ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τώρα το νέο Renault Twingo είναι και πισωμήχανο, και πισωκίνητο. Εσάς πως σας φαίνεται αυτό;

Τώρα το νέο Renault Twingo είναι και πισωμήχανο, και πισωκίνητο. Εσάς πως σας φαίνεται αυτό;

Εσείς είστε έτοιμοι για πισωκίνητο αυτοκίνητο στη μίνι κατηγορία;

8.360 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2014)

Πόσο σας ενδιαφέρει που μεταδίδεται η κίνηση; Όχι, όχι στα σπορ αυτοκίνητα. Στα μίνι. Γιατί τώρα το νέο Renault Twingo είναι και πισωμήχανο, και πισωκίνητο. Εσάς πως σας φαίνεται αυτό;

Όποιος πει ότι η μηχανή και η κίνηση πίσω στα πολύ μικρά αυτοκίνητα δεν είναι καινούργια, κερδίζει λουκούμι. Δεν είναι. Γιατί το Smart την (επαν)έφερε εδώ και 16 χρόνια και από τότε είναι δεδομένη και διαδεδομένη λύση. 
Το νέο Twingo λοιπόν, δεν έκλεψε την ιδέα. Την μοιράστηκε. Η Renault με την Mercedes έχουν συνεργασία σε πολλούς τομείς που μεταξύ άλλων καλύπτει και την από κοινού εξέλιξη ενός μίνι αυτοκινήτου, λίγο μεγαλύτερου από το δίπορτο και διθέσιο Smart.
Ο κοινός τους καρπός, ένα τετράπορτο και τετραθέσιο μίνι μοντέλο, στα σήματα της Renault είναι το Twingo, ενώ για τη Smart το μοντέλο που προέκυψε είναι το νέο Forfour
 Πέρα όμως από τα βιομηχανικά νέα και τις συνεργασίες, ένα πισωμήχανο και πισωκίνητο μίνι αυτοκίνητο, πως μπορεί να είναι καλή ιδέα; Πίσω είναι ο χώρος αποσκευών. Αν μπει το μοτέρ το πράγμα δυσκολεύει.
Ναι, μόνο που το μοτέρ που μπαίνει πίσω, λείπει από εμπρός. Που σημαίνει ότι η καμπίνα μπορεί να πάει όσο πιο εμπρός γίνεται, αφήνοντας έναν διακοσμητικό «όγκο» για την μουσούδα του αυτοκινήτου και βάζοντας τα πόδια των εμπρός επιβατών την ίδια ευθεία με τους τροχούς. Τόσο μπροστά.
Και έτσι, «ξαπλώνει» το παρμπρίζ, γίνεται ο χώρος εμπρός τους άνετος και δημιουργεί ένα αξεπέραστο συναίσθημα άνεσης και άπλας. Και όσο για τον χώρο αποσκευών, όντως πάσχει, αλλά μην ξενχάμε πως η κατηγορία γενικά έχει ένα θέμα σε αυτόν τον τομέα καθότι και οι διαστάσεις είναι μικρές αλλά και η γεωμετρία της ανάρτησης φτηνή και «τρώει» πολύ χώρο. 
Η Renault με το μοτέρ πίσω έχασε λίγο σε σχέση με τον ανταγωνισμό, κέρδισε όμως στα υπόλοιπα, ενώ με τα καθίσματα κάτω η επίπεδη βάση κάνει το Twingo ένα σωστό μίνιβαν.
Και η οδήγηση; Όποιος έχει οδηγήσει Smart ξέρει πολύ καλά πως τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου ακυρώνουν κάθε «ανήσυχη» τάση της ουράς να βγει εκτός ελέγχου. Και με το μακρύ μεταξόνιο, αναμένεται να έχει εξαφανιστεί και η νευρικότητα, οπότε οδηγικά το Twingo άνετα περνάει κάτω από το ραντάρ του μέσου οδηγού.
Εσείς όμως πως το βλέπετε; Πως σας φαίνεται τόση καινοτομία; Και η σχεδίαση; Μήπως τελικά η Renault έχει έναν άσσο στο μανίκι της; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
EURONCAR ASFALH FORTIGA