ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Toyota με χαρά ανακοίνωσε πως το GT86 είναι πλέον και επίσημα το πρώτο πισωκίνητο αγωνιστικό της σύγχρονης αγωνιστικής εποχής.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Toyota με χαρά ανακοίνωσε πως το GT86 είναι πλέον και επίσημα το πρώτο πισωκίνητο αγωνιστικό της σύγχρονης αγωνιστικής εποχής.

Ετοιμη η αγωνιστική Toyota GT86

3.949 Επισκέψεις στο άρθρο (2/10/2015)

Η Toyota με χαρά ανακοίνωσε πως το GT86 είναι πλέον και επίσημα το πρώτο πισωκίνητο αγωνιστικό (της σύγχρονης αγωνιστικής εποχής), μιας και ομολογκαρίστηκε από την FIA.

Έπειτα από μια σειρά εκτεταμένων βελτιώσεων – μετατροπών, το GT86 καταφέρνει να είναι το πρώτο αγωνιστικό με την κίνηση στον πίσω άξονα στην κατηγορία R3, ενώ μπορεί να συμμετάσχει και σε οποιοδήποτε rally εμπίπτει στους κανονισμούς της FIA, συμπεριλαμβανομένου και του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Οι παλιότεροι fan των rally σίγουρα θα αναπολούν τη χρυσή εποχή της Toyota με τη πισωκίνητη Celica Twincam Turbo τη δεκαετία του 80.Οι μηχανικοί έριξαν αρκετό βάρος στη βελτίωση του 2λίτρου ατμοσφαιρικού boxer κινητήρα, στον οποίο μείωσαν αρχικά την εργοστασιακή συμπίεση ώστε να είναι σύννομη με τις προδιαγραφές της κατηγορίας R3. Τα «εντόσθια» του κινητήρα αλλάχτηκαν κι αυτά με άλλα ενισχυμένα, ενώ χάρη και στον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου η δύναμη άγγιξε τους 232 ίππους και η ροπή τα 235 Nm.Η δύναμη περνάει στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6ταχυτου σειριακού κιβωτίου της Drenth (το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για πισωκίνητα αυτοκίνητα) ενώ έχει τοποθετηθεί κι ένα μπλοκέ διαφορικό.Όλα τα περιττά πετάχτηκαν για να μειωθεί περαιτέρω το βάρος του αμαξώματος , ενώ καμία έκπτωση δεν έχει γίνει στην ασφάλεια, μιας και έχει τοποθετηθεί roll cage, αλλά και όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.Το νέο αγωνιστικό CS-R3 (όπως είναι η ορθή ονομασία του) θα εμφανιστεί σε επιλεγμένα αγωνιστικά event αυτή τη χρονιά, ενώ το επίσημο αγωνιστικό ντεμπούτο του, θα γίνει στο HJS R3 Trophy, το οποίο εντάσσεται στο πλαίσιο του γερμανικού πρωταθλήματος Rally και το οποίο ξεκινάει το 2016. Στο συγκεκριμένο Trophy θα μπορούν να συμμετάσχουν έως και 10 CS-R3, ενώ προσφέρονται και πάνω από 5.000 ευρώ ως χρηματικό έπαθλο σε κάθε γύρο του πρωταθλήματος, με τη μοναδική προϋπόθεση ο αγωνιζόμενος να μετέχει το λιγότερο και στις επόμενες τρεις αγωνιστικές σεζόν.Η τιμή διάθεσης του αγωνιστικού CS-R3 θα ξεκινάει από τα 84.000 ευρώ, εκτός των νόμιμων φόρων.

Η δύναμη περνάει στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6ταχυτου σειριακού κιβωτίου της Drenth, ενώ έχει τοποθετηθεί και μπλοκέ διαφορικό.

Η δύναμη περνάει στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6ταχυτου σειριακού κιβωτίου της Drenth, ενώ έχει τοποθετηθεί και μπλοκέ διαφορικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
VW YPHRESIES