Μάχη με κινητήρες χαμηλού κυβισμού ανάμεσα σε δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας
Focus vs Astra vs Auris vs Golf
30.640 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2016)
Το Opel Astra είναι το νεώτερο μέλος στο club των μικρομεσαίων οικογενειακών με downsized, τούρμπο κινητήρα κάτω από τα 1.200 κ.εκ. Πόσο καλά τα καταφέρνει απέναντι στο Ford Focus, στο Toyota Auris και στο VW Golf;
Toyota Auris 1,2Τ
+ Ποιότητα κύλισης, άνεση, λειτουργία κινητήρα, 6ετής εγγύηση
- Μακριές σχέσεις - ρεπρίζ, χώροι πίσω
Ford Focus 1,0 EcoBoost
+ Οδική συμπεριφορά, fun to drive, σχεδίαση, value for money, απόδοση & λειτουργία κινητήρα
- Εσωτερικό πλάτος & ύψος πίσω, δύναμη κινητήρα ψηλά
VW Golf 1,0 TSI
+ Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, κύλιση, κατανάλωση, χώροι επιβατών και αποσκευών
-Συγκρατημένη σχεδίαση μέσα-έξω
Opel Astra 1,0 Ecotec
+ Σχεδίαση, κινητήρας, ποιότητα κατασκευής, χώροι, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία, κατανάλωση
- Αίσθηση τιμονιού, απουσία 6η σχέσης στο κιβώτιο
Το Ford Focus έδειξε το δρόμο για το απόλυτο downsizing στα οικογενειακά μικρομεσαία με το λανσάρισμα του 1,0 EcoBoost, ο οποίος βραβεύεται σερί τα τελευταία 5 χρόνια ως ο καλύτερος μικρός κινητήρας. Ο κινητήρας αυτός άλλαξε τους κανόνες του παιχνιδιού στην μικρομεσαία κατηγορία με αποτέλεσμα να ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές το παράδειγμά του. Έτσι η VW παρουσίασε το VW Golf 1,0 TSI, η Toyota το Auris 1,2T, για να έρθει τώρα και το 1.000άρι Opel Astra, το οποίο είναι το νεώτερο και το μακρύτερο (4.370 χλστ.) από τα τέσσερα μοντέλα. Το Astra έχει σωστές αναλογίες και συνδυάζει το δυναμισμό με την κομψότητα. Το Focus εντυπωσιάζει με το εμπρός του μέρος, όπου δεσπόζει η χαρακτηριστική τραπεζοειδής μάσκα. Αρκετά «αιχμηρή» είναι και η σχεδίαση του Toyota Auris, ενώ το VW Golf έχει εμφανώς ρισκάρει λιγότερο σχεδιαστικά, όντας το πιο συγκρατημένο. Πάντως είναι μόνο που προσφέρεται και με 3θυρο αμάξωμα.
Αφού και το Autotriti συμπεραίνει ως καλύτερη επιλογή το Auris μεταξύ των τεσσάρων αυτοκινήτων του συγκριτικού, τότε μπορώ να είμαι αισιόδοξος για το μέλλον της αυτοκίνησης στην Ελλάδα :) Θα συμφωνήσω κι εγώ: δαγκωτό το Auris γιατί όντως είναι ένα all around αυτοκίνητο καθώς έχεις και μοντέρνα σχεδίαση μέσα-έξω και απόλυτη αξιοπιστία για πολλά χρόνια την οποία επισφραγίζει η 6ετής εγγύηση της εταιρίας και ευχάριστο οδηγικά με το νέο τούρμπο κινητήρα. Δεύτερη επιλογή το αμερικάνικο Ford που και αυτό δείχνει ένα all around αυτοκίνητο και καθόλου τους αναξιόπιστους και κουτοπόνηρους Γερμανούς! Ειδικά η σχεδίαση του Golf μέσα-έξω είναι ίδια με του 1970 και έχουν ακόμα το θράσος να το πουλάνε πιο ακριβά από τον ανταγωνισμό! Αλήθεια τμήμα σχεδιασμού υπάρχει εκεί στη VW???
Η πραγματικότητα είναι ότι το auris κατασκευάζεται Αγγλία και η facelifted τελευταία γενιά έχει απαλλαγή απο τις παιδικές ασθένειες του πρώτου μοντέλου. Δύναμη 130 ίππων και 22 κιλά ροπής στην πράξη στα δυναμόμετρα δεν είναι καθόλου λίγα. Όσο για κατανάλωση το μυστικό είναι να μάθεις να το βάζεις σε κύκλο atkinson. Άμα το μάθεις βλέπεις καταναλωσεις απο 4.0 μέχρι 4.5 λίτρα συνέχεια. Άμα το πατάς φυσικά καίει πολύ παραπάνω. Ελάχιστη 5.1? Δεν νομίζω αγαπητό περιοδικό. Δες στο σύνδεσμο που παραθέτω τα πειστήρια. Δυναμομέτρηση και κατανάλωση σε ταξίδι 360 χιλιομέτρων άστρωτο (ταχύτητες μέχρι 110 χιλιόμετρα) και κατανάλωση 4.5 λίτρα. Τέλος το κράτημα τουλάχιστον δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν και τολμώ να πω ότι είναι και σπορτίφ, έχοντας αλλάξει πολλά αυτοκίνητα, ανάμεσά τους honda civic type-r ep3 και οδηγώντας παράλληλα τα τελευταία 3 χρόνια το golf 7 της γυναίκας μου. Αν οι Ιάπωνες δεν είχαν περιορίσει την πίεση του turbo σε τόσο 80χαμηλά επίπεδα για να μπορούν να δίνουν 180.000 χιλιόμετρα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ εγγύηση σε turbo αυτοκίνητο και ανέβασαν την πίεση όσο οι ανταγωνιστές (1 bar) τότε τα νούμερα θα ήταν 150 ίπποι και 24 κιλάκια ροπής. Άντε γεια. Καλύτερα όμως έτσι να μην σπάει και να μην χαλάει.Τέλος παραθέτω σύνδεσμο αποδείξεων των παραπάνω και στο τέλος ενημέρωσης για τον κινητήρα 8nr-fts και τις πόσες καινοτομίες έχει για να ΜΗΝ παρουσιάσει τα προβλήματα του group vag. http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/173599-auris-12-turbo-tuning-box/?page=2 Καλό καλοκαίρι σε όλους.
6ετη εγγύηση εχει και το νεο Kia ceed .πλουσιοτατο εξοπλισμο η εκδοση GT line και χαμηλοτερα οικονομικα απ το Auris.Για ψαχτειτε κ αλλου.Βαρεθηκα να διαβαζω συγκριτικα αυτοκινητων στις ιδιες πανω κατω μαρκες!
Ηταν και θα συνεχισει και στο μελλον να αποτελει την καλυτερη και πλεον ολοκληρωμενη επιλογη το auris γιατι απλα ειναι toyotaμε οτι σημαινει αυτο. Ποιοτητα...πραγματικη και οχι γιαλαντζι οπως αυτη που διαλαλουν στο golf και ειναι φουσκα...αξιοπιστια που το γερμανικο ποτε δεν θα δει,επιπεδα ασφαλειας κορυφαια και εγγυησεις αξεπεραστες....οχημα τιμιο που το αγαπας γιατι δεν σε κοροιδευει με ανυπαρκτες φανφαρες αλλα γερμανικα!! Ford και opel αμεσως μετα αμφοτερα πολυ καλες προτασεις που κοιτας ευχαριστα και αξιζουν,και τελος οπως του πρεπει το vw που ειναι η επιτομη της μετριοτητας με τιμη για κλαματα οπως ειναι και η σχεδιαση του που θυμιζει 20 χρονια πισω μορφη προβληματικο και μετριο. Του αξιζει το τελος γιατι εκει ειναι η θεση του!!
επειδη ακουγονται πολλα αγορασα το auris εκδοση style πριν 2 μηνες και στον αρ πλαισιου μου δειχνει χωρα κατασκευης Αγγλια και οχι Τουρκια
Δαγκωτό auris αλλά μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα Toyota που εισάγονται στην Ελλάδα είναι τουρκικα λιγα αγγλικά εισάγονται για ιαπωνικά ούτε λογος
308?μπα,δε συγκρινεται...
ο Golf είναι μακράν το κομψότερο μικρομεσαίο, με σχήμα που θα το βλέπεις και σε 10 χρόνια και θα χαίρεσαι και με εσωτερικό που δικαιολογεί την υψηλή τιμή. Το Auris, αν άντεχα να το βλέπω εξωτερικά και ιδίως εσωτερικά, με το ταμπλό που μου θυμίζει την τελευταία Corolla (πριν βγουν τα Auris),θα το αγόραζα,λόγω εγγυημένης αξιοπιστίας (όχι ότι έχω παράπονο από το Golf 3 χρόνια τώρα). Νομίζω πως είναι ιδανική επιλογή για όσους δεν πολυνοιάζονται για αυτοκίνητα και θέλουν απλώς κάτι για να πηγαίνουν απροβλημάτιστα από το σημείο Α στο Β.Το Focus εξαιρετική ανάρτηση, αλλά πλαίσιο αρχαίο πλέον(σε βάρος) και (απτή) ποιότητα κατασκευής χαμηλότερης κατηγορίας. Στο Astra δεν έχω μπει, αλλά μου φαίνεται πως αποτελεί άλμα μπροστά για την Opel (εμφάνιση μέσα - έξω, πλαίσιο, κινητήρες) και σίγουρα θα το σκεφτόμουν σοβαρά.
Το nissan pulsar γιατι δε το βαζετε ?
καλά εδώ στην Ελλάδα είμαστε κορόϊδα και δεν αγοράζουμε γιαπωνεζικα κ κορεατικα (εξαιρουνται τα νοικιαρικα). ειναι και στην υπολοιπη ευρωπη κοροϊδα? αυτοι γιατι δεν αγοραζουν γιαπωνεζικα? οσα πουλανε μαζι toyota honda mitsu mazda ta πουλαει μονο της η ford στην ευρωπη. εδω
Ναι παρτε το Γι-Αουρις,δε θα χαλασει ΠΟΤΕ!Ε και αν δειτε το συνεργειο μου,μη μπερδευτειτε,δεν επισκευαζω ιαπωνικα που χαλασανε,αλλα οι κακοι γερμανοι με αναγκαζουν να εχω το σημα της κουγιοτα απ'εξω και μεσα να φτιαχνω τα γκολφ!!!
Το πιο όμορφο classic κακά τα ψέματα είναι το golf, κλασσικότατο σχήμα εδώ και 40 χρόνια, βασιλιάς στην κατηγορία hatchback που αυτό δημιούργησε, πρωτοπόρο πάντοτε, από εκεί και πέρα αν ήταν πιο αξιόπιστο θα ήταν η τέλεια λύση, ΟΜΩΣ;Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα... Το ford Αμερικάνικο μεν, ford Γερμανίας δε, το καλύτερο κράτημα στην αγορά και οι καλύτεροι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω...από αξιοπιστία δεν είναι κορυφαίο, έχει τα προβληματάκια του συνολικά όμως είναι μία σταθερή αξία...τα ίδια περί ορέξεως κολοκυθόπιτα... Το opel astra, μία μάρκα χαμηλή στην Γερμανία, τα παλαιότερα μοντέλα γράψαν ιστορία, τα νεότερα από το 1990 και μετά απλά υπάρχουν, μια όχι και τόσο μεγάλη σταθερή αξία, με αξιοπιστία ένα κλικ καλύτερη από την vw δηλαδή σε αυτόν τον τομέα για κλάματα...ανάρτηση πεπαλαιωμένη, κράτημα καλύτερο από τα Ιαπωνικά και κορεάτικα οχήματα, όχι όμως από τα υπόλοιπα Ευρωπαϊκά, υποστροφή ακόμα και στα opc ΦΟΥΛ, ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΤΟΣΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΚΟ, ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ, κ.τ.λ.περί ορέξεως βέβαια κολοκυθόπιτα... Toyota auris ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ COROLLA POY ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΓΓΛΙΑ, περισσότερο αξιόπιστα τα Αγγλικά και σχεδόν τέλεια αξιοπιστία σε σχέση με τα χρήματα που δίνεις τα Ιαπωνέζικα, τα οποία δεν εισάγωνται στην Ελλάδα και γενικά στην Ευρώπη, πολλά μοντέλα είναι για εκεί διαφορετικά λόγα ρύπων και καλωδιώσεων/ηλεκτρολογικά και κάποια άλλα δεν έρχονται...Κράτημα λίγο για την κατηγορία, σχεδίαση άσχημη/"βατή", λαμαρίνα/συναρμογές απλά αποδεκτές, αν οδηγάς γρήγορα σε κουράζει γιατί πρέπει να είσαι συνεχώς εκεί να μην γίνει λόγω οχήματος η στραβή, απλά μεταφορέας...περί ορέξεως βέβαια κολοκυθόπιτα...