Σχεδίαση: Πιο δυναμικό το Toyota, ρετρό τόνοι από το Fiat
95.368 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2018)
H Τοyota έχει κάνει μια στροφή τα τελευταία χρόνια σε πιο εκφραστικές διαμορφώσεις στα μοντέλα της ειδικά στο εμπρός μέρος. Το πρώτο μικρομεσαίο crossover της ιαπωνικής φίρμας δε μοιάζει παρά ελάχιστα με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας και έχει την πιο επιθετική διάθεση με διαφορά. Τα λεπτά φωτιστικά εμπρός, το χαμηλό ύψος, το απότομο τελείωμα της οροφής πίσω και η κρυμμένη χειρολαβή μοιάζουν ως πάρα πολλά ιδιαίτερα στοιχεία μαζί ωστόσο η ενσωμάτωση έχει γίνει προφανώς με μεγάλη επιτυχία. Ένα στοιχείο πολύ σημαντικό και ενδεικτικό της καλής ισορροπίας που έχουν οι αναλογίες του C-HR είναι ότι το μοντέλο της Toyota κρύβει έντεχνα το γεγονός ότι είναι πολύ πιο μεγάλο σε μήκος έναντι των δύο αντιπάλων του.
Η Fiat από την πλευρά της δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα να προσαρμόσει σε ένα crossover σχήμα, στοιχεία από τη σχεδιαστική ταυτότητα του μικρού 500. Το έχει κάνει ήδη και στα πολυχρηστικά με το 500L οπότε είναι εύκολο να διακρίνει κανείς πόσο καλά ταίριαξε και στο 500X ο χαριτωμένος ιταλικός χαρακτήρας με τα τυπικά μεγάλα ωοειδή «μάτια» που έχουμε συνηθίσει. Δεν υπάρχει τόσο πολύς δυναμισμός σε αυτό το πρόσωπο, ίσως είναι ο λιγότερος που θα βρείτε σε αυτή τη σύγκριση, αλλά το στιλ συνολικά δε μπορεί να το μπερδέψει κανείς με κάτι άλλο.
Κάπου ανάμεσα βρίσκεται το όχημα της Opel, το δεύτερο μαζί με το Fiat το οποίο υιοθετεί το γράμμα «Χ» στην ονομασία του για να υποδηλώσει τον «cross» και δραστήριο χαρακτήρα του. Η φόρμα εδώ παίζει στα όρια του χάτσμπακ, του SUV και του MPV με ισόποσες δόσεις αγριεμένης αισθητικής και διακριτικής κομψότητας. Το Μokka στην πιο νέα διαμόρφωσή του κερδίζει πολλούς πόντους και ξεχωρίζει αμέσως από την «υπογραφή» των εμπρός φώτων του.
Δεν είμαι σίγουρος για το pop star αλλά το 500x mirror έχει 5 χρόνια εγγύηση