Εσύ τι έμαθες για το μέλλον της Lancia από το πρωτότυπο Pu+Ra;
Αν περίμενες να μάθεις κάτι για το μέλλον των μοντέλων της Lancia από το πρωτότυπο που περιμέναμε τόσο καιρό να δούμε, μάλλον απογοητεύτηκες. Γιατί το Pu+Ra HPE, είναι γεμάτο ιδέες, αλλά χωρίς κανένα μέλλον σε ότι αφορά την παραγωγή. Οπότε, τι;
Lancia ακούμε, Lancia όμως ακόμη δε βλέπουμε. Η υπόσχεση της μάρκας για αναγέννηση, ή καλύτερα για ανάσταση, είναι ακόμη υπόσχεση, αφού αυτό που περιμέναμε να δούμε για να καταλάβουμε τι θα δούμε, δεν το είδαμε.
Αντίθετα, είδαμε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο, που δεν έχει καμία σχέση με μοντέλο παραγωγής. Ακόμη χειρότερα, δεν έχει καμία σχεση καν με κατηγορία στην οποία η Lancia θα λανσάρει κάποιο μοντέλο παραγωγής. Το μόνο που είδαμε είναι ιδέες.
Μια έκθεση ιδεών, με έμφαση στη σχεδίαση, τα υλικά, και την εμπειρία που θέλει η μάρκα να έχουν οι οδηγοί των αυτοκινήτων της στο μέλλον. Καλά όλα αυτά, αλλά επί της ουσίας, τίποτα.
Εντάξει, από το όνομα και μόνο καταλαβαίνεις πως είναι άσκηση σε λευκή κόλλα χαρτί. Pu- από το αγνό, καθαρό, γνήσιο, και -Ra από το ριζοσπαστικό, καινοτόμο, διαφορετικό. Υλικά με έμφαση στην οικολογία, σαλόνι σε συνεργασία με εταιρεία επίπλων, και σχεδίαση που αντλεί από το παρελθόν, με στοιχεία από Stratos, αλλά δείχνει το μέλλον, με επιφάνειες και αναλογίες που όμως δεν ταιριάζουν σε μοντέλο παραγωγής.
Το πιο ειρωνικό είναι πως το μόνο κοινό που έχει το Pu+Ra με κάποιο από τα μοντέλα παραγωγής που θα δούμε από τη Lancia στο μέλλον, είναι ότι είναι ηλεκτρικό. Πατάει στο πάτωμα του ηλεκτρικού 500, που θα είναι και η βάση για το νέο Ypsilon, το πρώτο μοντέλο της μάρκας στη νέα φάση της ζωής της. Είναι όμως δυνατό το νέο Ypsilon να μοιάζει καθόλου με το Pu+Ra σε τίποτε άλλο; Μακάρι! Όμως εκτός από τα λογότυπα, το νέο σηματάκι, και ίσως κάποια υλικά και μερικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, το Ypsilon θα είναι βασικά ένα μικρό αυτοκίνητο και όχι κάτι σε κουπέ όπως το Pu+Ra.
Οπότε τι μάθαμε; Μάλλον τίποτα. Έκανε το Pu+Ra κάτι για να μας ανοίξει την όρεξη για το μέλλον της μάρκας; Τι λες; Έκανε κλικ κάτι σε εσένα, ή απλά σκρόλαρες παρακάτω χωρίς να ασχοληθείς καθόλου με έναν ακόμη «ιπτάμενο δίσκο» για αυτοκίνητο;