Η ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα ανεξάρτητου σχεδιαστή αποκαλύπτει πως θα μοιάζει η νέα Mercedes GLC βάσει των εικόνων που έχουν έρθει στη δημοσιότητα έως τώρα. (Πηγή: autoevolution.com)
Νέα Mercedes GLC: Μεγαλύτερη, με τετραδιεύθυνση & πιο hi-tech
Την πρώτη μέρα του Ιουνίου θα κάνει πρεμιέρα η νέα, δεύτερη γενιά της Mercedes GLC έχοντας στο ενεργητικό της κινητήρες βενζίνης και diesel με ήπια και Plug-in υβριδική τεχνολογία, τετραδιεύθυνση για περισσότερη ευελιξία και πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο στην καμπίνα α λα S-Class.
Δεύτερη γενιά Mercedes GLC προ των πυλών
Οι πρώτες πληροφορίες ήθελαν τη νέα γενιά της Mercedes GLC να κάνει ντεμπούτο προς το φθινόπωρο, ωστόσο νέα δεδομένα προέκυψαν που φέρνουν πιο κοντά την αποκάλυψη του μεσαίου SUV της premium γερμανικής μάρκας και πιο συγκεκριμένα την 1η Ιουνίου. Η Mercedes-Benz βάζει τις τελευταίες πινελιές στη δεύτερη γενιά της GLC στη Σουηδία, εκεί όπου βρίσκεται το τελευταίο διάστημα για δοκιμές εξέλιξης, έχοντας σαφείς επιρροές από την «αδελφή» C-Class.
Από άποψης διαστάσεων, η νέα GLC θα μεγαλώσει φτάνοντας τα 4,72 μέτρα σε μήκος (η GLC που κυκλοφορεί έχει μήκος 4,65 μ.), ενώ ανάλογα αύξηση παρατηρεί κανείς και στο μεταξόνιο το οποίο θα είναι κατά 15 χλστ. μεγαλύτερο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους χώρους των επιβατών. Πέρα από την καμπίνα, και το διαμέρισμα των αποσκευών θα είναι μεγαλύτερο κατά 50 λίτρα, με το συνολικό όγκο να ορίζεται στα 600 λίτρα.
Θέλοντας ενδεχομένως να ισοσταθμίσει την αύξηση στο μήκος, το «αστέρι» εφοδιάζει τη νέα GLC με τετραδιεύθυνση που δίνει τη δυνατότητα στους πίσω τροχούς να στρίψουν έως και 4,5 μοίρες. Ως αποτέλεσμα, η ευελιξία της GLC βελτιώνεται σε μεγάλο βαθμό, καθώς ο κύκλος στροφής της μειώνεται στα 10,8 μέτρα, που είναι μια πολύ καλή επίδοση για SUV άνω των 4,7 μέτρων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Hi-tech καμπίνα με άρωμα S-Class
H καμπίνα της νέας GLC θα χαρακτηρίζεται από τη δεύτερη γενιά του συστήματος infotainment MBUX της Mercedes, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη νέα S-Class. Από εκεί και έπειτα θεωρείται δεδομένη η ενσωμάτωση των νεότερων σχεδιαστικών προτύπων της Mercedes-Benz, που μεταφράζεται σε μια νέα σχεδιαστική διάταξη του ταμπλό και της καμπίνας, καθώς ο συμβατικός πίνακας οργάνων θα αντικατασταθεί από μία επίπεδη οθόνη 12,3 ιντσών (στάνταρ), ενώ εκείνη του συστήματος ψυχαγωγίας (11,9 ίντσες στη βασική έκδοση) θα βρίσκεται χαμηλά στην κεντρική κονσόλα.
Βενζίνη και diesel με mild & Plug-in hybrid
Περνώντας στη γκάμα των κινητήρων του premium μεσαίου SUV, αυτή θα απαρτίζεται από μοτέρ βενζίνης και diesel τα οποία θα συνεργάζονται με το ήπια υβριδικό σύστημα EQ Boost της εταιρείας. Αυτό σημαίνει πως ένα 48βολτο σύστημα θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 23 ίππων δίνοντας την απαραίτητη ώθηση όπου χρειάζεται για την μείωση των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης. Επιπρόσθετα, στο πλάνο θα υπάρχουν και τρεις Plug-in υβριδικές εκδόσεις, δύο βενζίνης (300e και 400e) και μία diesel (300de), με στάνταρ τετρακίνηση 4Matic και ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ. κατά WLTP. Σε αντίθεση με την C-Class που προσφέρεται αποκλειστικά με τετρακύλινδρους κινητήρες, η GLC ανεβαίνει κλίμακα και θα έχει στο ρόστερ της και 6κύλινδρα μοτέρ, όπως ο 3λιτρος «OM 656M» που θα αποδίδει περί τους 300 ίππους, στο πλευρό των τετρακύλινδρων.
Συνέχεια του άρθρου >>>