Δύσκολο να ξεχωρίσεις κάποιο από τα εσωτερικά των μοντέλων μας, αφού δε δείχνει κάποιο να υπερτερεί, αλλά ούτε και να υστερεί συνολικά έναντι των υπολοίπων. Θα λέγαμε ότι όλα διαθέτουν τα ατού τους και όλα, ειδικά στις ανώτερες εκδόσεις που συγκρίνουμε είναι απόλυτα πλήρη και ποιοτικά.
Τα νέο Fiesta είναι το πιο hi-tech με highlight την έγχρωμη οθόνη αφής των 8 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος ψυχαγωγίας και επικοινωνίας SYNC3 και φυσικά το ηχοσύστημα B&O Play με τα 7 ηχεία των 675 Watt.
Το Opel Corsa από την άλλη διαθέτει τον πιο νεανικό διάκοσμο, όπου σχεδιαστικά ξεχωρίζει το V που δημιουργείται στην ένωση του ταμπλό με την κονσόλα, σημείο όπου εδράζει και η οθόνη αφής 7 ιντσών του στάνταρ συστήματος πολυμέσων IntelliLink.
Ατού για το οδηγοκεντρικό εσωτερικό του 208, είναι η φιλοσοφία i-cockpit της Peugeot, με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι και τα όργανα που ξεπροβάλουν από το ταμπλό στο ύψος των ματιών του οδηγού, σαν head up display.
Τέλος το ανανεωμένο Yaris φρεσκάρισε το προφίλ του αρκετά, όντας πλέον πιο μοντέρνο, ενώ κύριο χαρακτηριστικό του εξακολουθεί είναι η πρακτικότητά του, τομέας που έχει το αβαντάζ.
Το fiesta πλέον μπορεί να συναγωνιστεί μόνο τα καινούργια της κατηγορίας,όπως micra, ibiza polo...θα θέλαμε συγκριτικό με αυτά αν είναι εύκολο καποια στιγμή..
Fiesta...γιατί στην έκδοση Titanium διαθέτει τα πάντα!
Το fiesta πλέον μπορεί να συναγωνιστεί μόνο τα καινούργια της κατηγορίας,όπως micra, ibiza polo...θα θέλαμε συγκριτικό με αυτά αν είναι εύκολο καποια στιγμή..