Η γνώμη μας
Το 500 Hybrid δεν διαφοροποιείται από το 500e σε ό,τι αφορά τους χώρους, ενώ πολλές ομοιότητες έχουν τα δύο αυτοκίνητα τόσο μέσα στην καμπίνα όσο και εξωτερικά. Εκεί όμως τελειώνουν τα κοινά σημεία, αφού το 500 Hybrid έχει χαμηλότερη τιμή (15.700 ευρώ αντί 22.373 ευρώ του ηλεκτρικού) και δίνει την δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να πραγματοποιήσει ένα μακρύ ταξίδι χωρίς να χρειαστεί να σταματήσει για να φορτιστεί. Και το 500e έχει τα δικά του ατού, αφού μέσα στην πόλη κάνει τα 100 χλμ. με κόστος 2,3 ευρώ, είναι πιο ισχυρό κατά 48 άλογα και έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις στον δρόμο. Συμπερασματικά, με δεδομένο πως τα μίνι προτιμούνται από ανθρώπους που θα θέλουν να κινούνται κυρίως εντός πόλης, αν κάποιος μπορεί να φορτίσει στο σπίτι ή στην πολυκατοικία του, τότε θα προτιμήσει το ηλεκτρικό, αφού θα κάνει απόσβεση των επιπλέον χρημάτων που θα δώσει μέσα σε 5 χρόνια. Σε περίπτωση που υπάρχει η δυνατότητα της εύκολης φόρτισης, τότε η μόνη λύση είναι το 500 Hybrid, ενώ φυσικά, σημαντικό πλεονέκτημα είναι η χαμηλότερη τιμή του.Μάρκα/Μοντέλο | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS | FIAT 500e 118 PS (42 kwh) |
---|---|---|
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα | Mild Hybrid | Ηλεκτρικό |
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 999 | |
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS) | 70 | 118 |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 92 | 220 |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο | ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | Automatic |
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων | 6 | 1 |
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση | ΕΜΠΡΟΣ | ΕΜΠΡΟΣ |
Μέτρηση κατανάλωσης σε συνθήκες πόληςΠραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 5,8 | 12,5 |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) | 4,7 | 20,4 |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,1 | 15,5 |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 745 | 206 |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) | 2,5 | 3 |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΧώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,5 | |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,21 | 1,23 |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 185 | 185 |
Οδική συμπεριφορά | 9 | 8 |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.) | 15,19 | 8,72 |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 21,6 | 6,6 |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 167 | 150 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 39,1 | 36 |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια) | 5 | 5 |
Έκδοση εξοπλισμού | BASIC | RED HATCHBACK |
Αίσθηση πολυτέλειας | 70% | 72% |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή |
*Η τιμή ανανεώνεται, κάθε μήνα, βάσει του τρέχοντος καταλόγου της μάρκας
Μάρκα/Μοντέλο | Fiat 500 | Fiat 500e | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 5 | 5 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | BASIC | RED HATCHBACK | ||||
Τιμή | ||||||
*Η τιμή ανανεώνεται, κάθε μήνα, βάσει του τρέχοντος καταλόγου της μάρκας | ||||||
Εξοπλισμός Ανεσης | ||||||
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται χειροκίνηταAir Condition | Ναι | ΟΧΙ | ||||
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται αυτόματα από τον κλιματισμόΚλιματισμός | ΟΧΙ | Ναι | ||||
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός | Ναι | Ναι | ||||
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω | OXI | Ναι | ||||
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ||||
Θερμαινόμενοι καθρέπτες | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ||||
Κεντρικό κλείδωμα | Ναι | Ναι | ||||
Ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο, μόλις πλησιάσεις, χωρίς να να πατήσεις κάποιο κουμπί στο κλειδίKeyless entry | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ||||
Προβολείς ομίχλης | ΟΧΙ | Ναι | ||||
Αισθητήρες παρκαρίσματος | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ||||
Κάμερα που ενεργοποιείται αυτόματα όταν βάζεις όπισθεν Κάμερα οπισθοπορείας | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ||||
Κάμερες σε όλες τις πλευρές του αυτοκινήτου (μπροστά, πίσω και καθρέπτες) που διευκολύνουν στο παρκάρισμαΚάμερες 360 μοιρών | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ||||
Υαλοκαθαριστήρας πίσω | Ναι | Ναι | ||||
Όταν βρέχει ή πέσει νερό στο παρμπρίζ, οι υαλοκαθαριστήρες δουλεύουν αυτόματαΑισθητήρας βροχής | OXI | Ναι | ||||
LED φώτα με πιο λευκό φωτισμό, βλέπεις καλύτερα τη νύκτα. Xenon με μικρή μπλε απόχρωση. Και τα δύο καλύτερα από τα κλασικά φώτα αλογόνου (κίτρινα)Φώτα xenon / LED / Αλογόνου | LED | LED | ||||
Τα φώτα ανάβουν μόνα τους όταν νυχτώνει ή μπαίνεις σε τούνελ κλπ.Αuto Lights (αυτόματα φώτα) | ΟΧΙ | Ναι | ||||
Η μεγάλη σκάλα των φώτων σβήνει όταν έρχεται από το απέναντι ρεύμα άλλο όχημα. Ενεργοποιείται πάλι μόνη της. Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ||||
Οι προβολείς ομίχλης ανάβουν αυτόματα όταν στρίβεις το τιμόνι ώστε να φέγγουν σημεία που δεν βλέπουν τα μεγάλα φώτα.Προβολείς με λειτουργία corner assist | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ||||
Τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος και ύψος. Βοηθάει στο να βρεις την ιδανική θέση οδήγησης.Ρυθμιζόμενο τιμόνι | Ναι | Ναι | ||||
Με μπουτόν στο τιμόνι ελέγχεις το ηχοσύστημα, το trip computer ή άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτουΤιμόνι πολλαπλών λειτουργιών | Ναι | Ναι | ||||
Χρειάζεται λιγότερη δύναμη κάθε φορά που στρίβειςΥποβοήθηση τιμονιού | Ναι | Ναι | ||||
Κρατάει σταθερή την ταχύτητα του οχήματος στον αυτοκινητόδρομο και δεν χρειάζεται να πατάς το γκάζι.Cruise Control | ΟΧΙ | Ναι | ||||
Μηχανικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού | Ναι | Ναι | ||||
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ||||
Θερμαινόμενα καθίσματα | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ||||
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα | Ναι | ΟΧΙ | ||||
Σπορ καθίσματα | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ||||
Δερμάτινες επενδύσεις | OXI | ΟΧΙ | ||||
Συνήθως αλουμινίουΖάντες ελαφρού κράματος | Ναι | ΟΧΙ | ||||
Διάσταση Ελαστικών | 175/65 R14 | 185/65 R15 | ||||
Κανονική ή μικρότερη ρεζέρβα ανάγκης ή κιτ επισκευής ελαστικού (αφρό που φουσκώνεις με αέρα και κλείνουν μικρές τρύπες αλλά όχι σκίσιμο ελαστικού)Ρεζέρβα | Κιτ επισκευής | Κιτ επισκευής | ||||
Ηλιοροφή | OXI | ΟΧΙ | ||||
Η κεντρική οθονη από την οποία ελέγχεις μουσική, τηλέφωνο, κλιματισμό κλπ.Infotainment (Οθόνη σε ίντσες) | 7" | 10,25" | ||||
Κρυφός φωτισμός σε πόρτες και ταμπλό που ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας και βοηθάει κατά τη νυκερινή οδήγησηAmbient φωτισμός καμπίνας | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ||||
Εργοστασιακό σύστημα πλοήγησηςNavigation | OXI | ΟΧΙ | ||||
Εξοπλισμός Ασφάλειας | ||||||
Φρενάρει τροχούς και κινητήρα όταν διαγνώσει ότι αποκλίνεις επικίνδυνα από την πορεία σου. ESP | Ναι | Ναι | ||||
Αερόσακοι σύνολο | 7 | 6 | ||||
Αερόσακος οδηγού | 1 | 1 | ||||
Αερόσακος συνοδηγού | 1 | 1 | ||||
Αερόσακοι πλευρικοί | 2 | 2 | ||||
Αερόσακος κεφαλής | 2 | 2 | ||||
Δεν επιτρέπει σπινάρισμα των τροχών. Συνδυάζεται με το ESPΣύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Αντισπίν) | Ναι | Ναι | ||||
Απαραίτητο, ώστε τα παιδικά καθίσματα να κουμπώνουν γερά και σε περίπτωση σύγκρουσης το παιδικό κάθισμα δεν μετακινείται. Βάσεις Isofix για παιδικό κάθισμα | Ναι | Ναι | ||||
Συναγερμός | OXI | ΟΧΙ | ||||
Βοηθάει να ανέβεις ή κατέβεις δρόμο με έντονη κλίση. Π.χ. δεν τσουλάει προς τα πίσω το αυτοκίνητο στην ανηφόρα.Hill Assist | Ναι | Ναι | ||||
Προειδοποιεί ηχητικά και οπτικά αν παρεκλίνεις από τη λωρίδα κυκλοφορίας σουΣύστημα Lane assist | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ||||
Φρενάρει αυτόματα το όχημα αν πας να τρακάρεις με αυτοκίνητο, δικυκλο ή και πεζό.Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος | ΟΧΙ | Ναι | ||||
Ειδοποιεί όταν κάποιο όχημα πλησιάσει σε σημείο που δεν έχεις ορατότητα ("τυφλό" σημείο)Προειδοποίηση τυφλού σημείου | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ||||
Διαβάζει και σου δείχνει στον πίνακα οργάνων, τα όρια ταχύτηταςΣύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ. | ΟΧΙ | Ναι | ||||
Αναγνωρίζει από την οδήγηση, πότε ο οδηγός είναι κουρασμένος και προτείνει μια σύντομη στάση για ξεκούρασηΠροειδοποίηση κόπωσης οδηγού | ΟΧΙ | Ναι |
Μάρκα/Μοντέλο | Fiat 500 | Fiat 500e | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 5 | 5 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | BASIC | RED HATCHBACK | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | CONTINENTAL | CONTINENTAL | ||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 195 | 205 | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 15,19 | 8,72 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 39,1 | 36 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 19,47 | 16,5 | ||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 110,7 | 135 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,46 | 4,79 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 21,6 | 6,6 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 68,9 | 69,8 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 71,8 | 72,5 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 5,8 | 12,5 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 4,7 | 20,4 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,1 | 15,5 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 745 | 206 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,21 | 1,23 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,24 | 1,28 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 2,5 | 3 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 2,5 | |||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα) | 185 | 185 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.) | 19,5 | 19 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.) | 64 | 69 | ||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.) | 550 | 545 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα) | 520 | 550 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.) | 201 | 207 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.) | 93,5 | 92 |
Αξιολογήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Κατανάλωση-ρύποι | 9 | 9 | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Ενεργητική Ασφάλεια-Φρένα | 8 | 10 | ||||
Παθητική Ασφάλεια | 8 | 8 | ||||
Value For Money | 5 | 8 | ||||
Αξιοπιστία- Συχνότητα βλαβών | 8 | 9 | ||||
Κινητήρας-επιδόσεις | 7 | 8 | ||||
Εικόνα-Ποιότητα-Τεχνολογία | 10 | 8 | ||||
Ανεση-Χώροι-Πρακτικότητα | 7 | 7 | ||||
Μεταπωλητική Αξία | 8 | 9 | ||||
Τελική Βαθμολογία | 156 | 173 | ||||
Οδική Συμπεριφορά | 9 | 8 | ||||
Αισθηση πολυτέλειας | 70% | 72% |
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 3,57 | 3,63 | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Πλάτος (μέτρα) | 1,63 | 1,68 | ||||
Ύψος (μέτρα) | 1,49 | 1,53 | ||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,3 | 2,32 | ||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 35 | |||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | ||||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 980 | 1440 | ||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 999 | |||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | |||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 3500 | |||||
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 | |||||
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ | ΣΤΑΘΕΡΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ | ||||
Ανάρτηση | ||||||
Ανάρτηση εμπρός | ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ | ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ | ||||
Ανάρτηση πίσω | ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ | ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ | ||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | EU6 | ||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 114 | |||||
Ειδικά Χαρακτηριστικά (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΕυκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής) | 9,3 | 9,7 | ||||
Το βάρος τρέιλερ-χωρίς φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ χωρίς φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ) | 680 | 600 | ||||
Το βάρος τρέιλερ-με φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ με φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ) | 1500 | 750 |
Σελίδα 1 | Fiat 500 Hybrid ή ηλεκτρικό Fiat 500e; |
Σελίδα 2 | Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά |