Το Best Car 2018 Ford Fiesta, στέκεται απέναντι στα 3 Best-Seller μικρά της χρονιάς που μας πέρασε.
Fiesta vs Corsa vs Clio vs Yaris
39.599 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2018)
To ΒΕST CAR 2018 Ford Fiesta στέκεται απέναντι από τα Best Sellers λιανικής για το 2017, Toyota Yaris, Opel Corsa και Renault Clio. Ποιο αξίζει πραγματικά τα λεφτά του;
Η άνοδος στις ταξινομήσεις των νέων μοντέλων για το 2017, συγκριτικά με το 2016, έχει φέρει διακριτικά χαμόγελα στην ταλαιπωρημένη ελληνική αγορά, που πλέον έχει βάσιμες ελπίδες για το 2018 να δει τις πωλήσεις να ξεπερνούν τα 100.000 αυτοκίνητα για πρώτη φορά μετά από από το 2011. Η κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων εξακολουθεί να κατέχει τη μερίδια του λέοντος στην πίτα των πωλήσεων.
Πρωταγωνιστές σε αυτήν την κατηγορία είναι ο σχεδόν μόνιμος πρωταθλητής, Toyota Yaris που «μετράει» 3.452 ταξινομήσεις λιανικής, το Opel Corsa (1.987 μονάδες) και Renault Clio (1.137 μονάδες). Σε αυτό το αγοραστικό θέμα επιλέξαμε να βάλουμε τους 3 αυτούς πρωταγωνιστές των πωλήσεων λιανικής απέναντι στο νέο Ford Fiesta, που με το καλημέρα κατάφερε να κερδίσει τίτλους. Αφενός ψηφίστηκε από εσάς τους αναγνώστες του AutoΤρίτη ως το BEST CAR για το 2018 και αφετέρου το μικρό της Ford κέρδισε τον τίτλο του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς από το σχετικό θεσμό των δημοσιογράφων. Αξιοσημείωτο είναι επίσης, πως από τις συνολικές του πωλήσεις για το 2017, το 75% αφορά τη λιανική (933 μονάδες).
Φυσικά επιλέξαμε κινητήρες βενζίνης -πλέον τις προτιμά το αγοραστικό κοινό έναντι του diesel- με απόδοση γύρω στα 100 άλογα και την αντίστοιχη βασική 5θυρη έκδοση εξοπλισμού: Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS Business (14.843 ευρώ), Οpel Corsa 1,0T 115 PS Innovation (15.650 ευρώ), Renault Clio 0,9 TCe 90 PS Expression (14.380 ευρώ) και Toyota Yaris 1,5 1,5 VVT-iE 111 PS Live (12.550 ευρώ).
Σχεδίαση: Το Yaris δείχνει δυναμισμό
Όσο αντικειμενικότητα μπορεί να έχει μια άποψη για τη σχεδίαση, τον περισσότερο δυναμισμό δείχνει να εκπέμπει το Toyota Yaris (είναι το δεύτερο facelift της 4ης γενιάς του απόλυτου best seller της ελληνικής αγοράς). Στα μάτια μας τουλάχιστον, τo ιαπωνικό μικρό διαθέτει και το πιο νεανικό προφίλ κυρίως χάρη στην πολύ μεγάλη εισαγωγή μπροστά και στο σχήμα «καταμαράν» που σχηματίζεται στη μάσκα του, ενώ χαρακτηριστικά είναι πλέον τα πίσω οριζόντια φώτα.
Από την άλλη, το Ford Fiesta είναι νέας (8ης) γενιάς αν και δεν έχει αλλάζει ριζικά ούτε το δάπεδο, ούτε τη σχεδίασή του. Μάλιστα άμβλυνε κάπως το δυναμισμό που είχε το προηγούμενο μοντέλο υιοθετώντας ένα ώριμο και εκλεπτυσμένο design, χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές και πλέον με οριζόντια φώτα πίσω. Το Renault Clio συνδυάζει το κομψό στυλ με το δυναμισμό όντας το μόνο από τα τέσσερα μοντέλα, που δεν διαθέτει 3θυρο αμάξωμα. Ωστόσο το τρικ των κρυμμένων πίσω χειρολαβών καμουφλάρει το 5θυρο αμάξωμα και δίνει ένα σπορτίφ τόνο. Από την άλλη το Opel Corsa, που δομικά μετρά τα περισσότερα χρόνια στην αγορά, είναι ίσως το πιο ουδέτερο σχεδιαστικά, με το «χαμόγελο» του μπροστινού μέρους να δίνει μια πιο σύγχρονη νότα στην γνωστή σιλουέτα του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πρωταγωνιστές σε αυτήν την κατηγορία είναι ο σχεδόν μόνιμος πρωταθλητής, Toyota Yaris που «μετράει» 3.452 ταξινομήσεις λιανικής, το Opel Corsa (1.987 μονάδες) και Renault Clio (1.137 μονάδες). Σε αυτό το αγοραστικό θέμα επιλέξαμε να βάλουμε τους 3 αυτούς πρωταγωνιστές των πωλήσεων λιανικής απέναντι στο νέο Ford Fiesta, που με το καλημέρα κατάφερε να κερδίσει τίτλους. Αφενός ψηφίστηκε από εσάς τους αναγνώστες του AutoΤρίτη ως το BEST CAR για το 2018 και αφετέρου το μικρό της Ford κέρδισε τον τίτλο του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς από το σχετικό θεσμό των δημοσιογράφων. Αξιοσημείωτο είναι επίσης, πως από τις συνολικές του πωλήσεις για το 2017, το 75% αφορά τη λιανική (933 μονάδες).
Φυσικά επιλέξαμε κινητήρες βενζίνης -πλέον τις προτιμά το αγοραστικό κοινό έναντι του diesel- με απόδοση γύρω στα 100 άλογα και την αντίστοιχη βασική 5θυρη έκδοση εξοπλισμού: Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS Business (14.843 ευρώ), Οpel Corsa 1,0T 115 PS Innovation (15.650 ευρώ), Renault Clio 0,9 TCe 90 PS Expression (14.380 ευρώ) και Toyota Yaris 1,5 1,5 VVT-iE 111 PS Live (12.550 ευρώ).
Σχεδίαση: Το Yaris δείχνει δυναμισμό
Όσο αντικειμενικότητα μπορεί να έχει μια άποψη για τη σχεδίαση, τον περισσότερο δυναμισμό δείχνει να εκπέμπει το Toyota Yaris (είναι το δεύτερο facelift της 4ης γενιάς του απόλυτου best seller της ελληνικής αγοράς). Στα μάτια μας τουλάχιστον, τo ιαπωνικό μικρό διαθέτει και το πιο νεανικό προφίλ κυρίως χάρη στην πολύ μεγάλη εισαγωγή μπροστά και στο σχήμα «καταμαράν» που σχηματίζεται στη μάσκα του, ενώ χαρακτηριστικά είναι πλέον τα πίσω οριζόντια φώτα.
Από την άλλη, το Ford Fiesta είναι νέας (8ης) γενιάς αν και δεν έχει αλλάζει ριζικά ούτε το δάπεδο, ούτε τη σχεδίασή του. Μάλιστα άμβλυνε κάπως το δυναμισμό που είχε το προηγούμενο μοντέλο υιοθετώντας ένα ώριμο και εκλεπτυσμένο design, χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές και πλέον με οριζόντια φώτα πίσω. Το Renault Clio συνδυάζει το κομψό στυλ με το δυναμισμό όντας το μόνο από τα τέσσερα μοντέλα, που δεν διαθέτει 3θυρο αμάξωμα. Ωστόσο το τρικ των κρυμμένων πίσω χειρολαβών καμουφλάρει το 5θυρο αμάξωμα και δίνει ένα σπορτίφ τόνο. Από την άλλη το Opel Corsa, που δομικά μετρά τα περισσότερα χρόνια στην αγορά, είναι ίσως το πιο ουδέτερο σχεδιαστικά, με το «χαμόγελο» του μπροστινού μέρους να δίνει μια πιο σύγχρονη νότα στην γνωστή σιλουέτα του.
Η σύγκριση θα μπορούσε να είχε μεταξύ ποίο σχετικών εκδόσεων για το κάθε μοντέλο Yaris: 1.5 εξατάχυτο με 111 hp ξεκινάει από τα 13.1k (12.6k με την προσφορά τέλος μηνός, αλλά θα υπάρχουν και αντίστοιχες προσφορές στα αντίστοιχα μοντέλα) Corsa: 1.0 εξατάχυτο turbo με 115 hp ξεκινάει από 15.6k, ποίο καλή σύγκριση θα ήταν με τον 1.4 πεντατάχυτο με 90 hp απο 12.5k Clio: 0.9 turbo ξεκινάει από14.3k, υπάρχει και ο 1.2 με 75 και 120 hp για 11.8k και 16.4κ αντίστοιχα. Επίσης έχει ταμπούρα στα πίσω φρένα. Είχε όμως και ένα από τα ποίο οικονομικά diesel. Fiesta: Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα είναι πάντα πρό φόρων. Αλλά ο 1.0 εξατάχυτο turbo με 100 hp έρχεται γύρω στα 14.5k. Ποίο συγκρίσιμο οικονομικά θα ήταν με τον 1.1 ατμόσφαιρικο πεντατάχυτο με 85 hp για περίπου 13k. Επίσης έχει και αυτό ταμπούρα στα πίσω φρένα. Είναι αρκετά ακριβό σε σημείο πού έκαναν παράπονα οι αντιπροσωπείες. Νέα γενιά στην ουσία facelift. Πώς βγήκε αυτοκίνητο τής χρόνια από τόν Φλεβάρη για το 18 ένας θεός ξέρει. Και πάλι για φέτος το yaris θα βγει best seller με χιλιόμετρα διαφορά. Για τα σχετικά λίγα χρήματα που θέλει σού δίνει ένα από τα ποιο αξιόπιστα οχήματα τής αγοράς με τα περισσότερα κυβικά, πού μετά την αλλαγή στα τέλη το 10 έχει πλέον μικρή διαφορά τιμής. Έχει και τα αρνητικά τού φυσικά, εμφανισιακά δεν κερδίζει και βραβεία, δεν παρέχει κανένα είδος συνδεσιμότητας με κινητό και έχει χαμηλή ροπή. Μια είναι η επιλογή για τον ενημερωμένο αγοραστή που έχει μετρημένο budget.
Εγω;clio!
Toyota
Οι τελικες βαθμολογιες δε καταλαβα πως "βγαινουν".....
...μόνο ως ομορφιά, υποκειμενικό, για εμένα προσωπικά, κ.τ.λ. ford fiesta!!!