Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσείς πως θα θέλατε να είναι ένα ηλεκτρικό GTi;

2.641 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2020)

Τα ηλεκτρικά GTi θα μπουν σύντομα στην ζωή μας. Πως θα είναι όμως ένα GTi χωρίς κιβώτια ταχυτήτων ή πραγματικό ήχο; Τι αυτονομία και χρόνο φόρτισης θα έχει;


H Renault είναι ήδη σε αναζήτηση για το πως πρέπει να είναι ένα ηλεκτρικό GTi. Με το κοινό της μάρκας να έχει μάθει να περιμένει γρήγορες εκδόσεις από τους Γάλλους, το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι πως θα είναι ένα ηλεκτρικό GTi;
 
Ο επικεφαλής των ηλεκτρικών οχημάτων της Renault, Ζιλ Νορμάν, ξεκαθάρισε πως ενώ η μάρκα είχε αφήσει στην άκρη σχέδια για εκδόσεις GTi εντός της ηλεκτρικής γκάμας, οι πελάτες της επιμένουν, και επιμένουν τώρα.
 
Για τη Renault το να προσφέρει γρήγορες επιδόσεις, όπως τα RS στις γκάμες του Clio και του Megane, είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό. Ο κόσμος ξέρει ακριβώς τι θέλει. ¶ριστη και απαιτητική οδική συμπεριφορά και εκρηκτική οδηγική εμπειρία. Θέλει απόλυτες επιδόσεις. Θέλει στήσιμο που να εμπνέει αλλά και να διαφέρει. Και θέλει τον ήχο που πωρώνει.
 
Παραδοσιακά το κοινό των γρήγορων εκδόσεων ενδιαφέρεται λίγο για κατανάλωση και αυτονομία, και έτσι μάλλον θα δεχθεί και στις ηλεκτρικές εκδόσεις έναν σημαντικό περιορισμό στα χιλιόμετρα ανάμεσα σε φορτίσεις.
 
Όμως άλλο απλά να γεμίζεις συχνότερα, και άλλο να φορτίζεις συχνότερα, ειδικά αν η διαδικασία φόρτισης έχει σημαντική χρονική διάρκεια. Και αυτό είναι πρόβλημα. Η Renault ξέρει ότι θα μπορούσε να αραιώσει λίγο την συνταγή και να κάνει χρήση ηλεκτροκινητήρων που με έναν διακόπτη αλλάζουν προτεραιότητα από τις επιδόσεις, στην αυτονομία, όμως αυτό δεν θα δώσει τον ίδιο απόλυτο χαρακτήρα που ένα ηλεκτρικό μοτέρ σχεδιασμένο για επιδόσεις μπορεί να προσφέρει.
 
Και μετά είναι ο χειρισμός. Τα μοντέλα αυτά απαιτούν ένα κιβώτιο ταχυτήτων, όταν τα ηλεκτρικά δεν έχουν καν. Πως μπορεί να προσφέρει την εμπειρία αυτή η Renault, χωρίς να φαίνεται ως «πρόσθετο» χωρίς νόημα. Χωρίς να είναι απλά εκεί για να «θυμίζει» κιβώτιο ταχυτήτων.
 
Και τέλος είναι ο ήχος. Με δεδομένο ότι αυτός θα είναι τεχνητός, ποιός θα πληρώσει ένα ολόκληρο αυτοκίνητο για να αποκτήσει έναν ήχο που μπορεί να «κατεβάσει» με μία εφαρμογή;
 
Και έτσι η Renault ψάχνει τη συνταγή, και την θέλει γρήγορα σε παραγωγή ώστε να διατηρήσει τα πρωτεία της στην Ευρωπαική αγορά (το Zoe πουλάει σαν ζεστό ψωμί).
 
Εσείς όμως πως το βλέπετε ένα ηλεκτρικό GTi; Πόσο έτοιμοι είστε για μικρότερα διαστήματα ανάμεσα σε φορτίσεις; Και ποιά λειτουργία θέλετε να σας παρέχει ένα κιβώτιο ταχυτήτων όταν δεν χρειάζεται καν; Και τέλος τι ήχο θα θέλατε να κάνει αυτό το αυτοκίνητο;

Mercedes
20YEARS BEST SELLERS