O πιο οικονομικός, είναι ο 3κύλινδρος EcoBoost κινητήρας του Fiesta, ο οποίος διακρίνεται για την γραμμική του απόδοση και το θετικό του τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του.

Aυτός που ξεχωρίζει για τα πολιτισμένα του χαρακτηριστικά είναι ο 4κύλινδρος 1,5 TSI του Ibiza ο οποίος έχει την δυνατότητα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων.

Ο κινητήρας των 1,4 λτ. του Swift Sport σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του αμαξώματος και την πυκνή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου του, παρουσιάζει τις καλύτερες επιδόσεις.

Κινητήρες: Πιο σπιρτόζικο το Swift, πιο οικονομικό το Fiesta

181.075 Επισκέψεις στο άρθρο (8/8/2019)

Οι κινητήρες των τριών αυτοκινήτων έχουν διαφορετική χωρητικότητα αλλά παραπλήσια απόδοση, με τον 1.000άρι EcoBoost του Fiesta να είναι ο μικρότερος αλλά να αποδίδει 140 ίππους, όσους και ο 1,4 λτ. κινητήρας BoosterJet του Swift. Ο μεγαλύτερος κινητήρας του Ibiza (1,5 ΤSI Evo) αποδίδει 150 ίππους, ενώ όλοι εφοδιάζονται με 6τάχυτα κιβώτια. 

Όσον αφορά στην λειτουργία τους, αυτός που ξεχωρίζει για τα πολιτισμένα του χαρακτηριστικά είναι ο 4κύλινδρος 1,5 TSI ο οποίος έχει την δυνατότητα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων (ACT). Στην πράξη το μοτέρ αυτό παρουσιάζει θετική απόκριση από χαμηλά, περιορισμένα επίπεδα θορύβου και πολύ καλές επιδόσεις σε όλες τις μετρήσεις. 

Το Suzuki Swift Sport επωφελείται από το χαμηλό του βάρος (1.045 κιλά) και την πιο σφιχτή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου του και παρουσιάζει τις καλύτερες τιμές επιδόσεων. Ο κινητήρας του είναι ελαστικός από χαμηλά και έχει θετική απόκριση στο γκάζι, ωστόσο του λείπει ο σπορ χαρακτήρας σε ήχο και στις υψηλές στροφές λειτουργίας, ενώ είναι και ο πιο απαιτητικός σε καύσιμο.

Αντίθετα, ο πιο οικονομικός, είναι ο 3κύλινδρος EcoBoost κινητήρας του Fiesta, ο οποίος διακρίνεται για την γραμμική του απόδοση και το θετικό του τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του και τους ελάχιστους κραδασμούς που γεννά η τρικύλινδρη φύση του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

test center
SEAT