Ο 1.000άρης κινητήρας των 67 ίππων του i10 είναι οικονομικός (5,2 λτ./100 χλμ.) και ζωντανός χαμηλά, ανταποκρινόμενος έτσι στις ανάγκες της κατηγορίας.
Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τρικύλινδρα σύνολα 1,0 λίτρου και σχετικά μικρής ισχύος, που εστιάζουν στις αστικές ανάγκες. Η μεγάλη διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι το Panda, συνδυάζει το θερμικό μοτέρ με μια μονάδα μίζας-γεννήτριας. Η βοήθεια που δίνει το ηλεκτρικό κύκλωμα είναι σχεδόν 5 ίπποι, εκκινώντας το μοτέρ στη Stop & Start διαδικασία και δίνοντας την έξτρα ισχύ κατά την επιτάχυνση, ενώ σε ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα, το ιταλικό μίνι μπορεί να μπαίνει σε μια λειτουργία coasting όταν βάζεις νεκρά στο κιβώτιο. Τι σημαίνει στην πράξη αυτό; Μια μέση πραγματική κατανάλωση γύρω στα 5,0 λτ./100 χλμ.. Αντίστοιχα χαμηλή ήταν και η κατανάλωση του i10, που μετρήθηκε στα 5,2 λτ./100 χλμ., επιδεικνύοντας παράλληλα ζωντάνια από χαμηλές στροφές και έχοντας πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας.
Στρογγυλεμένα άρθρα (για μια ακόμη φορά). Επειδή έχω οδηγήσει Panda, μια χαρά αμαξάκι είναι, οικονομικό, ευρύχωρο και χαρωπό για απλά πήγαινε-έλα αλλά μέχρι εκεί... ποιότητα μέτρια και 'παλαιομοδίτικη', αίσθηση κιβωτίου προηγούμενης δεκαετίας, εξοπλισμός για γέλια (όχι μόνο ως είδος αλλά και ως τεχνολογία - το ραδιόφωνο θύμιζε προηγούμενο αιώνα, γελάγαμε...). Για να μην πούμε για εξοπλισμό ασφαλείας. Για τα crashtest τα είπε άλλος σχολιαστής, αλλά μεταξύ μας υπάρχουν και κάποιοι που δεν τους νοιάζει, σεβαστό. Τώρα πως ο δημοσιογράφος συγκρίνει σώβρακα με γραβάτες, τι να σας πω...
Στρογγυλεμένα άρθρα (για μια ακόμη φορά). Επειδή έχω οδηγήσει Panda, μια χαρά αμαξάκι είναι, οικονομικό, ευρύχωρο και χαρωπό για απλά πήγαινε-έλα αλλά μέχρι εκεί... ποιότητα μέτρια και 'παλαιομοδίτικη', αίσθηση κιβωτίου προηγούμενης δεκαετίας, εξοπλισμός για γέλια (όχι μόνο ως είδος αλλά και ως τεχνολογία - το ραδιόφωνο θύμιζε προηγούμενο αιώνα, γελάγαμε...). Για να μην πούμε για εξοπλισμό ασφαλείας. Για τα crashtest τα είπε άλλος σχολιαστής, αλλά μεταξύ μας υπάρχουν και κάποιοι που δεν τους νοιάζει, σεβαστό. Τώρα πως ο δημοσιογράφος συγκρίνει σώβρακα με γραβάτες, τι να σας πω...
Δεν είναι εύκολος αντίπαλος το Panda; Με 0 αστέρια στο Euroncap;;;; Καλή τύχη...