Πόσο σας επηρεάζουν οι αυξήσεις στα διόδια;
Εσάς πόσο σας επηρεάζουν οι τσουχτερές αυξήσεις στα διόδια;
4.827 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2014)
Πώς κατάφεραν και έφτασαν τα διόδια για Θεσσαλονίκη να κοστίζουν όσο ένα εισιτήριο με το αεροπλάνο; Όταν μια χώρα έχει δύο εθνικές οδούς, είναι δυνατόν να μην μπορείς να πατήσεις σε καμία; Εσάς πόσο σας επηρεάζουν και τι θα κάνετε για να αποφύγετε τα διόδια;
Με τη λογική ότι στην Ελλάδα ο περισσότερος κόσμος χρησιμοποιεί τις εθνικές οδούς για «διακοπές» και όχι καθημερινά για δουλειά όπως στις άλλες χώρες, οι εταιρίες που τις διαχειρίζονται αντιστάθμισαν τη «χασούρα» από τις μειωμένες διελεύσεις, με τεράστια αύξηση στα διόδια.
Λες και δεν βλέπουν πως αυτή η «Ελληνική» λογική του «χάνω κόσμο, ανεβάζω τιμές» έχει καταστρέψει το εμπόριο. Εκτός και αν τα έχουν «συμφωνήσει» με τις αεροπορικές εταιρείες και θέλουν να τους αυξήσουν την κίνηση. Γιατί πλέον, μαζί με τα καύσιμα, είναι ακριβότερο να πας οδικώς στην Θεσσαλονίκη από το να «πετάξεις».
Ειδικά στους σταθμούς διοδίων δίπλα στην Αθήνα, όπου η κίνηση είναι μεγάλη καθότι ο κόσμος έχει βγει και κατοικεί και πιο έξω από το κέντρο, η «ποινή» της αποκέντρωσης φτάνει σε δυσθεώρητα ποσά κάθε μήνα, ειδικά όταν οι μισθοί είναι χαμηλοί.
Στη δε Ελευσίνα άνοιξαν και τον σταθμό διοδίων της επιστροφής. Για να πας για ένα μπάνιο το καλοκαίρι στους Αγίους Θεοδώρους θα πληρώνεις δύο φορές, πήγαιν-έλα. Χώρια όλες οι εταιρίες που «τραβήχτηκαν» προς τα έξω για να βρουν χώρο και τώρα όλοι οι εργαζόμενοι θα πρέπει να πηγαινοέρχονται από την «παλιά», όσο γίνεται τουλάχιστον, όπως ακριβώς κινούνταν και το 60.
Σε μία χώρα που η «ανάπτυξη» είναι η χήνα με τα χρυσά αβγά, εμείς κόβουμε όλες τις μεταφορές από και προς την πρωτεύουσα για επιχειρήσεις και ιδιώτες, ρίχνουμε την κυκλοφορία στο δίκτυο του 1950 και φρενάρουμε όλες τις μετακινήσεις σε ρυθμό χελώνας.
Εσείς πως το βλέπετε; Πόσο σας επηρεάζουν οι αυξήσεις; Πώς σκοπεύετε να τις αντιμετωπίσετε και τι θα κάνετε για να αποφύγετε τα διόδια;
Κύριε pano αυτά που λέτε είναι η μία πλευρά του ίδιου νομίσματος.Όπως γνωρίζουμε να νομίσματα έχουν 2 όψεις, άρα ας δούμε και την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος.
Καλά τα λέτε να μην χρησιμοποιούμε την νέα εθνική οδό, ας μην την χρησιμοποιήσουμε, καλά τα λέτε να μην σηκώνουμε τις μπάρες, να μην καίμε κάνα κουβούκλιο και θυμόμαστε που παλαιότερα ήμασταν κομμουνιστές, νεολαίοι, και τώρα γίναμε ωραιοποιημένοι κομμουνιστές, σιτημένα μούσμουλα κοινός, να πάμε από τις παλιές οδούς, δεν σκεφτήκατε όμως ότι τρώγοντας έρχεται η όρεξη;Δηλαδή όταν δεν υπάρχει κανενός είδους αντίσταση, τότε των άλλων των καρφώνονται ιδέες ότι είναι και πολλοί μάγκες και θέλουν να μας εξοντώσουν κιόλας.Δεν θα μαλώσουμε για τον τρόπο της αντίστασης, όλα είναι αποδεκτά.
ΜΙλάτε όπως και πολλοί συνάνθρωποι μου για το κράτος, ποιός, οι, α είναι το κράτος τελικά;Στην ευρύτερη έννοια του, είμαστε όλοι μας το κράτος, άσχετα αν δεν μάθαμε τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα μας σωστά, ορθά, κ.τ.λ.Επί της αρχής όμως, δεν υπάρχει κράτος κάποιων ανθρώπων που μπορούν να κοιτάξουν τους πολλούς, μα τον εαυτό τους και τα προσωπικά συμφέροντα, ματαιοδοξίες τους, κ.τ.λ.Οπότε την Ελλάδα δεν την κυβερνούν αυτοί που φαίνονται αλλά αυτοί που δεν φαίνονται.Αυτοί που δεν φαίνονται είναι 40 οικογένειες και 200 εισαγωγικές, εξαγωγικές εταιρείες.Μία Ισραηλινή παροιμία λέει ΚΟΙΤΑΞΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ, μία άλλη λέει ΔΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΦΩΣ.
Από της ιστορία της Ελλάδος εως το σήμερα, τα πάντα γίναν με αίμα.Και τελικά αν δεν χυθεί αίμα, καλώς, κακώς, ευτυχώς, δυστυχώς, κ.τ.λ. δεν αλλάζει τίποτα.Το αίμα των Ελληνίδων και των Ελλήνων, είναι αυτό που θα γράψει την σύγχρονη ιστορία, ώστε να λυθούν και κάποια προβλήματα από την καθημερινότητα.Κάποιοι θα το παίξουν ι5 και μετά θα είναι στην παπάντζα, κρυμμένοι πίσω από κάπου, τα είχε η ιστορία και αυτά και θα τα έχει.
Τελικά όποιοι δεν γνωρίζουν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν χειρότερα.
@ sotos: Την Τετάρτη που έχει συγκέντρωση το πανυγειονομικό μέτωπο υγείας στα γραφεία του ΕΟΠΥΥ, θα έρθεις ή δε θα μπορέσεις επειδή θα είσαι Λάρισα με τους αργότες; Εσύ που ενδιαφέρεσαι για τους άλλους να πηγαίνεις και να σηκώνεις τις μπάρες, αν νομίζεις ότι έτσι θα λύσεις το πρόβλημα...
Άσε ρε φίλε, προσγειώσου λίγο στην πραγματικότητα. Η μόνη νόμιμη λύση είναι να μην χρησιμοποιούνται, για τόσο χρόνο μέχρι να πέσουν οι τιμές. Και μην ακούσω ότι αυτό δεν είναι εφικτό... Το 90% των οδηγών έχει τη δυνατότητα να το κάνει, αλλά είμαστε του βολέμματος, "θα πάω απ τη νέα εθνική, θα πληρώσω και μετά θα βρίζω για τα διόδια..."
Όλες οι αυξήσεις απορρέουν από τις συμβάσεις που δυστυχώς το κράτος τις υπέγραψε χωρίς κανέναν ενδιασμό. Από κει και πέρα, οι καταλήψεις, οι φωτιές κλπ δεν έχουν αποτέλεσμα όπως δείχνουν τα γεγονότα. Δε φταίνει οι εταιρείες, αλλά το κράτος. Εφόσον το κράτος τους έδωσε το δικαίωμα να θέτουν τέτοιες τιμές, καλά κάνουν, ο οποιοσδήποτε στη θέση τους θα το έκανε.
Αφιερωμένο στούς:panos (11/2/2014, 12:09), panos (11/2/2014, 12:09), Στάθης (8/2/2014, 21:37)
http://www.google.gr/imgres?sa=X&biw=1333&bih=645&tbm=isch&tbnid=kdVB94R1e9gujM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fdenplironothermis.wordpress.com%2F2013%2F02%2F15%2F%25CE%25B1%25CE%25BB%25CE%25BB%25CE%25B7%25CE%25BB%25CE%25B5%25CE%25B3%25CE%25B3%25CF%258D%25CE%25B7-%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25B7%25CE%25BD-%25CE%25B1%25CE%25BD%25CE%25BF%25CE%25B9%25CF%2587%25CF%2584%25CE%25AE-%25CF%2583%25CF%2585%25CE%25BD%25CE%25AD%25CE%25BB%25CE%25B5%25CF%2585%25CF%2583%25CE%25B7-%25CE%25BA%25CE%25B1%2F&docid=m2Qohh2-xa5q8M&imgurl=http%3A%2F%2Fdenplironothermis.files.wordpress.com%2F2013%2F02%2Fcebcceb7cebd-ceb1cf83cf87cebfcebbceb5ceafcf83ceb1ceb9-cf83cf86ceacceb6cebfcf85cebd-cf84cebfcf85cf82-ceaccebbcebbcebfcf85cf82.jpg&w=403&h=403&ei=FSr9Uv7GJ4TpswbY4YGADw&zoom=1&ved=0CFoQhBwwAg&iact=rc&dur=1242&page=1&start=0&ndsp=20
Θα αλλάξω αναγκαστικά διαδρομή για το χωριό που έχω σπίτι ώστε να μην πληρώνω διόδια. Αν το έκαναν αυτό όλοι οι οδηγοί και δεν πέρναγε κανείς από τα διόδια, σε 2-3 μήνες θα αναγκάζονταν να κατεβάσουν τις τιμές.
Δεν με επηρεάζουν αλλά με αφορούν. Το θεωρώ απαράδεκτο μέτρο χωρίς αντίκρυσμα. Λυπάμαι για την κατάντια της πολιτικής
Εμένα προσωπικά δε με επηρεάζουν. Στο χωριό πηγαίνω 3 φορές το χρόνο και σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση χρησιμοποιώ την παλιά εθνική. Το θέμα είναι ότι ο Έλληνας είναι μαζόχα. Όσο και να αυξηθούν οι τιμές, θα περνάει και θα περνάει και θα περνάει. Απλά θα βρίζει περισσότερο (και τις περισσότερες φορές προς λάθος κατεύθυνση). Για να μείνουν τα διόδια για 2-3 μήνες χωρίς καμία διελευση και τότε θα δούμε ποιος θα έχει πρόβλημα. Αλλά που μυαλό ο Έλληνας. Και μη μου πείτε ότι είναι ανέφικτο.... Μια χαρά εφικτό είναι, θέληση δεν υπάρχει...
Κλασσικό παράδειγμα κυβέρνησης ανδρείκελων. Αντί να πληρώσουν ρήτρα οι κοινοπραξίες για την τεράστια καθυστέρηση στα έργα, επικαλέστηκαν ανωτέρα βία "λόγω κρίσης", απαλλάχτηκαν οι εργολάβοι από τις συμβατικές τους υποχρεώσεις, επαναχρηματοδοτήθηκαν (!) και όχι μόνο αυτό, ενεργοποιήθηκαν και οι συμβάσεις του 2007, (μιας άλλης Ελλάδας δλδ), για της αυξήσεις των διοδίων. Διόδια, που έχουν υποστεί αυξήσεις 400% από τότε που δόθηκαν στις κοινοπραξίες! Κι αντί να μαζευτούμε όλοι οι οδηγοί και να πάμε στα δικαστήρια ακόμα και τα ευρωπαϊκά αν χρειαστεί, καθόμαστε και τους καμαρώνουμε.
Σίγουρα σε καιρούς κρίσεως φαντάζει προκλητική η αυξηση των διοδίων αλλά για να δούμε το θέμα και από μια άλλη οπτική γωνία. Μήπως για τους μόνιμους κατοίκους οι διελεύσεις στους κόμβους της Νέας Οδού μέχρι τη Μαλακάσσα καθίστανται φτηνότερες σε σχέση με το παρελθόν κατόπιν εφαρμογής των εκπτωτικών προγραμμάτων της εν λόγω εταιρείας; Λέω μήπως; Από την άλλη πλευρά εγω που είμαι σπάνιος χρήστης του συγκεκριμένου δρόμου απο αυτές τις αυξήσεις θίγομαι από ελάχιστα έως καθόλου.΄Φυσικά και μένα μου τη δίνει να πληρώνω προκαταβολικώς κάτι που ακόμα δεν είναι έτοιμο.Διάολε μετά θα έχω συμμετοχή στα κέρδη τους. όχι βεβαια.Από την άλλη όμως πλευρά σαράντα χρόνια και βάλε στους κατ επίφαση αυτοκινητόδρομους το Κρατος και το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας εισέπρατταν σαν τρελοι διόδια και μισθώματα από τα διάφορα rest area χωρίς να φτιάχνουν νεες ούτε να συντηρούν τις υπάρχουσες εθνικες οδούς. Διοτι το μέγιστο μέρος των εν λόγω χρημάτων πήγαινε για να καλύψει άλλες δαπάνες του Κρατους. Πόσοι άφησαν την τελευταία τους πνοη σε αυτούς τους δρόμους. Πόσοι ακρωτηριάστηκαν. Θυμάται κανείς; Αν ειναι δυνατον να χαρακτηρίζεται Εθνική οδός ο Κορίνθου Πατρων η σουπερ σκοτωστρα. Αν λοιπον για να αποκτησουμε νεους ή για να βελτιώσουμε τους υπάρχοντες αυτοκινητόδρομους πρέπει να πληρώσουμε τσιμπημένα κάπως διόδια ας το αποδεχτούμε. Εδω αποδεχτήκαμε χωρις να ανοιξει ρουθούνι άλλα και άλλα.
Αίσχος. Μόνο αυτή η λεξη μου έρχεται στο μυαλό για τις αυξήσεις των διοδίων. Έκαναν κανένα καινούργιο δρόμο; Πρόσφεραν καλύτερες υπηρεσίες ή ποιότητα ασφάλτου. Και μέσα σε όλα έχεις τα παγαλάκια της δημόσιας τηλεόρασης να λέμε πως τα διόδια που έκαψαν στην Μαλακάσα είναι κρατική περιουσία. Από που και ως που; Αφού οι μεγαλοεργολάβοι πήραν τσάμπα το εθνικό δίκτυο.
Αν υπήρχε ένα αξιοπρεπές εναλλακτικό οδικό δίκτυο, ίσως και να μην ήμουν τόσο οργισμένος με τις αυξήσεις. Τώρα όμως ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι. Ντροπή τους. Και στο κάτω-κάτω ποιος νόμος της αγοράς λέει ότι πληρώνεις κάτι πριν το αγοράσεις; Είναι σα να πηγαίνεις να αγοράσεις ένα πουλόβερ και να σου λένε πλήρωσε 50 ευρώ να το πλέξουμε και όταν είναι έτοιμο θα το φορέσεις. Μόνο στην Μπανανίας μας αυτά τα αίσχη.
Το απολυτο αισχος! Ξεφτιλα! Για μια ακομη φορα ειμαστε μαρτυρες μιας πρωτοφανους ληστρικης επιδρομης κατα εξακολουθηση προς ολους τους οδηγους. Δεν φτανουν οι αυξησεις σε ολα και σε ολους τα διοδια μας ελειπαν για να συμπληρωθει το παζλ της καταντιας! Για πολλοστη φορα βαζουν καπελο στο κοστος διελευσης με τροπο εξευτελιστικο! Μετα εχουν την απαιτηση απο τον Ελληνα να εχει αισιοδοξια οτι ολα θα φτιαξουν στο αμεσο μελλον ενω καθε πρωι ολη η Ελλαδα που περνα απο τα διοδια τους λουζει με ενα καρο κοσμητικα επιθετα και οχι μονο.Μπραβο σας ρε αλανια! Τα καταφερατε. Στειλατε την Ελλαδα στους παραδρομους αλλα γρηγορα θα βρεθειτε και εσεις σε αυτους. Πολυ συντομα!
Για όσουν δεν βιάζονται, η διαδρομή μέσω Αγ. Μερκουρίου είναι πολύ ωραία.
Και δεν πιστεύω ότι θα "πήξει", καθώς έχουμε καταπιεί πολύ χειρότερα...
Οι αυξήσεις των διοδίων σήμερα, που ο περισσότερος κόσμος υποφέρει από την οικονομική κρίση είναι απαράδεκτη. Δυναμιτίζει την ίδια την αξία της αυτοκίνησης, καθιστά τα οχήματα άχρηστα και ακίνητα και απαξιώνει και τον ειδικό τύπο για το αυτοκίνητο. Δεν αφήνει να χρησιμοποιούνται τα αυτοκίνητα εκεί για το οποίο φτιάχτηκαν: Τους ανοικτούς δρόμους...Μόνο απογοήτευση προκαλεί και μας αναγκάζει να μην μετακινούμαστε εύκολα σε άλλες περιοχές.
Ωραίες ιδέες έχει το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης! Πώς δεν το είχανε σκεφτεί τόσα χρόνια να ανοίξουνε τα διόδια της Ελευσίνας? Τώρα που πήραν μπρός σίγουρα θα βάλουν διόδια και στο κέντρο της Αθήνας.Έτσι με τόσες θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν στα δεκάδες χιλιάδες διόδια θα εξαλειφθεί και η λιγοστή ανεργία που υπάρχει και από τα έσοδα που θα δημιουργηθούν θα φτιάξουμε τους αυτοκινητόδρομους και θα ξεχρεώσουμε και το χρέος.Και ύστερα θα έρθει ο έρωτας....
Ντροπή. Γιατι να πληρώνω τέτοια ποσά σε καθημερινή βάση και να μην μπορω να αντίδραση; Επειδη κάποια στιγμη ενας η κάποιοι υπουργοί υπέγραψα συμβάσεις ντροπής; Είμαστε για λυπηση.
Εγώ κυκλοφορώ κυρίως στην Κρήτη. Στο υπόλοιπο εθνικό οδικό δίκτυο κυκλοφορώ πολύ σπάνια και μόνο αν πάω καμιά εκδρομή στην κεντρική Ελλάδα ή στην Πελοπόννησο. Επομένως η αύξηση των διοδίων αν και πολύ μεγάλη, δεν με απασχολεί. Μια λύση για όσους δεν θέλουν να πληρώνουν διόδια είναι και η χρήση της παλιάς οδού, όπου αυτό είναι εφικτό και εφόσον το ταξίδι δεν είναι βιαστικό. Υπάρχει και το πλεονέκτημα, της πιο όμορφης διαδρομής.