ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες: Η υβριδική τεχνολογία του Panda κερδίζει τις εντυπώσεις

46.639 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2020)
Ο 1.000άρης κινητήρας των 67 ίππων του i10 είναι οικονομικός (5,2 λτ./100 χλμ.) και ζωντανός χαμηλά, ανταποκρινόμενος έτσι στις ανάγκες της κατηγορίας.
4 Φωτογραφίες »

Ο 1.000άρης κινητήρας των 67 ίππων του i10 είναι οικονομικός (5,2 λτ./100 χλμ.) και ζωντανός χαμηλά, ανταποκρινόμενος έτσι στις ανάγκες της κατηγορίας.

Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τρικύλινδρα σύνολα 1,0 λίτρου και σχετικά μικρής ισχύος, που εστιάζουν στις αστικές ανάγκες. Η μεγάλη διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι το Panda, συνδυάζει το θερμικό μοτέρ με μια μονάδα μίζας-γεννήτριας. Η βοήθεια που δίνει το ηλεκτρικό κύκλωμα είναι σχεδόν 5 ίπποι, εκκινώντας το μοτέρ στη Stop & Start διαδικασία και δίνοντας την έξτρα ισχύ κατά την επιτάχυνση, ενώ σε ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα, το ιταλικό μίνι μπορεί να μπαίνει σε μια λειτουργία coasting όταν βάζεις νεκρά στο κιβώτιο. Τι σημαίνει στην πράξη αυτό; Μια μέση πραγματική κατανάλωση γύρω στα 5,0 λτ./100 χλμ.. Αντίστοιχα χαμηλή ήταν και η κατανάλωση του i10, που μετρήθηκε στα 5,2 λτ./100 χλμ., επιδεικνύοντας παράλληλα ζωντάνια από χαμηλές στροφές και έχοντας πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας.

Σελίδα 1Fiat Panda Vs Hyundai i10
Σελίδα 2Εσωτερικό: Πιο ευχάριστο το i10, ευρύχωρα και τα δύο
Σελίδα 3Κινητήρες: Η υβριδική τεχνολογία του Panda κερδίζει τις εντυπώσεις
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτα και ευχάριστα
Σελίδα 5H γνώμη μας
EPILEGONTAS LEASING
VW YPHRESIES