Στο δρόμο το i10 είναι ευέλικτο, πατάει γερά, και βγάζει δυναμισμό, παρά το ελαφρύ τιμόνι του.
Ο τομέας δράσης των δύο μοντέλων είναι κατά κύριο λόγο η πόλη, χωρίς βέβαια να λένε όχι και σε κοντινές αποδράσεις, αν και τα σύνολά τους δεν ευνοούν μεγάλα ταξίδια. Μέσα στην πόλη λοιπόν, το Fiat Panda αποδεικνύεται πιο ευέλικτο, με κύκλο στροφής μόλις 9,3 μ. (10,0 μ. το i10), ενώ παράλληλα η ψηλή θέση οδήγησης και οι γυάλινες επιφάνειες εξασφαλίζουν καλή περιφερειακή ορατότητα. Το ελαφρύ τιμόνι και ο ψηλά τοποθετημένος λεβιές διευκολύνουν τη χρήση του, ενώ συγκριτικά με το i10 αποδεικνύεται λίγο πιο νευρικό στην απόσβεση των ανωμαλιών όσο η ταχύτητα ανεβαίνει. Το Hyundai i10 θα καλύψει και αυτό με άνεση τις αστικές υποχρεώσεις προσφέροντας ποιοτική κύλιση και ευκολία στην οδήγηση, ενώ συγχρόνως διαθέτει πολύ πειστικό πάτημα στο δρόμο και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Στρογγυλεμένα άρθρα (για μια ακόμη φορά). Επειδή έχω οδηγήσει Panda, μια χαρά αμαξάκι είναι, οικονομικό, ευρύχωρο και χαρωπό για απλά πήγαινε-έλα αλλά μέχρι εκεί... ποιότητα μέτρια και 'παλαιομοδίτικη', αίσθηση κιβωτίου προηγούμενης δεκαετίας, εξοπλισμός για γέλια (όχι μόνο ως είδος αλλά και ως τεχνολογία - το ραδιόφωνο θύμιζε προηγούμενο αιώνα, γελάγαμε...). Για να μην πούμε για εξοπλισμό ασφαλείας. Για τα crashtest τα είπε άλλος σχολιαστής, αλλά μεταξύ μας υπάρχουν και κάποιοι που δεν τους νοιάζει, σεβαστό. Τώρα πως ο δημοσιογράφος συγκρίνει σώβρακα με γραβάτες, τι να σας πω...
Στρογγυλεμένα άρθρα (για μια ακόμη φορά). Επειδή έχω οδηγήσει Panda, μια χαρά αμαξάκι είναι, οικονομικό, ευρύχωρο και χαρωπό για απλά πήγαινε-έλα αλλά μέχρι εκεί... ποιότητα μέτρια και 'παλαιομοδίτικη', αίσθηση κιβωτίου προηγούμενης δεκαετίας, εξοπλισμός για γέλια (όχι μόνο ως είδος αλλά και ως τεχνολογία - το ραδιόφωνο θύμιζε προηγούμενο αιώνα, γελάγαμε...). Για να μην πούμε για εξοπλισμό ασφαλείας. Για τα crashtest τα είπε άλλος σχολιαστής, αλλά μεταξύ μας υπάρχουν και κάποιοι που δεν τους νοιάζει, σεβαστό. Τώρα πως ο δημοσιογράφος συγκρίνει σώβρακα με γραβάτες, τι να σας πω...
Δεν είναι εύκολος αντίπαλος το Panda; Με 0 αστέρια στο Euroncap;;;; Καλή τύχη...