Hyundai i30 με 120 άλογα (17.090 ευρώ). Ξεκινάει η προσπάθεια του κορεάτικου μικρομεσαίου. Υπενθυμίζουμε ότι η το i30 N Performance με 275 άλογα είχε «γράψει» επίδοση 74 χλμ./ώρα στο Comfort και 76 χλμ./ώρα στο N οδηγικό προφίλ.
17:38
17:38
17:40
1η προσπάθεια για το Hyundai i30 στα 71 χλμ./ώρα επιτυχημένη. Γι΄ αυτό θα πάμε σε δεύτερη προσπάθεια στα 73 χλμ./ώρα αναζητώντας το όριο του μοντέλου.
17:42
Απέτυχε στα 73 χλμ./ώρα το Hyundai i30. Είχαμε έντονη υποστροφή και ρίξαμε κορίνα. Τρίτη προσπάθεια στα 72 χλμ./ώρα.
17:45
Επιτυχημένη η 3η προσπάθεια για το Hyundai i30 στα 72 χλμ./ώρα. Θα πρέπει να τονίσουμε πως είναι ένα value for money αυτοκίνητο, έχοντας στα θετικά του την ομοιογένεια και την ασφάλεια. Εν κατακλείδι αξίζει τα λεφτά του.
17:45
Κατάταξη μέχρι τώρα Hyundai i30 - 72 χλμ./ώρα Opel Astra - 72 χλμ./ώρα VW Golf - 71,5 χλμ./ώρα Alfa Romeo Giulietta Ford Focus Honda Civic Peugeot 308 Renault Megane SEAT Leon
Ειμαι κατοχος της giulietta 1.6jtdm εδω κ 6 μηνες κ διαβαζω αρκετα για τα δημοφιλη, τα συγχρονα κ τα ευπωλητα μοντελα ( η giulietta απουσιαζει ωστοσο βλεπω πολλα καινουρια στο δρομο, μαλλον θα φταιει η προσφορα τους..). Λοιπον, η ειμαι τοσο εκτος πραγματικοτητας οπως ο st παραπσνω αναγνωριζοντας την υπεροχη της alfa, η πρεπει να μας υπενθυμισετε τα κριτηρια επιλογης μοντελων για test. Αληθεια, πως επιλεγονται, κ μαλιστα για ενα τετοιο τεστ? Μηπως παρα το οτι ειναι παλιο, δειχνει ακομη το δρομο σε αλλους κατασκευαστες?
Αυτο που παραλειψατε να αναφερετε και που δεν καταλαβαν πολλοι ειναι πως η. Alfa romeo ειναι diesel, που σημαινει περισσοτερο βαρος μπροστα.Εαν δοκιμαζατε τη βενζινοκινητη λογικα θα επαιρνε την πρωτια.
Οποίος δεν έχει κολλήματα και ταμπού ....οποίος έχει οδηγήσει giulietta γνωρίζει ... οποίος δεν έχει οδηγήσει καλύτερα να σιωπήσει και να συνεχίσει να οδηγεί το alnyxta του
Tasos@.. επειδή η αγορά αυτοκινητου είναι πολυπλοκο θέμα..τα εξοδα τα πληρωνει ο αγοραστης ιδιοκτητης..δεν είναι εταιρικο ή χαρισμα το αυτοκινητο...και επειδή μπαινουν πολύ παραγοντες για την αγορά...και επειδή εδώ είναι Ελαδα..τοτς άσε για βασιλιαδες και πρίγκιπες...Προσωπικα δεν μου αρεσουν οι 3 κιλυνδροι κινητήρες με τους αμεσους ψεκασμούς ...και η παρωχημένη πίσω αναρτηση με τον ημιακαμπτο...δεν ξερω μπορει να είναι και ιδιοτροπια μου , αλλα το βλεπω κοροιδια να δωσεις 20 χιλιαρικα για 1000 κυβικα 3κυλιβδρο μοτερ με ημιακαμπτο αξονα..αυτά...!
ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ AUTOTRITI ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ GOLF ΠΟΥ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Το test ειναι αποδειξη για το ποσο μπροστα ειναι τα Ιταλικά αυτοκινητα....Κατ αρχην να πουμε οτι η Giulietta θα επρεπε να δοκιμαστει με κινητηρα βενζινης οπως και τα υπολοιπα,καθως ειναι γνωστο οτι τα Diesel εχουν περισσοτερο βαρος μπροστα....Αυτο απο μονο του καταδεικνιει για πιο λογο η Alfa Romeo Giulietta ειναι ο τελικος νικητης του test.....που παρ οτι εχει 8 χρονια στην πλατη απο την χρονολογια εναρξης παραγωγης(2010) καταφερνει και ειναι καλυτερη απ ολα τα καινουργια μοντελα...Ωραιο και το Focus ,αλλα οπως ειπαμε αν παιρνατε για δοκιμη της Βενζινοκινητη Giulietta, τοτε το Focus παρ οτι ειναι το καινουργιο μοντελο που κυκλοφορισε πριν λιγους μηνες θα εχανε την πρωτια απ την Giulietta....Το γελιο που θα ριχναμε βεβαια θα ηταν μεγαλο αν περνατε τα μοντελα των αλλων εταιρειων που ειχαν το 2010 τοτε η διαφορα με την Giulietta θα ηταν απλως χαοτική....Ολοι εμεις που φωναζουμε για την οδηγικη υπεροχη της Alfa Romeo απλως δικαιωνομαστε για αλλη μια φορα....Θα ηθελα να σας παρακαλεσω να παρετε και το audi a3 bmw serie1 και Mercedes A class και να το προσθεσετε εστω και λιγο καθυστεριμενα στο αρθρο σας για να αποδειχθει για αλλη μια φορα ποσο υποδιαιστερα ειναι και αυτα τα τρεια Γερμανικα σε σχεση με την Alfa Romeo Giulietta.Ευχαριστω
ασχέτως των αποτελεσμάτων, μάλλον αποτελεί μνημείο ερασιτεχνισμού το "δήθεν" τεστ, σε έναν δημόσιο κατ΄ ουσίαν χώρο και χωρίς όργανα τηλεμετρίας.π.χ. vbox, με μόνο κριτήριο το πόση θεωρεί ο οδηγός δοκιμαστής ότι είναι "η ταχύτητα εισόδου"... πως προκύπτει λοιπόν η πραγματική μέση ταχύτητα περάσματος? ευτυχώς που κάνετε τέτοια τέστ για να αντιλαμβανόμαστε το επίπεδο των δοκιμών σας
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας, ωστόσο κρίμα που διαθέσατε περισσότερο χρόνο για το σχόλιο, απότι για να δείτε έστω ένα βίντεο και να αντιληφθείτε ότι χρησιμοποιούμε Vbox για τις μετρήσεις συνδεδεμένο με το tablet στο ταμπλό ώστε να βλέπει ο οδηγός σε πραγματικό χρόνο την ταχύτητα εισόδου.
Το test ειναι αποδειξη για το ποσο μπροστα ειναι τα Ιταλικά αυτοκινητα....Κατ αρχην να πουμε οτι η Giulietta θα επρεπε να δοκιμαστει με κινητηρα βενζινης οπως και τα υπολοιπα,καθως ειναι γνωστο οτι τα Diesel εχουν περισσοτερο βαρος μπροστα....Αυτο απο μονο του καταδεικνιει για πιο λογο η Alfa Romeo Giulietta ειναι ο τελικος νικητης του test.....που παρ οτι εχει 8 χρονια στην πλατη απο την χρονολογια εναρξης παραγωγης(2018) καταφερνει και ειναι καλυτερη απ ολα τα καινουργια μοντελα...Ωραιο και το Focus ,αλλα οπως ειπαμε αν παιρνατε για δοκιμη της Βενζινοκινητη Giulietta, τοτε το Focus παρ οτι ειναι το καινουργιο μοντελο που κυκλοφορισε πριν λιγους μηνες θα εχανε την πρωτια απ την Giulietta....Το γελιο που θα ριχναμε βεβαια θα ηταν μεγαλο αν περνατε τα μοντελα των αλλων εταιρειων που ειχαν το 2010 τοτε η διαφορα με την Giulietta θα ηταν απλως χαοτική....Ολοι εμεις που φωναζουμε για την οδηγικη υπεροχη της Alfa Romeo απλως δικαιωνομαστε για αλλη μια φορα....Θα ηθελα να σας παρακαλεσω να παρετε και το audi a3 bmw serie1 και Mercedes A class και να το προσθεσετε εστω και λιγο καθυστεριμενα στο αρθρο σας για να αποδειχθει για αλλη μια φορα ποσο υποδιαιστερα ειναι και αυτα τα τρεια Γερμανικα σε σχεση με την Alfa Romeo Giulietta.Ευχαριστω
Το focus είχε είσοδο στα 76,6. Είναι μια εξαιρετική επίδοση αν αναλογιστούμε την τιμή και το μέγεθος του. Απ ότι φαίνεται ο ημιάκαμπτος έχει εξελίχθη αρκετά, σε σημείο να μην αισθάνεσαι αισθητή διάφορα ακόμη και στο όριο, σε σχέση με την πολλαπλών συνδέσμων, η οποία δυστυχώς τείνει προς εξαφάνιση στην μικρομεσαία κατηγορία, προς όφελος χώρου και κόστους. Το ίδιο και με τους κινητήρες, μείωση κυλίνδρων και κυλινδρισμου με δυνατά τούρμπο, προς όφελος κόστους κατασκευής και μείωσης κατανάλωσης. Κορυφαίο στην κατηγορία του το focus, η ford δίνει μαθήματα ακρίβειας ελιγμών και σταθερότητας, αλλά η Alfa , όπως και η BMW είναι πάθος. Συγχαρητήρια για την πολύ καλή προσπάθεια. Καλή συνέχεια!
Υποστροφή διαβάζω για τη Giullietta... Αλλά εσείς μείνετε στην αίσθηση ότι είναι το καλύτερο αυτοκίνητο οδηγικά. Που όντως εχει ενα αμεσότατο μπροστινό σύστημα για να λέμε την αλήθεια αλλά σε μεγάλη πίεση είναι πιο υποστροφικη και από τα vag!Δυστυχώς στα υπόλοιπα λόγω παλαιότητας έχει μείνει πισω αλλά η ομορφιά να τα λέμε όλα αντισταθμιζει πολλά.
Βέβαια ολα αυτά είναι παρελθόν. Έχουμε νέο ηγέτη που ηταν και αναμενόμενο. Focus λοιπόν που επανακτησε τα σκήπτρα της κατηγορίας.Για μένα ήδη το πιο ολοκληρωμένο και το καλύτερο. Αμέσως μετά με τρομερό value for money το Leon και έπονται τα υπόλοιπα.
Προς @Sotiris και @Tasos Αγαπητοι φιλοι μονο και μονο που παρομοιαζετε την Alfa με Starlet δειχνει ποιος ειναι ο φανατικος με παρωπιδες.Αντιθετως με οσα πιστευετε σχετικα με τον Ασσο της BMW...Σε τεστ που ειχε γινει απο γνωστο έταιρο Γερμανοφιλο περιοδικο ειτε σε επιδοσεις,ειτε σε ακινητοποιηση,ειτε σε ενεργητικη ασφαλεια,ειτε σε παθητικη ασφαλεια,ειτε σε συστημα διευθυνσης εβγαινε καλυτερη η Giulietta καθως τα νουμερα απο τις μετρησεις ηταν ΑΜΕΙΛΙΚΤΑ.....και δεν αφηναν περιθωριο στον δημοσιογραφακο για προπαγανδα....Αν και στο τελος στην συνοψη η αντιφαση πηγαινε συννεφο....Αρα με βαση την πραγματικοτητα και οχι με βαση της αρνηση της πραγματικοτητας η οποια σας ταλαιπωρει....Αν καποιο αυτοκινητο απ τα δυο θα το παρομοιαζαμε με Starlet,αυτο θα ηταν η BMW SERIE1 και με Lotus την Alfa Romeo...Παντελη αγνοια λοιπον περι αυτοκινησης δειχνει οταν τολμας να συγκρινεις την Alfa Romeo με την BMW,καθως οδηγικά η Alfa ειναι μακραν ανωτερο αυτοκινητο....Sotiris & Tasos Η Alfa Romeo Giulietta σε αντιθεση με οσα αυθαιρετα θεlete να πιστευετε, Το 2011 στο περιοδικο Drive ειχαν κανει δοκιμη test ταρανδου με το focus να εχει τοτε πολλαπλους συνδεσμους Με την Giulietta να βγαινει Νο1 στην καταταξη μεταξυ 10 αυτοκινητων του ανταγωνισμου και το Focus Νο8 (με παντα ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ το Golf οπως και στην δοκιμη του Autotriti)Αγαπητε Taso επειδη απ αυτα που γραφεις φαινεται οτι δεν κατεχεις γρι για το τι κανει ο ημιακαμπτος σε σχεση με τους πολλαπλους.Θα σε βοηθησω για να μην μπερδευεσαι....Το αυτοκινητο δεν το στριβουν οι πολλαπλοι ουτε ο ημιακαμπτος...Αν κανεις μια δοκιμη σε οδοστρωμα που δεν εχει καποια ανωμαλια τοτε ο πισω αξονας δεν θα αναπηδησει οποτε το αυτοκινητο που εχει ημιακαμπτο δεν θα επιρεαστει οσον αφορα την σταθεροτητα του πισω μερους.Η διαφορα φαινεται οταν θα τρεχεις και θα βρεθεις σε κακο οδοστρωμα οπου η ανωμαλια του οδοστρωματος απο τον ενα τροχο θα μεταδοθει και στον απεναντι τροχο λογω ημιακαμπτου.Στην περιπτωση της δοκιμης του Autotriti λοιπον το Focus ειχε δυο πλεονεκτηματα...Ηταν ΤΟ St line (που σημαινει διαφορετικη αναρτηση απο το απλο)και ειχε βενζινοκινητηρα που ειναι ελαφρυτερος σε σχεση με τους πεταελαιοκινητηρες(Το Focus με Diesel κινητηρα ειναι βαρυτερο μπροστα αρα και πιο λογω μεγαλυτερου βαρους παρουσιαζει μεγαλυτερη υποστροφη απο το αντιστοιχο βενζινοκινητο)Συνοψιζοντας λοιπον.....μετα απο 8 χρονια η Giulietta σε πεισμα των αρνητων της πραγματικοτητας παραμενει το πο στριφτερο αυτοκινητο ,με τον ανταγωνισμο να μην μπορει παρ οτι εφτιαξαν ολοι καινουργια μοντελα,να μην μπορει να φτιαξει ενα αυτοκινητο που να στριβει καλλυτερα απ την Alfa Romeo Giulietta.Ειτε αρεσει ειτε δεν αρεσει εται ειναι τα πραγματα βαση των δοκιμων....Εσεις μπορετε να συνεχισετε να φανταζεστε οτι θελετε.
Οι Ιταλοί πάντα είχαν τέλεια οδική συμπεριφορά. Απόδειξη ότι από παλιά που χρησιμοποιούσαν οι υπόλοιποι κατασκευαστές ημιάκαμπτο άξονα οι Ιταλοί χρησιμοποιούσαν ανεξάρτητη ανάρτηση με βοηθητικό υποπλαίσιο που λειτουργεί σαν παθητική τετραδιεύθυνση.
Τα τεστ δεν τα πιστεύω και ειδικα στην Ελλάδα Γιατί το αντίστοιχο τεστ σε ισπανικο περιοδικο το Honda περασε με 77 χλμ εδω στο ελλαδισταν τα ιαπωνική και τα Κορεάτικα τα αντιμετωπίζετε λες και σας ταΐζουν οι γερμανοι και οι γάλλοι τι να λετε ήμαρτον .τέσσερις ηπείροι προτιμούν ασιατικα αυτοκίνητα αλλά η προπαγάνδα στην Ελλάδα καλα κραταει.
Το να προσπαθείς να αποδείξεις ότι η Alfa Romeo είναι το πρότυπο στην οδηγική συμπεριφορά, πάνω κι από το Focus με εκατοντάδες νίκες στα Rally, αποκλειστικά και μόνο χάρη στην οδηγική του συμπεριφορά, δείχνει μια εντελώς υποκειμενική ματιά. Το Focus, ήταν, είναι και θα είναι, μια κατηγορία μόνο του στην οδηγική συμπεριφορά. Ανάμεσα σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα κατά καιρούς, το Focus έστριβε σαν τρένο, καλύτερα κι από την BMW 120 xdrive, κάτι που είναι ιεροσυλία να το πεις, για τους γνώστες της BMW και των δυνατοτήτων της. H Alfa είναι γνωστή για τους αφοσιωμένους κατόχους της, αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση κορυφή στην κατηγορία. Να πω, ότι μάλλον δεν έχετε οδηγήσει Focus, όσοι έχετε Alfa και ποτέ δεν είναι αργά. Για μένα και την εμπειρία μου, η Alfa πάντα μου έδινε την εντύπωση ενός ελαφρού αμαξιού χωρίς απόλυτο έλεγχο, κάτι που με το Focus δεν το είχα ποτέ. Ειδικά στις ταχύτητες 200+ (autobahn).
Η Giulietta είναι 7η και όχι 2η με 72.5 χιλιόμετρα, λόγω των ζαντών 17 ιντσών. Το focus είναι ξεκάθαρα το αυτοκίνητο με την καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Νομίζω ότι έπρεπε να συμπεριλάβετε στο τεστ κ toyota auris καθώς και audi a3 και a class καθώς αποσπούν μεγάλο μερίδιο στην αγορά αυτοκινήτων. Ειδικά το πρώτο.
St θα συμφωνήσω μαζί σου και για τα χρήματα και για το ότι το αυτοκίνητο δεν είναι παίξε γέλασε αγορά. Δεν είπα κάτι τέτοιο ποτέ. Το να προσπαθείτε όμως να αποδείξετε ότι το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο για τα λεφτά του ενώ δεν ισχύει αυτό πραγματικά δεν ξέρω πως να το πω.
Ο ένας εδώ που γράφει μέσα είναι φανατικός είναι γνωστό.. Βέβαια δεν μας έχει πει τι θα γίνει αν κοντραριστεί η Giullietta με βενζίνη και το Focus επίσης με βενζίνη και πολλαπλούς όπως επίσης και να κοντραριστεί και το Audi με τους πολλαπλούς και όχι με τον ημιάκαμπτο.Δεν μας λέει επίσης, πως γίνεται η Giullietta με τους πολλαπλούς να χάνει απο αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο άξονα το Focus, ούτε το οτι ενώ κράζει τα γερμανικά για υποστροφή δεν λέει ότι όταν πιεστεί πολύ η Alfa, είναι χειρότερη σε υποστροφή!
Δεν είναι η Alfa πρώτη όσο και να σας κακοφαινεται. Παρόλο που όπως εχω ξαναπεί έχει ένα μπροστινό σύστημα ξυράφι.Αυτο δε σημαίνει πως και με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα δεν ευχαριστιεσαι οδήγηση.
Και μη θεωρείς St παρωχημενο τον ημιάκαμπτο ούτε τον τρικυλινδρο. Τα πάντα είναι θέμα ρύθμισης και πίστεψε αυτά τα έχω δει δεν τα λέω έτσι επειδή μου ήρθανε.
Τα τελικά αποτελέσματα μου φαίνονται λογικά.Θα έπρεπε βέβαια να μην συγκρίνονται ευθέως τα βαριά Diesel με τα βενζινοκίνητα...αλλά και πάλι το δείγμα φαντάζομαι οτι θα είναι κοντά στη πραγματικότητα
Δεν χρειάζεται να διαφωνούμε για την alfa και το Focus! Είναι και τα δυο πολύ καλύτερα απο ολα τα υπόλοιπα! Η alfa πιο πολύ μου αρέσει η φινέτσα της ενω το Focus πραγματικά είναι απίστευτο σε δρομους με στροφες! Αυτό που έχω σαν παρατήρηση είναι οτι δεν βρίσκω δίκαιες τις ποινές... Πρώτων το Focus ναι μεν φαρδυτερα ελαστικά και σπορ ανάρτηση αλλά με ημιάκαμπτο... Θα μπορούσατε να βάζατε την έκδοση με τους πολλαπλούς συνδέσμους... Επίσης στην alfa αντί για Diesel να ήταν βενζίνη κτλ. Επίσης σε ξένο τεστ, νομίζω ισπανικό, το Focus πέρασε με 83 χλμ /ωρα όταν η Porsche 911 turbo με πολύ πιο φαρδιά ελαστικά και πιο σκληρή ανάρτηση πέρασε με 82χλμ/ώρα...
Συγχαρητήρια στο περιοδικό για την ανταπόκριση του αιτήματος του αναγνωστικού του κοινού.
Δεν υπάρχει λόγος για ποινή 1,5 km στην Giulietta
γιατί η ζάντες είναι 17 ιντσών στην βασική έκδοση.
Akyros o diagonizmos.Giatiii?????Gia na exoume sosto diagonizmo prepi ta aytokinita na einai idoia.
1-idoia sta kaysima(ola diesel i benzina)
2-idia kyvika
3-lastika.
Συγχαρητήρια για την προσπάθεια και τις δοκιμές. Έτσι το αναγνωστικό κοινό ενημερώνεται ουσιαστικά. Μόνο ένα σημείο κριτικής: η προσέγγιση "επειδή το Ford focus είχε γενικά άλλη ανάρτηση αφαιρούμε 1.5χλμ/ώρα" είναι αυθαίρετη (θυμίζει κολοκυθιά - γιατί να μην αφαιρέσετε 2χλμ/ώρα;). Συνεπώς βρείτε ένα Focus με όμοια ανάρτηση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της δοκιμής και καταγράψτε την επίδοση.
Να προσθέσω επίσης, ότι το να τολμάς να συγκρίνεις τη Julietta με τη BMW 1, δείχνει παντελή άγνοια περί αυτοκίνησης. Έχοντας οδηγήσει και τα δύο είναι σα να συγκρίνεις Starlet με Lotus.
Μπραβο σε ο,τι κανετε για εμας!
Ερωτηση : αν γινει βιαιος ελιγμος με ταχυτητα πανω απο τα 100 km, (εως 120km) υπαρχει εικονα για το τι θα συμβει;;
Κι αυτο γιατι ακουω αρκετους να πιστευουν πως μ ενα .."καλο" αυτοκινητο, θα τα καταφερουν να συνεχισουν...ευθεια!!!
Αν ψάξει κάποιος το διαδίκτυο θα βρει πολλά και διαφορετικά αποτελέσματα για το καθένα από τα αυτοκίνητα της δοκιμής. Οπότε δεν είναι ενα απόλυτο τεστ το συγκεκριμένο για να βγάζουμε βασιλιάδες και υπηκόους.
Για μένα, περισσότερο νόημα θα είχε να τεθεί ένα όριο τιμής και με βάση αυτό να δοκιμαστεί ό, τι μπορεί να προσφέρει η κάθε εταιρία, χωρίς ποινές λόγω ζαντών κτλ..
Ειμαι κατοχος της giulietta 1.6jtdm εδω κ 6 μηνες κ διαβαζω αρκετα για τα δημοφιλη, τα συγχρονα κ τα ευπωλητα μοντελα ( η giulietta απουσιαζει ωστοσο βλεπω πολλα καινουρια στο δρομο, μαλλον θα φταιει η προσφορα τους..). Λοιπον, η ειμαι τοσο εκτος πραγματικοτητας οπως ο st παραπσνω αναγνωριζοντας την υπεροχη της alfa, η πρεπει να μας υπενθυμισετε τα κριτηρια επιλογης μοντελων για test. Αληθεια, πως επιλεγονται, κ μαλιστα για ενα τετοιο τεστ? Μηπως παρα το οτι ειναι παλιο, δειχνει ακομη το δρομο σε αλλους κατασκευαστες?
Αυτο που παραλειψατε να αναφερετε και που δεν καταλαβαν πολλοι ειναι πως η. Alfa romeo ειναι diesel, που σημαινει περισσοτερο βαρος μπροστα.Εαν δοκιμαζατε τη βενζινοκινητη λογικα θα επαιρνε την πρωτια.
Οποίος δεν έχει κολλήματα και ταμπού ....οποίος έχει οδηγήσει giulietta γνωρίζει ... οποίος δεν έχει οδηγήσει καλύτερα να σιωπήσει και να συνεχίσει να οδηγεί το alnyxta του
Tasos@.. επειδή η αγορά αυτοκινητου είναι πολυπλοκο θέμα..τα εξοδα τα πληρωνει ο αγοραστης ιδιοκτητης..δεν είναι εταιρικο ή χαρισμα το αυτοκινητο...και επειδή μπαινουν πολύ παραγοντες για την αγορά...και επειδή εδώ είναι Ελαδα..τοτς άσε για βασιλιαδες και πρίγκιπες...Προσωπικα δεν μου αρεσουν οι 3 κιλυνδροι κινητήρες με τους αμεσους ψεκασμούς ...και η παρωχημένη πίσω αναρτηση με τον ημιακαμπτο...δεν ξερω μπορει να είναι και ιδιοτροπια μου , αλλα το βλεπω κοροιδια να δωσεις 20 χιλιαρικα για 1000 κυβικα 3κυλιβδρο μοτερ με ημιακαμπτο αξονα..αυτά...!
Η Alfa Romeo Giulietta και το Honda Civic τι ζάντες φοράνε 17 ιντσών; Δεν θα έπρεπε να έχουν και αυτα ποινή 1,5 χλμ/ωρα;
ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ AUTOTRITI ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ GOLF ΠΟΥ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
εμφανίστηκε η Τζιουλέττα....καλό αυτό...! να μαθαίνει ο κόσμος τι προσφέρει και πόσο κοστίζει γιαυτά που προσφέρει....αυτά.. και εύγε σας!
Θα ήθελα να συγχαρώ τη Διεύθυνση για την ανταπόκριση και τη συμμετοχή της giulietta στο συγκεκριμένο τεστ, είστε εξαιρετικοί!
Το test ειναι αποδειξη για το ποσο μπροστα ειναι τα Ιταλικά αυτοκινητα....Κατ αρχην να πουμε οτι η Giulietta θα επρεπε να δοκιμαστει με κινητηρα βενζινης οπως και τα υπολοιπα,καθως ειναι γνωστο οτι τα Diesel εχουν περισσοτερο βαρος μπροστα....Αυτο απο μονο του καταδεικνιει για πιο λογο η Alfa Romeo Giulietta ειναι ο τελικος νικητης του test.....που παρ οτι εχει 8 χρονια στην πλατη απο την χρονολογια εναρξης παραγωγης(2010) καταφερνει και ειναι καλυτερη απ ολα τα καινουργια μοντελα...Ωραιο και το Focus ,αλλα οπως ειπαμε αν παιρνατε για δοκιμη της Βενζινοκινητη Giulietta, τοτε το Focus παρ οτι ειναι το καινουργιο μοντελο που κυκλοφορισε πριν λιγους μηνες θα εχανε την πρωτια απ την Giulietta....Το γελιο που θα ριχναμε βεβαια θα ηταν μεγαλο αν περνατε τα μοντελα των αλλων εταιρειων που ειχαν το 2010 τοτε η διαφορα με την Giulietta θα ηταν απλως χαοτική....Ολοι εμεις που φωναζουμε για την οδηγικη υπεροχη της Alfa Romeo απλως δικαιωνομαστε για αλλη μια φορα....Θα ηθελα να σας παρακαλεσω να παρετε και το audi a3 bmw serie1 και Mercedes A class και να το προσθεσετε εστω και λιγο καθυστεριμενα στο αρθρο σας για να αποδειχθει για αλλη μια φορα ποσο υποδιαιστερα ειναι και αυτα τα τρεια Γερμανικα σε σχεση με την Alfa Romeo Giulietta.Ευχαριστω
ασχέτως των αποτελεσμάτων, μάλλον αποτελεί μνημείο ερασιτεχνισμού το "δήθεν" τεστ, σε έναν δημόσιο κατ΄ ουσίαν χώρο και χωρίς όργανα τηλεμετρίας.π.χ. vbox, με μόνο κριτήριο το πόση θεωρεί ο οδηγός δοκιμαστής ότι είναι "η ταχύτητα εισόδου"... πως προκύπτει λοιπόν η πραγματική μέση ταχύτητα περάσματος? ευτυχώς που κάνετε τέτοια τέστ για να αντιλαμβανόμαστε το επίπεδο των δοκιμών σας
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας, ωστόσο κρίμα που διαθέσατε περισσότερο χρόνο για το σχόλιο, απότι για να δείτε έστω ένα βίντεο και να αντιληφθείτε ότι χρησιμοποιούμε Vbox για τις μετρήσεις συνδεδεμένο με το tablet στο ταμπλό ώστε να βλέπει ο οδηγός σε πραγματικό χρόνο την ταχύτητα εισόδου.
… η Τζιουλέττα...πού είναι η Τζιουλέττα……; όντως είναι εκτός συναγωνισμού...!
ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ..Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ..ΤΟ ΝΕΟ FOCUS TIMA THN ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ..ΘΑ ΣΕΒΕΣΤΕ!
Το test ειναι αποδειξη για το ποσο μπροστα ειναι τα Ιταλικά αυτοκινητα....Κατ αρχην να πουμε οτι η Giulietta θα επρεπε να δοκιμαστει με κινητηρα βενζινης οπως και τα υπολοιπα,καθως ειναι γνωστο οτι τα Diesel εχουν περισσοτερο βαρος μπροστα....Αυτο απο μονο του καταδεικνιει για πιο λογο η Alfa Romeo Giulietta ειναι ο τελικος νικητης του test.....που παρ οτι εχει 8 χρονια στην πλατη απο την χρονολογια εναρξης παραγωγης(2018) καταφερνει και ειναι καλυτερη απ ολα τα καινουργια μοντελα...Ωραιο και το Focus ,αλλα οπως ειπαμε αν παιρνατε για δοκιμη της Βενζινοκινητη Giulietta, τοτε το Focus παρ οτι ειναι το καινουργιο μοντελο που κυκλοφορισε πριν λιγους μηνες θα εχανε την πρωτια απ την Giulietta....Το γελιο που θα ριχναμε βεβαια θα ηταν μεγαλο αν περνατε τα μοντελα των αλλων εταιρειων που ειχαν το 2010 τοτε η διαφορα με την Giulietta θα ηταν απλως χαοτική....Ολοι εμεις που φωναζουμε για την οδηγικη υπεροχη της Alfa Romeo απλως δικαιωνομαστε για αλλη μια φορα....Θα ηθελα να σας παρακαλεσω να παρετε και το audi a3 bmw serie1 και Mercedes A class και να το προσθεσετε εστω και λιγο καθυστεριμενα στο αρθρο σας για να αποδειχθει για αλλη μια φορα ποσο υποδιαιστερα ειναι και αυτα τα τρεια Γερμανικα σε σχεση με την Alfa Romeo Giulietta.Ευχαριστω
Το focus είχε είσοδο στα 76,6. Είναι μια εξαιρετική επίδοση αν αναλογιστούμε την τιμή και το μέγεθος του. Απ ότι φαίνεται ο ημιάκαμπτος έχει εξελίχθη αρκετά, σε σημείο να μην αισθάνεσαι αισθητή διάφορα ακόμη και στο όριο, σε σχέση με την πολλαπλών συνδέσμων, η οποία δυστυχώς τείνει προς εξαφάνιση στην μικρομεσαία κατηγορία, προς όφελος χώρου και κόστους. Το ίδιο και με τους κινητήρες, μείωση κυλίνδρων και κυλινδρισμου με δυνατά τούρμπο, προς όφελος κόστους κατασκευής και μείωσης κατανάλωσης. Κορυφαίο στην κατηγορία του το focus, η ford δίνει μαθήματα ακρίβειας ελιγμών και σταθερότητας, αλλά η Alfa , όπως και η BMW είναι πάθος. Συγχαρητήρια για την πολύ καλή προσπάθεια. Καλή συνέχεια!
Υποστροφή διαβάζω για τη Giullietta... Αλλά εσείς μείνετε στην αίσθηση ότι είναι το καλύτερο αυτοκίνητο οδηγικά. Που όντως εχει ενα αμεσότατο μπροστινό σύστημα για να λέμε την αλήθεια αλλά σε μεγάλη πίεση είναι πιο υποστροφικη και από τα vag!Δυστυχώς στα υπόλοιπα λόγω παλαιότητας έχει μείνει πισω αλλά η ομορφιά να τα λέμε όλα αντισταθμιζει πολλά. Βέβαια ολα αυτά είναι παρελθόν. Έχουμε νέο ηγέτη που ηταν και αναμενόμενο. Focus λοιπόν που επανακτησε τα σκήπτρα της κατηγορίας.Για μένα ήδη το πιο ολοκληρωμένο και το καλύτερο. Αμέσως μετά με τρομερό value for money το Leon και έπονται τα υπόλοιπα.
Προς @Sotiris και @Tasos Αγαπητοι φιλοι μονο και μονο που παρομοιαζετε την Alfa με Starlet δειχνει ποιος ειναι ο φανατικος με παρωπιδες.Αντιθετως με οσα πιστευετε σχετικα με τον Ασσο της BMW...Σε τεστ που ειχε γινει απο γνωστο έταιρο Γερμανοφιλο περιοδικο ειτε σε επιδοσεις,ειτε σε ακινητοποιηση,ειτε σε ενεργητικη ασφαλεια,ειτε σε παθητικη ασφαλεια,ειτε σε συστημα διευθυνσης εβγαινε καλυτερη η Giulietta καθως τα νουμερα απο τις μετρησεις ηταν ΑΜΕΙΛΙΚΤΑ.....και δεν αφηναν περιθωριο στον δημοσιογραφακο για προπαγανδα....Αν και στο τελος στην συνοψη η αντιφαση πηγαινε συννεφο....Αρα με βαση την πραγματικοτητα και οχι με βαση της αρνηση της πραγματικοτητας η οποια σας ταλαιπωρει....Αν καποιο αυτοκινητο απ τα δυο θα το παρομοιαζαμε με Starlet,αυτο θα ηταν η BMW SERIE1 και με Lotus την Alfa Romeo...Παντελη αγνοια λοιπον περι αυτοκινησης δειχνει οταν τολμας να συγκρινεις την Alfa Romeo με την BMW,καθως οδηγικά η Alfa ειναι μακραν ανωτερο αυτοκινητο....Sotiris & Tasos Η Alfa Romeo Giulietta σε αντιθεση με οσα αυθαιρετα θεlete να πιστευετε, Το 2011 στο περιοδικο Drive ειχαν κανει δοκιμη test ταρανδου με το focus να εχει τοτε πολλαπλους συνδεσμους Με την Giulietta να βγαινει Νο1 στην καταταξη μεταξυ 10 αυτοκινητων του ανταγωνισμου και το Focus Νο8 (με παντα ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ το Golf οπως και στην δοκιμη του Autotriti)Αγαπητε Taso επειδη απ αυτα που γραφεις φαινεται οτι δεν κατεχεις γρι για το τι κανει ο ημιακαμπτος σε σχεση με τους πολλαπλους.Θα σε βοηθησω για να μην μπερδευεσαι....Το αυτοκινητο δεν το στριβουν οι πολλαπλοι ουτε ο ημιακαμπτος...Αν κανεις μια δοκιμη σε οδοστρωμα που δεν εχει καποια ανωμαλια τοτε ο πισω αξονας δεν θα αναπηδησει οποτε το αυτοκινητο που εχει ημιακαμπτο δεν θα επιρεαστει οσον αφορα την σταθεροτητα του πισω μερους.Η διαφορα φαινεται οταν θα τρεχεις και θα βρεθεις σε κακο οδοστρωμα οπου η ανωμαλια του οδοστρωματος απο τον ενα τροχο θα μεταδοθει και στον απεναντι τροχο λογω ημιακαμπτου.Στην περιπτωση της δοκιμης του Autotriti λοιπον το Focus ειχε δυο πλεονεκτηματα...Ηταν ΤΟ St line (που σημαινει διαφορετικη αναρτηση απο το απλο)και ειχε βενζινοκινητηρα που ειναι ελαφρυτερος σε σχεση με τους πεταελαιοκινητηρες(Το Focus με Diesel κινητηρα ειναι βαρυτερο μπροστα αρα και πιο λογω μεγαλυτερου βαρους παρουσιαζει μεγαλυτερη υποστροφη απο το αντιστοιχο βενζινοκινητο)Συνοψιζοντας λοιπον.....μετα απο 8 χρονια η Giulietta σε πεισμα των αρνητων της πραγματικοτητας παραμενει το πο στριφτερο αυτοκινητο ,με τον ανταγωνισμο να μην μπορει παρ οτι εφτιαξαν ολοι καινουργια μοντελα,να μην μπορει να φτιαξει ενα αυτοκινητο που να στριβει καλλυτερα απ την Alfa Romeo Giulietta.Ειτε αρεσει ειτε δεν αρεσει εται ειναι τα πραγματα βαση των δοκιμων....Εσεις μπορετε να συνεχισετε να φανταζεστε οτι θελετε.
Οι Ιταλοί πάντα είχαν τέλεια οδική συμπεριφορά. Απόδειξη ότι από παλιά που χρησιμοποιούσαν οι υπόλοιποι κατασκευαστές ημιάκαμπτο άξονα οι Ιταλοί χρησιμοποιούσαν ανεξάρτητη ανάρτηση με βοηθητικό υποπλαίσιο που λειτουργεί σαν παθητική τετραδιεύθυνση.
Τα τεστ δεν τα πιστεύω και ειδικα στην Ελλάδα Γιατί το αντίστοιχο τεστ σε ισπανικο περιοδικο το Honda περασε με 77 χλμ εδω στο ελλαδισταν τα ιαπωνική και τα Κορεάτικα τα αντιμετωπίζετε λες και σας ταΐζουν οι γερμανοι και οι γάλλοι τι να λετε ήμαρτον .τέσσερις ηπείροι προτιμούν ασιατικα αυτοκίνητα αλλά η προπαγάνδα στην Ελλάδα καλα κραταει.
Απάντηση: Για αυτό προφανώς και το Honda Civic Type R κατέχει και το ρεκόρ των δοκιμών μας!
Το να προσπαθείς να αποδείξεις ότι η Alfa Romeo είναι το πρότυπο στην οδηγική συμπεριφορά, πάνω κι από το Focus με εκατοντάδες νίκες στα Rally, αποκλειστικά και μόνο χάρη στην οδηγική του συμπεριφορά, δείχνει μια εντελώς υποκειμενική ματιά. Το Focus, ήταν, είναι και θα είναι, μια κατηγορία μόνο του στην οδηγική συμπεριφορά. Ανάμεσα σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα κατά καιρούς, το Focus έστριβε σαν τρένο, καλύτερα κι από την BMW 120 xdrive, κάτι που είναι ιεροσυλία να το πεις, για τους γνώστες της BMW και των δυνατοτήτων της. H Alfa είναι γνωστή για τους αφοσιωμένους κατόχους της, αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση κορυφή στην κατηγορία. Να πω, ότι μάλλον δεν έχετε οδηγήσει Focus, όσοι έχετε Alfa και ποτέ δεν είναι αργά. Για μένα και την εμπειρία μου, η Alfa πάντα μου έδινε την εντύπωση ενός ελαφρού αμαξιού χωρίς απόλυτο έλεγχο, κάτι που με το Focus δεν το είχα ποτέ. Ειδικά στις ταχύτητες 200+ (autobahn).
Η Giulietta είναι 7η και όχι 2η με 72.5 χιλιόμετρα, λόγω των ζαντών 17 ιντσών. Το focus είναι ξεκάθαρα το αυτοκίνητο με την καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Εχουμε να ριξουμε γελιο!
Νομίζω ότι έπρεπε να συμπεριλάβετε στο τεστ κ toyota auris καθώς και audi a3 και a class καθώς αποσπούν μεγάλο μερίδιο στην αγορά αυτοκινήτων. Ειδικά το πρώτο.
St θα συμφωνήσω μαζί σου και για τα χρήματα και για το ότι το αυτοκίνητο δεν είναι παίξε γέλασε αγορά. Δεν είπα κάτι τέτοιο ποτέ. Το να προσπαθείτε όμως να αποδείξετε ότι το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο για τα λεφτά του ενώ δεν ισχύει αυτό πραγματικά δεν ξέρω πως να το πω. Ο ένας εδώ που γράφει μέσα είναι φανατικός είναι γνωστό.. Βέβαια δεν μας έχει πει τι θα γίνει αν κοντραριστεί η Giullietta με βενζίνη και το Focus επίσης με βενζίνη και πολλαπλούς όπως επίσης και να κοντραριστεί και το Audi με τους πολλαπλούς και όχι με τον ημιάκαμπτο.Δεν μας λέει επίσης, πως γίνεται η Giullietta με τους πολλαπλούς να χάνει απο αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο άξονα το Focus, ούτε το οτι ενώ κράζει τα γερμανικά για υποστροφή δεν λέει ότι όταν πιεστεί πολύ η Alfa, είναι χειρότερη σε υποστροφή! Δεν είναι η Alfa πρώτη όσο και να σας κακοφαινεται. Παρόλο που όπως εχω ξαναπεί έχει ένα μπροστινό σύστημα ξυράφι.Αυτο δε σημαίνει πως και με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα δεν ευχαριστιεσαι οδήγηση. Και μη θεωρείς St παρωχημενο τον ημιάκαμπτο ούτε τον τρικυλινδρο. Τα πάντα είναι θέμα ρύθμισης και πίστεψε αυτά τα έχω δει δεν τα λέω έτσι επειδή μου ήρθανε.
Τα τελικά αποτελέσματα μου φαίνονται λογικά.Θα έπρεπε βέβαια να μην συγκρίνονται ευθέως τα βαριά Diesel με τα βενζινοκίνητα...αλλά και πάλι το δείγμα φαντάζομαι οτι θα είναι κοντά στη πραγματικότητα
Οπωσδήποτε το νέο Kia Ceed. Και το Fiat Tipo HB αν δεν το έχετε ήδη κάνει. Συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας.
Δεν χρειάζεται να διαφωνούμε για την alfa και το Focus! Είναι και τα δυο πολύ καλύτερα απο ολα τα υπόλοιπα! Η alfa πιο πολύ μου αρέσει η φινέτσα της ενω το Focus πραγματικά είναι απίστευτο σε δρομους με στροφες! Αυτό που έχω σαν παρατήρηση είναι οτι δεν βρίσκω δίκαιες τις ποινές... Πρώτων το Focus ναι μεν φαρδυτερα ελαστικά και σπορ ανάρτηση αλλά με ημιάκαμπτο... Θα μπορούσατε να βάζατε την έκδοση με τους πολλαπλούς συνδέσμους... Επίσης στην alfa αντί για Diesel να ήταν βενζίνη κτλ. Επίσης σε ξένο τεστ, νομίζω ισπανικό, το Focus πέρασε με 83 χλμ /ωρα όταν η Porsche 911 turbo με πολύ πιο φαρδιά ελαστικά και πιο σκληρή ανάρτηση πέρασε με 82χλμ/ώρα...
Συγχαρητήρια στο περιοδικό για την ανταπόκριση του αιτήματος του αναγνωστικού του κοινού. Δεν υπάρχει λόγος για ποινή 1,5 km στην Giulietta γιατί η ζάντες είναι 17 ιντσών στην βασική έκδοση.
Akyros o diagonizmos.Giatiii?????Gia na exoume sosto diagonizmo prepi ta aytokinita na einai idoia. 1-idoia sta kaysima(ola diesel i benzina) 2-idia kyvika 3-lastika.
Audi a3??? Δεν έχει? Mercedes a class??
Συγχαρητήρια για την προσπάθεια και τις δοκιμές. Έτσι το αναγνωστικό κοινό ενημερώνεται ουσιαστικά. Μόνο ένα σημείο κριτικής: η προσέγγιση "επειδή το Ford focus είχε γενικά άλλη ανάρτηση αφαιρούμε 1.5χλμ/ώρα" είναι αυθαίρετη (θυμίζει κολοκυθιά - γιατί να μην αφαιρέσετε 2χλμ/ώρα;). Συνεπώς βρείτε ένα Focus με όμοια ανάρτηση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της δοκιμής και καταγράψτε την επίδοση.
Να προσθέσω επίσης, ότι το να τολμάς να συγκρίνεις τη Julietta με τη BMW 1, δείχνει παντελή άγνοια περί αυτοκίνησης. Έχοντας οδηγήσει και τα δύο είναι σα να συγκρίνεις Starlet με Lotus.
Μπραβο σε ο,τι κανετε για εμας! Ερωτηση : αν γινει βιαιος ελιγμος με ταχυτητα πανω απο τα 100 km, (εως 120km) υπαρχει εικονα για το τι θα συμβει;; Κι αυτο γιατι ακουω αρκετους να πιστευουν πως μ ενα .."καλο" αυτοκινητο, θα τα καταφερουν να συνεχισουν...ευθεια!!!
Αν ψάξει κάποιος το διαδίκτυο θα βρει πολλά και διαφορετικά αποτελέσματα για το καθένα από τα αυτοκίνητα της δοκιμής. Οπότε δεν είναι ενα απόλυτο τεστ το συγκεκριμένο για να βγάζουμε βασιλιάδες και υπηκόους. Για μένα, περισσότερο νόημα θα είχε να τεθεί ένα όριο τιμής και με βάση αυτό να δοκιμαστεί ό, τι μπορεί να προσφέρει η κάθε εταιρία, χωρίς ποινές λόγω ζαντών κτλ..
Μπράβο παιδιά πολύ καλή δουλειά, μία ερώτηση το pegeuot το 308 το άκουσα λίγο θορυβώδες ή είναι η ιδέα μου εύχαριστω πολύ.