Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πόσο σας επηρεάζουν οι αυξήσεις στα διόδια;

Πόσο σας επηρεάζουν οι αυξήσεις στα διόδια;

Εσάς πόσο σας επηρεάζουν οι τσουχτερές αυξήσεις στα διόδια;

4.827 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2014)

Πώς κατάφεραν και έφτασαν τα διόδια για Θεσσαλονίκη να κοστίζουν όσο ένα εισιτήριο με το αεροπλάνο; Όταν μια χώρα έχει δύο εθνικές οδούς, είναι δυνατόν να μην μπορείς να πατήσεις σε καμία; Εσάς πόσο σας επηρεάζουν και τι θα κάνετε για να αποφύγετε τα διόδια;

Φοβόμασταν πως η επιστροφή στη δεκαετία του 50 θα ερχόταν από την ύφεση, αλλά ήρθε από τα διόδια. Γιατί όταν μια βόλτα μέχρι τη Θήβα κοστίζει σε διόδια όσο ένα μεροκάματο, γίνεται αυτομάτως απαγορευτικό να χρησιμοποιήσεις την εθνική οδό και πρέπει να πας «από μέσα». Όπως πήγαινε ο κόσμος 60 χρόνια πριν.
Με τη λογική ότι στην Ελλάδα ο περισσότερος κόσμος χρησιμοποιεί τις εθνικές οδούς για «διακοπές» και όχι καθημερινά για δουλειά όπως στις άλλες χώρες, οι εταιρίες που τις διαχειρίζονται αντιστάθμισαν τη «χασούρα» από τις μειωμένες διελεύσεις, με τεράστια αύξηση στα διόδια.
Λες και δεν βλέπουν πως αυτή η «Ελληνική» λογική του «χάνω κόσμο, ανεβάζω τιμές» έχει καταστρέψει το εμπόριο. Εκτός και αν τα έχουν «συμφωνήσει» με τις αεροπορικές εταιρείες και θέλουν να τους αυξήσουν την κίνηση. Γιατί πλέον, μαζί με τα καύσιμα, είναι ακριβότερο να πας οδικώς στην Θεσσαλονίκη από το να «πετάξεις». 
Ειδικά στους σταθμούς διοδίων δίπλα στην Αθήνα, όπου η κίνηση είναι μεγάλη καθότι ο κόσμος έχει βγει και κατοικεί και πιο έξω από το κέντρο, η «ποινή» της αποκέντρωσης φτάνει σε δυσθεώρητα ποσά κάθε μήνα, ειδικά όταν οι μισθοί είναι χαμηλοί. 
Στη δε Ελευσίνα άνοιξαν και τον σταθμό διοδίων της επιστροφής. Για να πας για ένα μπάνιο το καλοκαίρι στους Αγίους Θεοδώρους θα πληρώνεις δύο φορές, πήγαιν-έλα. Χώρια όλες οι εταιρίες που «τραβήχτηκαν» προς τα έξω για να βρουν χώρο και τώρα όλοι οι εργαζόμενοι θα πρέπει να πηγαινοέρχονται από την «παλιά», όσο γίνεται τουλάχιστον, όπως ακριβώς κινούνταν και το 60.
Σε μία χώρα που η «ανάπτυξη» είναι η χήνα με τα χρυσά αβγά, εμείς κόβουμε όλες τις μεταφορές από και προς την πρωτεύουσα για επιχειρήσεις και ιδιώτες, ρίχνουμε την κυκλοφορία στο δίκτυο του 1950 και φρενάρουμε όλες τις μετακινήσεις σε ρυθμό χελώνας. 
Εσείς πως το βλέπετε; Πόσο σας επηρεάζουν οι αυξήσεις; Πώς σκοπεύετε να τις αντιμετωπίσετε και τι θα κάνετε για να αποφύγετε τα διόδια; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
SEAT XENOIASTOI