σα 80.000κμ, επισκευή 180 ευρώ.Καμένο καντραν επισκευή200 ευρώ.
Με προσεκτική οδήγηση αλλαγή δίσκο συμπλέκτη στα 100.000 κμ κόστος 500 ευρώ.
Τουλάχιστον 4 φορές το αυτοκίνητο είχε μείνειαπό ηλεκρικές βλάβεςσο δρόμο,οδική βοήθεια και συνεργείο. Ανταλακτικά πανάκριβα, χώρος στη μηχανή γιανα ίνουν εργασίες ανύπαρκτος.
Το κόστος χρήσης αυτού του αυοκινήτου εξωφρενικό ειδικά αν σκεφτεί κανείς οτί τα δύο προηγούμενα αυτοκίνητα ήταν ιαπωνικά, με 150.000 κμ που ζητούσανμόνο λάδια, βενζίνη και ιμάντα εκκεντροφόρου. Είναι τραγικό αυτοκίνηο 21.000 ευρώ μετα σέρβις στην ώρα τους να μην ξέρεις που θα σε αφήσει και αν τπ πρωι θα πάρει μπροστά. Μεταπωλητική αξία καμία σε αντίθεση με π.χ. ένα γιαπωνέζικο του 1998 που έχει διπλή αξία σα μεταχειρισμένο από ένα γαλλίκο του 2006 γιατί είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο
Απάντηση: Για να συμμετάσχετε στη μεγάλη έρευνα Autocheck του AutoΤρίτη πατήστε το κουμπί «Κάντε την αναφορά σας τώρα» που βρίσκεται πιο πάνω και κάντε την καταχώρηση. Ευχαριστούμε!
Αυτη η ερευνα που το AUTOTRITI ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ και θα ηταν παρα πολυ καλο να συνεχιζεται, εφ οσον αυτο ειναι εφικτο, και μα νη διακοπει.
Πρώτον ακόμη και στην πλέον αξιόπιστη μάρκα μπορεί να πέσεις σε 'περίπτωση', συμβαίνει... στα αποτελέσματα τώρα (όπου το περιοδικό δεν έχει καμία ευθύνη και μπραβο για τη δουλειά που κάνει)... δεν έχει καμία λογική η Skoda να είναι στο 82 και το υπόλοιπο VW group στα τάρταρα... προφανώς οι αναφορές είναι εν πολλοίς υποκειμενικές, στις πιο 'φθηνές' μάρκες κάποιοι συγχωρούν ζημιές ενώ στις πιο ακριβές δεν συγχωρούν καμία. Ασχέτως εάν αυτό είναι λογικό ή όχι, δεν είναι σωστό στατιστικά. Επίσης κάποιες πολύ αξιόπιστες μάρκες ναι μεν δεν έχουν (πραγματικά) βλάβες αλλά έχουν πλαστικά/υφάσματα που σε 5 χρόνια φαίνονται για πέταμα και λίγοι το αναφέρουν (πχ μικρά hyundai, το λέω και από προσωπική πείρα). Δεν λέω για τις μάρκες που οι ιδιοκτήτες έχουν κόμπλεξ να παραδεχτούν ζημιές ( ε όχι ρε παιδιά η alfa romeo πιο αξιόπιστη από hyundai, έλεος...), άλλωστε δεν θα το παραδεχτούν...
Τα χειρότερα είναι του ομίλου group wag διότι δεν φτάνει που είναι ζημιαρικα μετά απο 8 με 10 χρόνια δεν μπορείς να τα σηντηρισεις λόγο κατάργησης ανταλακτικων.
Citroen c4 1.4 2007
Εντός εγγύησης επισκευές:Πλήκτρο/κουμπί απασφάλισης χειροφρένου,έγινε αλλαγή γιατί έβγαινε το χρώμα και στα πίσω αμορτισέρ έπεφτε το προστατευτικό κάλυμμα-φυσούνα,τοποθετήκε κάποια ασφάλεια που τα συγκρατεί
Εκτός εγγύησης επισκευές:αισθητήρας λ αλλαγή-εμφάνιζε μύνημα "antipolution fault",βάση θερμοστάτη αλλαγή γιατί ράγισε ή έσπασε με αποτέλεσμα την απώλεια ψυκτικού και άνοδος θερμοκρασίας κινήτηρα και τώρα πλανιάρισμα κεφαλής γιατϊ βγήκαν λάδια από την φλάντζα.Εχουν αλλαχθεί σχεδόν όλες οι λαμπές εκτός από φλας,όπισθεν και ομίχλης.Το service και τα αναλώσιμα δεν ειναι ακριβά,τακάκια μια φορά πίσω και δύο φορές τα μπρόστα,φίλτρα,μπουζι κτλ έχουν αλλαχθεί στα προγραμματισμένα service,τα χλμ μεχρι τωρα ειναι 70000
Καλησπερα και απο εμενα παιδια...
Polo του 14, μετά τα 45.000χλμ ηθελε λαδια ενα τριμηνο πριν απο καθε ετησιο service.. ευτυχώς το ξεφορτωθηκα και γεια σας..value/money 0, και κανουν λες και σου πουλανε διαμάντια .. μονο ο μεσος καθυστερημένος γερμανος μπορει να τα αγοραζει αυτα για να μαζευει το καθυστερημενο κρατος τους πλεονασματα ...
ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗ ΠΑΡΕΑ.ΚΑΤΟΧΟΣ FOCUS 1.6 100 ΗΡ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2003,ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΙΟΛΑΣ 16 ΧΡΟΝΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΑΤΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ.ΑΛΛΑΞΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ 2 ΦΟΡΕΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ ΛΟΓΙΚΑ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΑΝΤΛΙΑΣ ΝΕΡΟΥ,ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΛΕΩ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΤΟΤΕ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΕΝ,ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΚΑΚΟ,ΚΑΙΕΙ ΛΙΓΟ ΛΑΔΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΟΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 250.000 ΧΙΛ ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΘΑ ΕΛΕΓΑ,ΜΙΑ ΧΟΝΤΡΗ ΖΗΜΙΑ ΤΟ 2017 ΕΛΙΩΣΕ ΤΟ ΚΟΛΑΡΟ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΚΟΛΑΡΑ ΠΑΓΟΥΡΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΠΕΡΥΣΙ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΗ.
Απάντηση: Η έρευνα βασίζεται σε περισσότερες από 4.000 αναφορές κατόχων. Εάν έχετε κάποιο καλύτερο δείγμα -με αποδείξεις φυσικά- μπορείτε να το παρουσιάσετε.
Κάτοχος Skoda Octavia 5 1.800cc TSi GT200 εδώ και δύο χρόνια. Το πήρα μεταχειρισμένο με 84,000χλμ και μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα. Ένα check engine μου είχε ανάψει μόνο που σχετιζόνταν με τον αισθητήρα βαρομετρικής πίεσης, αλλά δεν ήταν χαλασμένος. Ο μάστορας σε εξιδικευμένο συνεργείο μου είπε πως μπορεί να ήταν οτιδήποτε απο σκουπιδάκι μέχρι και κακό μείγμα καυσίμου. Έκτοτε δεν μου έχει ξαναβγάλει τίποτα. Σβέλτο, στιβαρό, χώροι αρκετά μεγάλοι και οικονομικό. Είμαι απόλυτα ευχαριστιμένος.
ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΗΝΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚ/ΤΩΝ <<ΓΙΑ ΚΛΩΤΣΙΕΣ>>.Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ALFA ROMEO 159 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ.
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
Απάντηση: Καλημέρα σας. Ο μόνος λόγος για να σβηστεί αναφορά είναι αν έχει ψευδή στοιχεία ιδιοκτήτη ή πινακίδας, για λόγους αξιοπιστίας της έρευνας. Θα μπορούσατε να κάνετε ξανά την αναφορά αν θέλετε, εφόσον είστε σίγουρος ότι δεν βρισκετε την προηγούμενη! Ευχαριστούμε.
Σύμφωνα με τα σχόλια , αν οι κάτοχοι σχολιάζουν αναλογικά με τα κυκλφορούντα οχήματα, κυκλοφορούν διπλάσια ALFA ROMEO από MERCEDES ή από AUDI ,
περίπου όσα HONDA ή HYUNDAI , ή αλλιώς ένα για κάθε 2 TOYOTA ...
Κάτοχος mini cooper 2002. Με μόλις 100000 χλμ το αυτοκίνητο έβγαλε πρόβλημα στο σασμαν, έγινε αλλάγη με μεταχειρισμένο (κόστος 1600 ευρω). Δύο φορές αλλαγή η φέτα του καλοριφέρ, μια φορα το aircondition, μονίμως βλάβες στα ηλέκτρικά παράθυρα, ραγισμένο κάρτερ λαδιού. Κακή ποιότητα των πλαστικών, πρόβλημα με την αντλία τιμονιού. Η πρώτη γενιά πραγματικά βρίθει σε αξιοπιστία σε σημείο αγανάκτησης
Θα ήθελα να κάνουν συγκεκριμένα τα μοντέλα που έχουν θέματα και όχι βάζω μια μάρκα και κρίνω !!αλλο το bmw M5 και άλλο το 316 η 116 πχ.. δεν μου φαίνεται σωστό και δίκαιο να κατονομάζεις ένα αόριστο μοντέλο ... άλλο kia άλλο rs6 ... δεν είναι ίσα και όμοια .. το αναφέρω διότι κάπου διάβασα σε ένα άρθρο για τα χειρότερα αυτοκίνητα , και συγκρίνουν το απλό καθημερινό αμάξι με υπεραυτοκινητα .. άκυρο!!! Όποτε παρακαλώ γίνετε συγκεκριμένοι για να μπορούμε να ξέρουμε τι να πάρουμε κ τι όχι.. πως να το οδηγούμε και πως να το συντηρούμε διότι πολλοι δεν ξέρουν Ούτε πως να οδηγούν ούτε από συντήρηση με αποτέλεσμα να κρίνουν το αμάξι και όχι το τι φταίει κάποιοες φορές ..
το skoda αξιοπιστο ενω το vw αναξιπιστο με τα ιδια μηχανικα..οτι να ναι
αλλος συγκρινει το carina του 90 που εχει ενα τιμονι και εναν λεβιε για ταχυτητες, με το bmw του 2020 που εχει 100 χιλιομετρα καλωδιο, ξανα οτι να ναι
Το φολκβαγξεν είχε κάποια προβλήματα ιδιαίτερα τα μικρά κυβικά το πασατ που είχα την τύχη να οδηγήσω μοντέλο 2007 tSi 1600 δεν είχε κανένα σοβαρό πρόβλημα αν εξαιρέσουμε την πλακέτα πασπαρτου μηχάρη συναγερμού κλείδωμα που κομπλαρε εντός εσωτερικού πάρκινγκ πυλωτης κόστος πριν από πέντε ετη 850 ευρώ
....Η εκδικηση του καταναλωτη!!!!!.....Να τι παθαινουν οσοι δεν σεβονται τους πελατες τους, και προπαντων οταν τους βλεπουν "αφ' υψηλου"...... Το καταλαβατε εσεις της V.W. και BMW ???
Έχω το Seat Cordoba του 2003 μοντέλο 1400 75 ίππους το πείρα καινούρια από Χανία το 2005 και έχω 72.000χιλ. Τους πρώτους μήνες το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά στην αντιπροσωπία μου είπαν ότι έφταιγαν τα μπουζί το κόστος δεν καληβωταν . Στα 14χρονια που το έχω έχουν αλλαχθεί τα συνεμπλοκ οι 2 κλειδαριές οι πίσω και 2 τάπες βενζίνας. Κόβονται τα καλώδια στο πορπασκαζ που ανοιγοκλείνει και διαρροή φρέον του κλιματισμού . Κακής ποιότητα βαφή και φαναριών ξεθωριάζουν και μπάζουν νερά Στην στάση μόνιμο τρέμουλο του κινητήρα και ένας πολλαπλασιαστής βραχυκυκλωμένος που ήταν και η μοναδική φορά που με άφησε το αμάξι. Δεν θα ξανάπαιρνα Seat και ότι βγάζει VW grup.
Απάντηση: Για να συμμετάσχετε στη μεγάλη έρευνα Autocheck του AutoΤρίτη πατήστε το κουμπί «Κάντε την αναφορά σας τώρα» και κάντε την καταχώρηση. Ευχαριστούμε!
ιμια παρακληση ..οποιοι γραφουν για ζημιες στην Τζιουλεττα ..ας λενε ποιες είναι ακριβώς αυτές... επίσης τα δυο μικροπροβληματάκια που λενε σε άλλα σιτε, όπως πχ που φουσκώνει δεξια το ταμπλώ με τη ΄ζεστ ή που σπάνε εύκολα τα εσωτερικά πόμολα στις πόρτες ...αν έχετε αντιμετοπισει κατι παρομοιο θα ηθελα και άλλοι νομιζω να τα γνωρίζουμε να δουμε σε τι συχνοτητα και σε ποιες εκδοσεις αυτά παρουσιάζονται....
Toyota carina e gli 1992 Ηλεκτρική καθρέφτες, υδραυλικό τιμόνι, a/c, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα. Έχω σχεδόν 300.000 Χιλ. Πέρα από το προβλεπόμενο σέρβις το αμάξι το μόνο που ζητάει είναι λαδάκι και βενζίνη. Κάθε μέρα Με 6€ κάνω 50χλμ. Πραγματικά δεν έχω να ζηλέψω τπτ από τα καινούργια αυτοκίνητα!!!
Ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που εμπιστεύομαι ευρωπαϊκό αυτοκίνητο. Απαράδεκτη νοοτροπία. Τόσα χρόνια εξέλιξης στην αυτοκίνηση και όλα τα ευρωπαϊκά οχήματα καίνε λάδια και χαλάνε οι αντλίες νερού. Πόσο πια υποτιμάνε την νοημοσύνη μας; Συνεχώς με ένα λαμπάκι αναμμένο, που κανένας δεν μπορεί να εξηγήσει. Αντλία νερού αντικατάσταση, αντλία βενζίνης. Αισθητήρας εκκεντροφόρου, φλάντζα κεφαλής, αυτή την στιγμή είναι πάλι στο συνεργείο για φλάντζα, πολλαπλασιαστές (αρκετές φορές). Τρίζει η εταζέρα πίσω και γενικά το σκάφος. Για την τιμή του δεν αξίζει. Όμως, άριστο από θέμα χώρων και ιδού ο λόγος που αγοράστηκε. Την επόμενη φορά (αν υπάρξει), θα μείνω στα απλά και λιτά γιαπωνέζικα - κορεάτικα. Είχα και στο παρελθόν καινούργια αυτοκίνητα ποτέ τόσο δυσαρεστημένος όσο από την Citroen. Σε βάθος χρόνου φαίνεται η αξία του καθενός και προσωπικά δεν έχω την δυνατότητα να αλλάζω αυτοκίνητο κάθε 10 χρόνια.
Δεν θα αξιολογούσα το ίδιο μάρκες με 6 αναφορές και μάρκες με 280! Θα έπρεπε να υπάρχει ένα ελάχιστο όριο απαντήσεων πάνω από το οποίο θα αξιολογούνται.
Απάντηση: Όπως αναφέρουμε στο κείμενο, στον τελικό πίνακα έχουν συμπεριληφθεί οι μάρκες για τις οποίες έχουν γίνει περισσότερες από 50 αναφορές.
Renault Scenic 2006 1.6 βενζίνηΑγορασμένο καινούργιο 30.000κμ και 70.000κμ πρόβλημα σε κινητήρα ακουγόταν από την κεφαλή μεταλικός θόρυβος, κόστος επισκευής 800 ευρώ την κάθε φορά. Πολλαπλασιαστές συνεχώς χαλασμένοι,δοκιμή με διάφορες μάρκες. Πρόβλημα στον ψεκασμό, σα 80.000κμ, επισκευή 180 ευρώ.Καμένο καντραν επισκευή200 ευρώ. Με προσεκτική οδήγηση αλλαγή δίσκο συμπλέκτη στα 100.000 κμ κόστος 500 ευρώ. Τουλάχιστον 4 φορές το αυτοκίνητο είχε μείνειαπό ηλεκρικές βλάβεςσο δρόμο,οδική βοήθεια και συνεργείο. Ανταλακτικά πανάκριβα, χώρος στη μηχανή γιανα ίνουν εργασίες ανύπαρκτος. Το κόστος χρήσης αυτού του αυοκινήτου εξωφρενικό ειδικά αν σκεφτεί κανείς οτί τα δύο προηγούμενα αυτοκίνητα ήταν ιαπωνικά, με 150.000 κμ που ζητούσανμόνο λάδια, βενζίνη και ιμάντα εκκεντροφόρου. Είναι τραγικό αυτοκίνηο 21.000 ευρώ μετα σέρβις στην ώρα τους να μην ξέρεις που θα σε αφήσει και αν τπ πρωι θα πάρει μπροστά. Μεταπωλητική αξία καμία σε αντίθεση με π.χ. ένα γιαπωνέζικο του 1998 που έχει διπλή αξία σα μεταχειρισμένο από ένα γαλλίκο του 2006 γιατί είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο
Απάντηση: Για να συμμετάσχετε στη μεγάλη έρευνα Autocheck του AutoΤρίτη πατήστε το κουμπί «Κάντε την αναφορά σας τώρα» που βρίσκεται πιο πάνω και κάντε την καταχώρηση. Ευχαριστούμε!
Αυτη η ερευνα που το AUTOTRITI ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ και θα ηταν παρα πολυ καλο να συνεχιζεται, εφ οσον αυτο ειναι εφικτο, και μα νη διακοπει.
Πρώτον ακόμη και στην πλέον αξιόπιστη μάρκα μπορεί να πέσεις σε 'περίπτωση', συμβαίνει... στα αποτελέσματα τώρα (όπου το περιοδικό δεν έχει καμία ευθύνη και μπραβο για τη δουλειά που κάνει)... δεν έχει καμία λογική η Skoda να είναι στο 82 και το υπόλοιπο VW group στα τάρταρα... προφανώς οι αναφορές είναι εν πολλοίς υποκειμενικές, στις πιο 'φθηνές' μάρκες κάποιοι συγχωρούν ζημιές ενώ στις πιο ακριβές δεν συγχωρούν καμία. Ασχέτως εάν αυτό είναι λογικό ή όχι, δεν είναι σωστό στατιστικά. Επίσης κάποιες πολύ αξιόπιστες μάρκες ναι μεν δεν έχουν (πραγματικά) βλάβες αλλά έχουν πλαστικά/υφάσματα που σε 5 χρόνια φαίνονται για πέταμα και λίγοι το αναφέρουν (πχ μικρά hyundai, το λέω και από προσωπική πείρα). Δεν λέω για τις μάρκες που οι ιδιοκτήτες έχουν κόμπλεξ να παραδεχτούν ζημιές ( ε όχι ρε παιδιά η alfa romeo πιο αξιόπιστη από hyundai, έλεος...), άλλωστε δεν θα το παραδεχτούν...
Volkswagen Pacific bora 1400 κυβικα 90 pc Μοντελο 2005 εχω κάνει 198.000 χιλιόμετρα Κανενα πρόβλημα.άψογο
Τα χειρότερα είναι του ομίλου group wag διότι δεν φτάνει που είναι ζημιαρικα μετά απο 8 με 10 χρόνια δεν μπορείς να τα σηντηρισεις λόγο κατάργησης ανταλακτικων.
Τα συγκεκριμένα αποτελέσματα νομίζω οτι είναι πολύ κοντά στη πραγματικότητα
Citroen c4 1.4 2007 Εντός εγγύησης επισκευές:Πλήκτρο/κουμπί απασφάλισης χειροφρένου,έγινε αλλαγή γιατί έβγαινε το χρώμα και στα πίσω αμορτισέρ έπεφτε το προστατευτικό κάλυμμα-φυσούνα,τοποθετήκε κάποια ασφάλεια που τα συγκρατεί Εκτός εγγύησης επισκευές:αισθητήρας λ αλλαγή-εμφάνιζε μύνημα "antipolution fault",βάση θερμοστάτη αλλαγή γιατί ράγισε ή έσπασε με αποτέλεσμα την απώλεια ψυκτικού και άνοδος θερμοκρασίας κινήτηρα και τώρα πλανιάρισμα κεφαλής γιατϊ βγήκαν λάδια από την φλάντζα.Εχουν αλλαχθεί σχεδόν όλες οι λαμπές εκτός από φλας,όπισθεν και ομίχλης.Το service και τα αναλώσιμα δεν ειναι ακριβά,τακάκια μια φορά πίσω και δύο φορές τα μπρόστα,φίλτρα,μπουζι κτλ έχουν αλλαχθεί στα προγραμματισμένα service,τα χλμ μεχρι τωρα ειναι 70000
Καλησπερα και απο εμενα παιδια... Polo του 14, μετά τα 45.000χλμ ηθελε λαδια ενα τριμηνο πριν απο καθε ετησιο service.. ευτυχώς το ξεφορτωθηκα και γεια σας..value/money 0, και κανουν λες και σου πουλανε διαμάντια .. μονο ο μεσος καθυστερημένος γερμανος μπορει να τα αγοραζει αυτα για να μαζευει το καθυστερημενο κρατος τους πλεονασματα ...
Αλμερα ν16 του 2000 1,5 εκτος απο το χρωμα αθανατο. Ιαπονια ,φιλοτιμο μπεσα και δουλεια σωστη,με σκεπτικο οχι το κλεψιμο του πελατη.
ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗ ΠΑΡΕΑ.ΚΑΤΟΧΟΣ FOCUS 1.6 100 ΗΡ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2003,ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΙΟΛΑΣ 16 ΧΡΟΝΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΑΤΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ.ΑΛΛΑΞΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ 2 ΦΟΡΕΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ ΛΟΓΙΚΑ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΑΝΤΛΙΑΣ ΝΕΡΟΥ,ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΛΕΩ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΤΟΤΕ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΕΝ,ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΚΑΚΟ,ΚΑΙΕΙ ΛΙΓΟ ΛΑΔΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΟΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 250.000 ΧΙΛ ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΘΑ ΕΛΕΓΑ,ΜΙΑ ΧΟΝΤΡΗ ΖΗΜΙΑ ΤΟ 2017 ΕΛΙΩΣΕ ΤΟ ΚΟΛΑΡΟ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΚΟΛΑΡΑ ΠΑΓΟΥΡΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΠΕΡΥΣΙ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΗ.
Τρομερά αξιόπιστη έτευνα. Κλαίω απο τα γέλια!!!! Η Αλφα Ρομέο στη κορυφή της αξιοπιστίας. Χα, χα, χα!!!!!
Απάντηση: Η έρευνα βασίζεται σε περισσότερες από 4.000 αναφορές κατόχων. Εάν έχετε κάποιο καλύτερο δείγμα -με αποδείξεις φυσικά- μπορείτε να το παρουσιάσετε.
Κάτοχος Skoda Octavia 5 1.800cc TSi GT200 εδώ και δύο χρόνια. Το πήρα μεταχειρισμένο με 84,000χλμ και μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα. Ένα check engine μου είχε ανάψει μόνο που σχετιζόνταν με τον αισθητήρα βαρομετρικής πίεσης, αλλά δεν ήταν χαλασμένος. Ο μάστορας σε εξιδικευμένο συνεργείο μου είπε πως μπορεί να ήταν οτιδήποτε απο σκουπιδάκι μέχρι και κακό μείγμα καυσίμου. Έκτοτε δεν μου έχει ξαναβγάλει τίποτα. Σβέλτο, στιβαρό, χώροι αρκετά μεγάλοι και οικονομικό. Είμαι απόλυτα ευχαριστιμένος.
Εδω ο αλλος γραφει το Fiat Punto ειναι αξιοπιστο.... Ελληναρες
ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΗΝΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚ/ΤΩΝ <<ΓΙΑ ΚΛΩΤΣΙΕΣ>>.Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ALFA ROMEO 159 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
Απάντηση: Καλημέρα σας. Ο μόνος λόγος για να σβηστεί αναφορά είναι αν έχει ψευδή στοιχεία ιδιοκτήτη ή πινακίδας, για λόγους αξιοπιστίας της έρευνας. Θα μπορούσατε να κάνετε ξανά την αναφορά αν θέλετε, εφόσον είστε σίγουρος ότι δεν βρισκετε την προηγούμενη! Ευχαριστούμε.
Σύμφωνα με τα σχόλια , αν οι κάτοχοι σχολιάζουν αναλογικά με τα κυκλφορούντα οχήματα, κυκλοφορούν διπλάσια ALFA ROMEO από MERCEDES ή από AUDI , περίπου όσα HONDA ή HYUNDAI , ή αλλιώς ένα για κάθε 2 TOYOTA ...
Κάτοχος mini cooper 2002. Με μόλις 100000 χλμ το αυτοκίνητο έβγαλε πρόβλημα στο σασμαν, έγινε αλλάγη με μεταχειρισμένο (κόστος 1600 ευρω). Δύο φορές αλλαγή η φέτα του καλοριφέρ, μια φορα το aircondition, μονίμως βλάβες στα ηλέκτρικά παράθυρα, ραγισμένο κάρτερ λαδιού. Κακή ποιότητα των πλαστικών, πρόβλημα με την αντλία τιμονιού. Η πρώτη γενιά πραγματικά βρίθει σε αξιοπιστία σε σημείο αγανάκτησης
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΒΑΛΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ
Δεν ανοίγουν οι αναφορές για τα μοντέλα. Ελέγξτε το
Δεν ανοίγουν οι αναφορές ανά μάρκα.
Απάντηση: Καλημέρα σας, το ελέγξαμε και λειτουργούν κανονικά.
grand vitara 1.6 του 1999, κατασκευή Ιαπωνία, 100000 χιλιόμετρα . Μόνο λάδια τακάκια και ιμάντες ΑΡΙΣΤΟ!!!!
Θα ήθελα να κάνουν συγκεκριμένα τα μοντέλα που έχουν θέματα και όχι βάζω μια μάρκα και κρίνω !!αλλο το bmw M5 και άλλο το 316 η 116 πχ.. δεν μου φαίνεται σωστό και δίκαιο να κατονομάζεις ένα αόριστο μοντέλο ... άλλο kia άλλο rs6 ... δεν είναι ίσα και όμοια .. το αναφέρω διότι κάπου διάβασα σε ένα άρθρο για τα χειρότερα αυτοκίνητα , και συγκρίνουν το απλό καθημερινό αμάξι με υπεραυτοκινητα .. άκυρο!!! Όποτε παρακαλώ γίνετε συγκεκριμένοι για να μπορούμε να ξέρουμε τι να πάρουμε κ τι όχι.. πως να το οδηγούμε και πως να το συντηρούμε διότι πολλοι δεν ξέρουν Ούτε πως να οδηγούν ούτε από συντήρηση με αποτέλεσμα να κρίνουν το αμάξι και όχι το τι φταίει κάποιοες φορές ..
το skoda αξιοπιστο ενω το vw αναξιπιστο με τα ιδια μηχανικα..οτι να ναι αλλος συγκρινει το carina του 90 που εχει ενα τιμονι και εναν λεβιε για ταχυτητες, με το bmw του 2020 που εχει 100 χιλιομετρα καλωδιο, ξανα οτι να ναι
Το φολκβαγξεν είχε κάποια προβλήματα ιδιαίτερα τα μικρά κυβικά το πασατ που είχα την τύχη να οδηγήσω μοντέλο 2007 tSi 1600 δεν είχε κανένα σοβαρό πρόβλημα αν εξαιρέσουμε την πλακέτα πασπαρτου μηχάρη συναγερμού κλείδωμα που κομπλαρε εντός εσωτερικού πάρκινγκ πυλωτης κόστος πριν από πέντε ετη 850 ευρώ