Η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio άναψε φωτιές και έκανε πολλούς να... παραμιλούν σε κατάσταση πανικού.
Φέρτε μου τη M3!
14.075 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2016)
Γιατί η νέα Alfa Romeo Giulia είναι το σημαντικότερο ιταλικό μοντέλο της τελευταίας δεκαετίας;
Ο Βόρειος ανταγωνισμός σε πανικό! Η Alfa Romeo Giulia είναι το νέο καμάρι της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας που έρχεται για να αμφισβητήσει την κυριαρχία των Βορειοευρωπαίων στην κατηγορία των premium μεσαίων σεντάν.
Και, όντας 100% νέα, πισωκίνητη και με έκδοση-δυναμίτη 510 ίππων και κινητήρα made by Ferrari, η νέα Alfa Romeo Giulia δείχνει ότι έχει όλα τα φόντα για να πετύχει στην κατηγορία της.
Όμως το ζητούμενο με τη Giulia δεν είναι μόνο η εμπορική επιτυχία, αλλά και το γεγονός ότι αποτελεί το πρώτο μοντέλο της νέας εποχής στην οποία μπαίνει η Alfa Romeo, κατά τη διάρκεια της οποίας από εδώ και πέρα θα δούμε μια σειρά από νέα μοντέλα (SUV, κουπέ, μεγαλύτερο σεντάν κ.λπ.), που θα ισχυροποιήσουν τη θέση της εταιρείας, καθιστώντας την μετά από αρκετό καιρό, έναν άκρως υπολογίσιμο αντίπαλο από το Νότο, έναντι του ισχυρού Βορά.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι οι Ιταλοί με τη Giulia «χτύπησαν» τους ανταγωνιστές του εκεί που πονάνε, στην πίσω κίνηση, τη στιγμή μάλιστα που η BMW περνά στην μπροστινή κίνηση – τουλάχιστον προς το παρόν, στα πιο compact μοντέλα της.
Ακόμη και μέσα στο σπίτι τους, στον «ναό» του Νίρμπουργκρινγκ, η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ταπείνωσε τους Γερμανούς κάνοντας χρόνο 7 λεπτά και 39 δευτερόλεπτα, όντας 13 δλ. ταχύτερη από την γρηγορότερη μέχρι πρωτίστως, BMW M4.
Η BMW έσπευσε να δημιουργήσει την ειδική M4 GTS (ελαφρωμένη και με αεροδυναμικό set-up ειδικά για το Νίρμπουργκρινγκ), η οποία έγραψε χρόνο 7 λ. και 28 δλ. για να πάρει το ρεκόρ της Giulia.
Ύστερα από όλα αυτά, οι πρώτες οδηγικές εμπειρίες Βρετανών και Γερμανών από τη νέα Giulia δεν μπορεί να πει κανείς ότι είναι οι πλέον ενθουσιώδεις. Θα μας πείτε, με την ιστορική Jaguar από τη μία πλευρά και με το τρίο Audi, BMW, Mercedes από την άλλη, εάν δεν… παινέσεις το σπίτι σου, τότε αυτό μπορεί να πέσει και να σε πλακώσει.
Βάζει και ο Μαρκιόννε φωτιά μιλώντας για την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio την περασμένη εβδομάδα με τις δηλώσεις του στην πίστα του Μπαλόκο: «Φέρτε τη BMW εδώ. Βάλτε τη στην πίστα για να δούμε ποιος είναι ο καλύτερος!», και έχετε έτσι έναν ανταγωνισμό που αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε πανικό.
Εμείς από την πλευρά μας, το μόνο που έχουμε να προσθέσουμε είναι ότι τις δικές μας οδηγικές εντυπώσεις από τη νέα κορυφαία Alfa Romeo θα τις έχετε την Παρασκευή, όταν και θα οδηγήσουμε τη Giulia στην πίστα του Μπαλόκο μαζί με όλους τους Έλληνες δημοσιογράφους. Λίγη μόνο υπομονή…
Οσον αφορα τα σχολια του ειδικου τυπου στην βρετανια,ειναι διφορουμενα.Απ την μια το Autocar δεν αναφερθηκε με καλα λογια απ την αλλη το carmagazine ,εθετε το ερωτημα για το αν εχουμε να κανουμε με μια 4 θυρη ferrari.Μετα απο δυο μερες το Αutocar ανεβασε αρθρο για την εκδοση 2000cc 200hp και το αρθρο ηταν σε εμφανως πολυ καλυτερο κλιμα και με πολυ καλυτερα λογια ,μετα και το κραξιμο που επεσε απο αναγνωστες τους στα σχολια,καθως στο πρωτο αρθρο εγραψαν οτι η αισθηση του τιμονιου τους ''απογοητευσε'' γιατι ηταν ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΟ και ΑΜΕΣΟ......Ε μετα απ αυτο τους πηρανε μετις ντοματες και με τα αυγα ολοι οι σχολιαστες του αρθρου τους. Το γερμανικο auto motor sport ειπε παρα πολυ καλα λογια και οτι υπερτερει του γερμανικου ανταγωνισμου,οχι μονο σε οδηγικη αισθηση,αλλα και σε πλουσιοτερο εξοπλισμο παρ οτι εχει και ελαφρως καλυτερη τιμη απ τον γερμανικο ανταγωνισμο. Η Giulia πλεον αν δεν φορας γερμανικα γυαλια,ειναι ο ορισμος της κατηγοριας.
O χρονος της Giulia στο nurburgring ειναι 7:39 και αναγραφεται και στους επισημους πινακες της ιστοσελιδας της πιστας. Η Giulia επισης Στον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων εχει το σύστημα Infotainment της Ιταλκης Magneti Marelli (εταιρειας του ομιλου fiat) που υιοθετείται από την BMW για να εξοπλίσει τη νέα Σειρά 5 και Σειρά 7. Η Oθονη της Giulia ομως,ειναι η επομενη γενια που θα βαλει και η 3 αρα σε δυο χρονια που θα βγαλει το νεο μοντελο.Το λογισμικο της giulia ειναι και αυτο της magnetti marelli και το χρησιμοποιει η BMW serie 7 . Aυτα τα αναφερουμε για να μην αρχισουν καποιοι να λενε για ηλεκτρικα- ηλεκτρονικα θεματα ,καθως καποιοι που εχουν εμμονη στα γερμανικα καλο θα ηταν να πληροφοριθουν οτι οι Γερμανοι κατασκευαστες προτιμουν τα ιταλικα ηλεκτρονικα συστηματα. Τα υλικά του εσωτερικού είναι από την Γαλλική εταιρία Faurecia, η οποία προμηθεύει επίσης σε μοντέλα Audi, Mercedes ή BMW. Τον Σεπτέμβρη του 2015 στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Faurecia ως δείγμα των δυνατοτήτων της έθεσε στο κέντρο του περιπτέρου της το ταμπλό της νέας Alfa Romeo Giulia και όχι του νέου Α4 ή της νέας σειράς 7 που επίσης προμηθεύει. Μια από τις καινοτομίες είναι ότι τα πλαστικά του εσωτερικού \έχουν σε ποσοστό 20% φυτικές ίνες κάνναβης που προσφέρουν μια μείωση βάρους κατά 17% σε σχέση με τα συμβατικά πλαστικά! και τα βιντεο απ την faurecia που επεξηγηται η καινοτομια στα υλικα του ταμπλο που ειναι εντελως καινουργια.Στην παρουσιαση σας θα ηταν καλο να τα αναφερεται αυτα. Σιγουρα τα ιδια υλικα θα βαλει και η bmw μετα απο 2 χρονια στην νεα 3 αρα. Αρα αποδεικνιουμαι γιατι η giulia υπετερει και στο εσωτερικο περιμενοντας σε δυο χρονια να φτασει στο ιδιο επιπεδο και η BMW. Αυτη την στιγμη η BMW φοραει τα προηγουμενης γενιας υλικα για τα ταμπλο. Οποτε το λογικο ειναι, στην παρουσιαση σας να μας γραψετε οτι η Giulia υπετερει του γερμανικου ανταγωνισμου Και απο blog bmwδακιδων http://www.bmwblog.com/2011/02... Παμε στις BMW serie 2,3,4 COPY PASTE και εδω: https://translate.google.gr/tr... Infotainment αντιπροσωπεύεται επίσης από τα συστήματα που έχουν αναπτυχθεί από την Magneti Marelli και τοποθετούνται στη BMW Σειρά 2, τα μοντέλα της Σειράς 3 και 4 Series και για το νέο Mini. Αυτή είναι η πρώτη παράδοση των συστημάτων που προκύπτουν από τη συμφωνία που υπεγράφη το 2010 μεταξύ της BMW και Magneti Marelli. Στην πραγματικότητα, το νέο σύστημα πολυμέσων προέρχεται από την τεχνολογική συμβολή που η Magneti Marelli παρεχει στην BMW,
Απάντηση: Τώρα είναι οκ.
Δεν ξέρω τι έγραψε ο γερμανικός τύπος αλλά ο βρετανικός φαίνεται να είναι χωρισμένος στα δύο. Από την μία είναι τα περιοδικά "της σειράς" όπως το AutoExpress και το WhatCar? που δεν ενθουσιάστηκαν ιδιαίτερα και από την άλλη τα πιο "σοβαρά" όπως το TopGear και το Carmagazine που μας είπαν ότι η Quadrifoglio παίζει στα ίσα την Μ3 και μπορεί να είναι και καλύτερη... Να θυμίσω το φιάσκο του WhatCar? στο Youtube που μετά από μια ντουζίνα προωθητικών βίντεο που έκανε για την Skoda, έδωσε σχεδόν όλα του τα βραβεία για το 2015 στη... Skoda και το VW Group! Επίσης αν διαβάσετε τα σχόλια στα reviews του AutoExpress θα καταλάβετε ότι ακόμα και οι ίδιοι οι αναγνώστες τους, τους κοροιδεύουν που πάντα βάζουν 5 αστέρια στα γερμανικά αυτοκίνητα ακόμα και όταν δεν τα αξίζουν. Και στην Βρετανία κάποιοι αγαπούν το γερμανικό χρήμα...
Η νεα Giulia ειναι το σημαντικοτερο μοντελο της Alfa Romeo γιατι με αυτο ανεβαινει στη μεσαια κατηγορια απο την οποια απειχδε αρκετα χρονια μετα την 159. Εδω και χρονια εκπροσωπουνταν μονο στη μικρη (Mito) και τη μικρομεσαια (Giulietta) κατηγορια. Απο εκει και περα η Giulia μιλαει κατευθειαν στο συναισθημα χαρη στη σαγηνευτικη της σχεδιαση και τα δυναμικα της οδηγικα χαρακτηριστικα. Ειδικα στην εκδοση Quadrifoglio Verde με κινητηρα Ferrari οι επιδοσεις και το ολο πακετο με τα αεροδυναμικα βοηθηματα θα συνθεσουν ενα εκρηκτικο συνολο. H Giulia ειναι κουκλαρα. Απο εκει και περα με την παρουσιαση του νεου SUV αλλα και της μεγαλης Giorgio η Αlfa Romeo ειναι και παλι ετοιμη να κονταροχτυπηθει με το γερμανικο και οχι μονο κατεστημενο.
Επιτέλους η Αlfa , έκανε εκείνο που θα έπρεπε να είχε κάνει εδώ και χρονια. Πάντα κατασκεύαζε όμορφα κομμάτια ,πάντα το τιμόνι της ήταν κοφτερό, πάντα ευχάριστη η οδική συμπεριφορά της,και παντα υπεροχος ο ηχος του κινητηρα. Αυτό που της έλειπε, ήταν η κίνηση στους πίσω τροχους,για της δώσει την απολυτή οδική συμπεριφορά. Τώρα κοιτά στα ίσια την BMW και την αναγκάζει να γίνει ακόμη καλύτερη.
Και το ποδηλατο μου ειναι πισωκινητο και με 6-ταχυτο κυβωτιο ποδηλα-τρονικ.Χτυπαει και αυτο τη Bmw;Περα απο τη πλακα το συγκεκριμενο μοντελο θα επρεπρ να εχει εναν μικροτερο κινητηρα-τον 1,75 ας πουμε- και τιμη περι τα 26χιλ! Αυτοι ομως,πανε να ανταγωνιστουν οχι bmw,αλλα την τζαγκουαρ και δε τους βλεπω καλα..
Οτι η 3αρα,το πιο επιτυχημενο μοντελο του ΚΟΛΟΣΣΟΥ Bmw (λογικα και το πιο πετυχημενο premium μοντελο εβερ),φοβαται την αλφα των 2 μηνων και των 2 μοντελων.Οκ.
loukia αυτο που ειναι χαμηλης αξιοπιστιας στην BMW πλεον, ειναι τα μηχανικα της μερη.... και οχι οι οθονες που προμηθευεται απ την magnetti marelli. Εχεις καποιο Link που να λεει κατι τετοιο? Αν ειχαν καποιο θεμα τοτε η συναψη συμφωνιας που εκαναν απο το 2010,θα ειχε διαλυθει 6 χρονια μετα.
ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ALFA ROMEO. ΚΑΙ ΕΔΩ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΩ ΠΩΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ GIULLIA ΕΙΝΑΙ Η ΜΕRCEDES C-63 AMG ΤΩΝ 510 ΙΠΠΩΝ. H M4 ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΧΕΙ 80 ΙΠΠΟΥΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΝΟΡΜΑΛ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ, ΟΙ ΔΙΛΙΤΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΔΥΣΚΟΛΗ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘΟΤΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ (AUDI A4, BMW 3, MERCEDES C-CLASS ) ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΥΡΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Γιώργο εκτός το να διαβάζω και να μελετώ, τα ζω κι όλας, δεν χρειάζεται να διαβάζω links και περιοδικά για να πειστώ, αν εσύ έτσι πείθεσαι είναι δικό σου πρόβλημα.Δηλαδή τα ηλεκτρολογικά μέρη και ηλεκτρονικά μιας bmw είναι τίγκα στην αξιοπιστία για παράδειγμα μέχρι μοντέλα 2012 ενώ τώρα τα λύσαν αυτού του είδους τα προβλήματα και έχουν πρόβλημα αξιοπιστίας στα μηχανικά μέρη και αυτό επειδή προφανώς έχεις πολλά links να μου δείξεις;Με τα links θέλεις να κάνουμε διάλογο προφανώς, ΟΜΩΣ προσωπικά δεν το πάω το παιχνίδι αυτό.ΤΟ ΝΑ ΖΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ.- Το να λυθεί μία συμφωνία είναι εύκολο, το δύσκολο είναι τα χρήματα που απαιτούνται για την νέα συμφωνία λόγω ανάγκης κι όλας, αν αντιλαμβάνεσαι το τι λέω...Τα λέω και στην πρώτη μου απάντηση, ΤΑ ΚΟΣΤΗ ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΡΟΛΟ.-
Σιγά η BMW να μην έχει μόνο μία 3άρα για επιτυχημένο μοντέλο και premium...έχει και 5άρα και 6άρα και 1άρα, κ.τ.λ. συν ότι νέο βγάλει...Η BMW όμως βγάζει κάποια οχήματα 'θρύλους' γι'αυτήν, ας μην αναλύσω τώρα φιλολογικά το τι σημαίνει η έννοια θρύλος, και εξαργυρώνει από τα πιο κάτω μοντέλα την αξία της, ΚΑΛΗ ΜΑΓΚΙΑ, ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ...ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΘΡΥΛΟΙ Η ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ Η ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ; Ήδη την φοβήθηκε την alfa romeo και έβγαλε σε περιορισμένη παραγωγή την gts για κοντρίτσα 'ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ', τι να λέμε τώρα.Να μπει στην ίδια λογική και η alfa;Ok την ξαναπέρασε η alfa.Και μετά τι; Μετά πρέπει να στάξει χοντρά ευρώ η BMW για την τιμή και την υποληψή της και το ξέρει καλά το παιχνίδι, αν αντέχει ας το κάνει... Όσον αφορά για την σύμπραξη bmw, magneti marelli, ας δούμε αν είναι ένας λόγος που τα bmw έχουν χαμηλή αξιοπιστία, όπως επίσης και τα παντώς είδους Ιταλικά.Καλό θα ήταν alfa romeo, κ.τ.λ. bosch ή siemens, κ.τ.λ. όπως επίσης και bmw, bosch, κ.τ.λ. ας όψεται όμως το κόστος, όπως επίσης άλλο σύμπραξη με ομοεθνή, κονέ, γουστάρω, κ.τ.λ. και άλλο στυγνή μπίζνα...