Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έρευνα: Τα υβριδικά είναι 5 φορές πιο ρυπογόνα από τα ηλεκτρικά!

 Σχολιάστε 
4.246 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2024)
Έρευνα: Τα υβριδικά είναι 5 φορές πιο ρυπογόνα από τα ηλεκτρικά!

- Έρευνα βγάζει νικητές στην «καθαρότητα» τα ηλεκτρικά!
- Τα υβρίδια είναι έως και 4,9 φορές πιο ρυπογόνα από τα ηλεκτρικά σε όλο τον κύκλο ζωής τους.
- Τα Plug-in υβριδικά είναι περίπου δύο φορές πιο ρυπογόνα.
- Τα SUV με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι 3,5 φορές πιο ρυπογόνα.

Έρευνα από τις ΗΠΑ βγάζει νικητές στην «καθαρότητα» τα ηλεκτρικά

Τελικά ποια αυτοκίνητα είναι λιγότερο επιβαρυντικά για το περιβάλλον τα υβριδικά ή τα ηλεκτρικά; Οι συζητήσεις γύρω από αυτό το θέμα μπορούν να διαρκούν επί μέρες, ωστόσο μία έρευνα από το Διεθνές Συμβούλιο Καθαρών Μεταφορών (International Council on Clean Transportation - ICCT) στις ΗΠΑ βγάζει ξεκάθαρους νικητές τα ηλεκτρικά. Μάλιστα, υπογραμμίζεται πως είναι πολύ πιο «καθαρά» από τα υβριδικά, κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους, ιδίως όταν φορτίζονται με ενέργεια που προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές.  

Αυτά υπολογίζονται ως ρύποι του κύκλου ζωής των αυτοκινήτων

Πριν δούμε τα αποτελέσματα της έρευνας να σημειώσουμε πως σε αυτή, ως «εκπομπές ρύπων του κύκλου ζωής των αυτοκινήτων» υπολογίζονται οι ρύποι που προέρχονται από την κατασκευή των μπαταριών και των οχημάτων, την παραγωγή πρώτης ύλης και καυσίμου, τη χρήση του οχήματος και την διάλυση του στο τέλος του κύκλου ζωής του.

Πάνω από τους διπλάσιους ρύπους υβριδικά και βενζινοκίνητα

Σύμφωνα λοιπόν με την αμερικανική έρευνα, τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά σεντάν αλλά και τα SUVεκπέμπουν 2,2 και 2,5 φορές περισσότερους ρύπους σε όλο τον κύκλο ζωής τους από τα αντίστοιχα ηλεκτρικά. Ομοίως, τα plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) και για τους δύο τύπους αμαξώματος εκπέμπουν περίπου διπλάσιους ρύπους. Σε ότι αφορά τα SUV με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παράγουν έως και 3,5 φορές περισσότερους ρύπους από τα αντίστοιχα ηλεκτρικά.

Αυξάνεται η διαφορά όταν τα ηλεκτρικά φορτιστούν από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

Τα παραπάνω αποτελέσματα αφορούν ηλεκτρικά οχήματα που φορτίστηκαν σε ένα τυπικό δίκτυο φορτιστών. Η έρευνα υποστηρίζει πως εάν η φόρτιση των αμιγώς ηλεκτρικών γίνει εξ ολοκλήρου από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τότε η διαφορά στους ρύπους μεγαλώνει ακόμα περισσότερο, αφού τα υβριδικά SUV εκπέμπουν 4,9 φορές περισσότερους ρύπους και τα SUV με κινητήρα εσωτερικής καύσης 6,7 φορές περισσότερα αέρια θερμοκηπίου σε όλο τον κύκλο ζωής τους.

Συνέχεια του άρθρου >>>
KIA
Autotriti.gr