Eπιλέγοντας εκδόσεις στα 20.000 ευρώ ή ελαφρώς ψηλότερα, διαλέξαμε από πλευράς Fiat το 500X με τον 1,4 βενζινοκινητήρα των 140 ίππων. Στα 1,4 λίτρα, με ίδια ισχύ αλλά και ίδια τιμή στη βασική έκδοση έχουμε και το Opel Mokka X ενώ ελαφρώς μόνο ακριβότερο είναι το Toyota C-HR με ένα «σκαλί» πιο μικρό όμως κινητήρα και αισθητά χαμηλότερη δύναμη.
Το Opel κερδίζει στη μάχη του «φαναριού» με ένα πολύ καλό 0-100 χλμ./ώρα ωστόσο ο Ιταλικός συνδυασμός βρίσκεται κατά πόδας και εκμεταλλευόμενος την καλά ισορροπημένη κλιμάκωση του κιβωτίου του, την υψηλότερη ροπή του (η οποία αποδίδεται και από πιο χαμηλά) αλλά και το περιορισμένο βάρος του βγαίνει πολύ πιο γρήγορα από τις ασκήσεις των ρεπρίζ. Οι δε διαφορές του συχνά προσεγγίζουν ή/και ξεπερνούν τα 1-2 δλ..
Σε ό,τι αφορά τo Τοyota, είναι προς τιμήν του ότι με 25 ίππους λιγότερους δεν απομακρύνεται πολύ, τουλάχιστον σε σχέση με το Mokka. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το ιαπωνικό μοντέλο έχει και την υβριδική έκδοση η οποία με συνδυαστική ισχύ 122 ίππων έχει επιταχύνσεις εν κινήσει οι οποίες δε βρίσκουν αντίπαλο δίπλα στις άλλες δύο εκδόσεις που έχουμε ορίσει (6,6 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 8,9 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα). Η τιμή του C-HR όμως, με το σύστημα HSD, σκαρφαλώνει στα 24.870 ευρώ.
Δεν είμαι σίγουρος για το pop star αλλά το 500x mirror έχει 5 χρόνια εγγύηση