Όπως αναφέρουν τα διεθνή μέσα το αυτοκίνητο θα διατηρήσει το μοναδικό του στυλ, με τις εκδόσεις Touring και Grand Touring να λαμβάνουν καινούργιες ζάντες αλουμινίου σε ασημί χρώμα, ενώ η τελευταία έκδοση θα φέρει επίσης προβολείς, πίσω φώτα και φώτα ημέρας, όλα τεχνολογίας LED.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2.0 λίτρων θα συνεχίζει να βρίσκεται στη γκάμα της εταιρείας προσφέροντας 157 ίππους.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές θα δεν θα είναι μεγάλες, με πιο αξιοσημείωτη αυτή της αναβαθμισμένης κονσόλας αλλά και την ύπαρξη φωτιστικών σωμάτων στους καθρέπτες.
Στα μηχανικά σύνολα ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2.0 λίτρων θα συνεχίζει να βρίσκεται στη γκάμα της εταιρείας προσφέροντας 157 ίππους, ενώ στην αμέσως επόμενη κλίμακα θα προσφερθεί ο κινητήρας 2.5 λίτρων που παράγει 187 άλογα.
Από κει και πέρα το σύστημα φρεναρίσματος i-ELOOP δεν θα βρίσκεται πλέον στον εξοπλισμό του ανανεωμένου μοντέλου, σε αντίθεση με το Smart City Brake Support, το οποίο είναι ένα σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, που λειτουργεί σε ταχύτητες μέχρι και 30 χλμ. / ώρα.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως η τιμολόγηση του μοντέλου για την αγορά των ΗΠΑ θα αρχίσει από 18.970 δολάρια (16.517 ευρώ) για το σεντάν και 20.220 δολάρια (17.605 ευρώ) για το hatchback.
Από τα ομορφότερα, πιο αξιόπιστα και με κορυφαία οδική συμπεριφορά αυτοκίνητα. Σίγουρα δεν έχει τη θέση που του αξίζει στις πωλήσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στην ευρώπη...
Από τα ομορφότερα, πιο αξιόπιστα και με κορυφαία οδική συμπεριφορά αυτοκίνητα. Σίγουρα δεν έχει τη θέση που του αξίζει στις πωλήσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στην ευρώπη...