- Αν φορτίζεις σπίτι σου, το 500e καίει 1.500 ευρώ λιγότερα/χρόνο από το 500 Hybrid
- Μέσα στην πόλη, το 500e καίει 2,3 ευρώ κάθε 100 χιλιόμετρα
- Το ηλεκτρικό επιταχύνει, προσπερνά και φρενάρει πιο γρήγορα
- Έχει μεγάλη οθόνη το ηλεκτρικό (10,25 ίντσες) στην κομψή καμπίνα
Αν φορτίζεις σπίτι σου, το 500e καίει 1.500 ευρώ λιγότερα/χρόνο από το 500 Hybrid
Μπορεί το αμιγώς ηλεκτρικό 500e να μοιάζει ολόιδιο με το 500 Hybrid, αφού αμφότερα είναι 3θυρα και έχουν το ίδιο λιλιπούτειο αμάξωμα, δεν είναι όμως ακριβώς έτσι. Το 500e είναι βασισμένο πάνω σε άλλη πλατφόρμα που μπορεί να υποστηρίξει ηλεκτρικά σύνολα, ενώ οι πιο παρατηρητικοί ίσως προσέξουν πως το ηλεκτρικό είναι ελαφρώς μεγαλύτερο προς κάθε κατεύθυνση από το ήπια υβριδικό και είναι ελαφρώς πιο κομψό σχεδιαστικά χάρη στα πιο μοντέρνα φωτιστικά σώματα, την γρίλια και τους αεραγωγούς που έχουν τοποθετηθεί χαμηλότερα.
Το 500e είναι το μίνι με το οποίο θα πληρώσεις τα λιγότερα χρήματα για να κάνεις 20.000 χιλιόμετρα κάθε χρόνο, με το 80% των διαδρομών να γίνεται στην πόλη και το υπόλοιπο 20% στον αυτοκινητόδρομο. Το συνολικό ποσό που θα χρειαστεί να δώσει κάποιος για ρεύμα, με την προϋπόθεση να το φορτίζει σπίτι του, ώστε να επωφεληθεί από χαμηλότερες τιμές, είναι γύρω στα 500 ευρώ. Οικονομικό σε κατανάλωση -δεδομένου του καυσίμου του- είναι και το 500 Hybrid, αφού για να κάνει 20.000 χλμ./χρόνο (80% μέσα στην πόλη, 20% στον αυτοκινητόδρομο) χρειάζεται 2.000 ευρώ. Σημαντικός παράγοντας για το ποσό αυτό είναι φυσικά η τιμή της βενζίνης, η οποία αυτή την στιγμή φτάνει το 1,79 ευρώ/λτ..
Μέσα στην πόλη, το 500e καίει 2,3 ευρώ κάθε 100 χιλιόμετρα
Το ηλεκτρικό 500ράκι, μέσα από την δοκιμή μας, είδαμε πως μέσα στην πόλη η κατανάλωση ενέργειας γυροφέρνει τα 12,5 kWh/100 χλμ. άρα, αν φορτίζεις σπίτι, το κόστος κίνησης ξεκινάει από 2,3 €/100 χλμ. Χαμηλή είναι κατανάλωση καυσίμου μέσα στην πόλη για το ήπια υβριδικό 500, αφού στην δοκιμή μας είδαμε πως, μέσα στον αστικό ιστό, θα κάψει 5,8 λτ./100 χλμ. όμως με την τιμή του ενός λίτρου να βρίσκεται στο 1,79 ευρώ/λτ., το κόστος για 100 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, ξεπερνάει για λίγο τα 100 ευρώ. Συμπερασματικά, προκύπτει πως το ηλεκτρικό -ως αναμενόμενο- είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση από το υβριδικό, όμως θα πρέπει να υπενθυμίσουμε και την ιδιαιτερότητα της φόρτισης που έχουν όλα τα ηλεκτρικά (χρόνος, τόπος φόρτισης).
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά |